NicaraguaApakah pengubah kuasaTeknologi penyimpanan

2023-01-23 00:17:20
122HP117294921Mesin dan peralatan industri169
disejukkan oleh udara semulajadi dan kapasitas besar oleh peminat sentrifugal. Pengubah yang ditenggelamkan minyak diisilai oleh minyak mengisolasi, diisilai oleh minyak mengisolasi dalam sistem yang berkeliaran di dalam pengubah,NicaraguaTanaman pengubah distribusi, dan panas dibuang pada radiator (radiator) sistem yang berkeliaran di dalam pengubah.Pengubah kuasaNicaragua,Ia boleh dilihat dari atas yang dari perspektif penyimpanan kuasa, pengubah & ldquo; Kuda kecil menarik kereta kecil & rdquo; Tidak dapat membandingkan dengan & ldquo; Middle car & rdquo;, Walaupun kurang dari & ldquo; Great Lars, naga kecil & rdquo;, Oleh itu, kehilangan muatan penuh dan muatan pengubah mesti dianggap dalam pengiraan, dan keputusan boleh dibuat dengan betul dalam terma pengurangan kuasa atau penggunaan kuasa. Menurut korelasi antara kadar muatan dan kapasitas penukar: . Kadar muatan penukar dan simpanan kuasa akan dibawa ke dalam formula: indeks muatan penukar,NicaraguaKapasiti pengubah bilik distribusi, iaitu, muatan operasi dan kapasitas nilai penukar . Sekarang ia diperlihatkan oleh contoh bahawa kedua- dua sisi elektron akadacal menyentuh jenis tanah kaki kaki mencari turunan P, dan kemudian mengurangkan kehilangan kuasa aktif penukar kuasa besar dari kehilangan kuasa aktif penukar kapasitas kecil: iaitu, formula dikurangkan Indeks muatan adalah indeks muatan apabila kehilangan operasi pengubah kecil dan kadar besar, dan kadar besar apabila kehilangan tembaga khusus sama dengan kehilangan besi.Mod mewakili kumpulan sambungan pengubah jenis kering adalah: huruf utama Inggeris menunjukkan kabel di sisi utama (atau sisi utama), dan huruf Inggeris menunjukkan kabel di sisi sekunder (atau sisi sekunder). Y (atau y) adalah kawat bintang, dan D (atau D) adalah kawat segitiga.El Vigia,Sebab penyegelan yang buruk, umumnya, penyegelan pinggir kotak dan penutup mesin ditutup dengan tongkat goma resisten asad atau plat goma. Jika kongsi tidak diselesaikan dengan baik, ia akan menyebabkan kesalahan biasa pembekuan minyak.Secara umum, kaedah rawatan kecemasan api pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah terutama untuk memadamkan pengubah yang ditenggelamkan minyak, memadamkan bekalan kuasa yang ditukar di setiap sisi, dengan cepat melaburkan pengubah yang ditenggelamkan minyak dan memulakan sistem bekalan kuasa dari kosong. Hentikan operasi peralatan sejuk. Nyalakan penukar minyak yang ditenggelamkan. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak jenis L dan pengubah yang ditenggelamkan minyak stesen tegangan tinggi dinyalakan, set generator mesti dihapus terlebih dahulu.Garis sifar pengubah kuasa disambungkan dengan peralatan yang berfungsi. Oleh kerana tenaga yang dibentuk oleh pelayan semasa operasi akan dihantar ke pengubah kuasa bersama kabel, pengubah kuasa akan dipindahkan dan dihantar ke mesin dan peralatan yang menggunakan kuasa. Apakah garis sifar pengubah kuasa sebenar? Mari kita perkenalkannya kepada kita.


NicaraguaApakah pengubah kuasaTeknologi penyimpanan



Kebocoran minyak di posisi penywelding elektrikIsolasi antara lembaran besi silikon rosak, menghasilkan pemanasan dan mencair inti besi;Apabila seluruh proses gelombang angin penukar tenggelam minyak dihitung dengan menggunakan kaedah penandaan, dan setiap modul digantikan dengan sirkuit yang sama, dan sirkuit kuasanya termasuk induktansi dan kapasitasi menegak, kapasitasi ke tanah atau kapasitasi antara pembangingan Mereka juga mempunyai induktor bersama-sama antara induktor setiap modul, dan mengumpulkan rantai Internet sebagai sirkuit kuasa yang sama dengan penyesuaian minyak.Konsultasi terakhirKerosakan pemburukan pengisihan inti pengubahPenukar jenis keringPemburukan pengisihan Solenoid


NicaraguaApakah pengubah kuasaTeknologi penyimpanan



Pembuat pengubah kuasaServis jujur,Bunyi pengubah jenis kering adalah kebanyakan bunyi getaran dalam operasi. Bunyi getaran ini disebabkan oleh kedudukan berbilang, termasuk getaran koil elektromagnetik induksi magnetik. Semua memperhatikan penyelesaian getaran apabila melakukan kawalan suara.. pemeriksaan sampel minyak & mdash& mdash; Parameter prestasi seperti resistensi pemampatan dan sisa akan dilakukan setiap tiga tahun. Terlalu muatan jangka panjang atau terlalu muatan pengubah boleh mengurangi masa siklus.Perhatian: dalam keseluruhan proses pemeriksaan patroli keselamatan, staf operasi di lokasi dan pengurusan penyelamatan mesti menggunakan penguji suhu atau imej panas untuk melakukan pemeriksaan sengaja pada penukar sendiri, blok terminal dan aksesori lain; Bunyi semasa operasi penukar adalah bunyi semasa simetrik. Jika bunyi ditemui abnormal,NicaraguaDisediakan oleh pengubah jenis kering, dikembangkan secara signifikan, atau terdapat bunyi setempat, penyebab akan ditemui segera dan tindakan efektif tertentu akan diambil. Jika perlu, muatan boleh dikurangi atau operasi penukar boleh dihentikan.Nicaragua,Bunyi, menyebabkan penghalang sirkuit pendek. Jika tidak dikendalikan dengan betul ia akan menyebabkan kerosakan besar.If the above provisions are not met, the problem of dryness shall be solved. Generally, it is OK to operate the centrifugal fan for a period of time. Semak kesucian pengubah kuasa. Jika terlalu banyak debu ditemui, ia mesti dihapuskan untuk memastikan ventilasi dalam dan menghindari penetrasi izolasi. Secara khususnya, perhatikan untuk membersihkan penyesuaian pengubah kuasa Akhir atas dan bawah pemasangan winding. Pemantau sentrifugal boleh dibawa atau pemampatan udara kering atau N akan digunakan untuk membersihkan debu dalam ruang dalam yang tidak mudah dicapai, seperti saluran ventilasi, dan tidak boleh ada tanah.Kebocoran minyak benang luaran bolt atau paip

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

NicaraguaApakah pengubah kuasaAnalisis dan aplikasi kerja penyediaan sebelum penggantian

NicaraguaApakah pengubah kuasaAnalisis dan aplikasi kerja penyediaan sebelum penggantian

Permukaan flange tidak sama bolt ketat terlepas, dan proses pemasangan dan pemprosesan salah, sehing...

评论列表

466HP159575805
2023-01-23 07:51:18

Saya akan membelinya pada masa hadapan NicaraguaApakah pengubah kuasa dan saya akan datang kepada anda lagi. Terima kasih bos, berikan saya komen yang baik. Saya sayang awak bos. Terima kasih!

122HP117294921
2023-01-23 08:56:05

Selepas pengalaman peribadi saya, reputasi kedai ini agak baik. NicaraguaApakah pengubah kuasa Kualitinya lebih seperti berlian. Terima kasih banyak-banyak!

409HP184720764
2023-01-23 08:00:30

Saudara, dengan sokongan anda, model baharu ini NicaraguaApakah pengubah kuasa sememangnya mencapai standard dan sangat bagus.

256HP158312377
2023-01-23 08:09:24

NicaraguaApakah pengubah kuasaKualitinya bagus, benar-benar di luar jangkaan, dan kelajuan penghantaran sangat pantas.

709HP180518493
2023-01-23 07:58:31

Kerjasama dengan anda sangat baik, NicaraguaApakah pengubah kuasa kualiti yang baik, datang ke syarikat kami lagi jika anda mempunyai masa.

570HP155642700
2023-01-23 09:10:21

Buat iklan untuk anda, kawan-kawan: Produk NicaraguaApakah pengubah kuasa ini sangat bernilai.

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。