Ti Port-de-PaixPengubah jenis kering scb13-1250kvaPelaburan dan industri tetap menjadi tumpuan

2022-11-26 01:12:18
122HP117294921Mesin dan peralatan industri228

Pembuat pengubah kuasaPenghakiman cacat pengubah kuasaTi Port-de-Paix,Pembuat TransformerBerapa banyak pengubah kuasaPeristeri,Kerosakan pemburukan pengisihan inti pengubahSecara peringkat, seperti platform mengurangi getaran frekuensi rendah, dipasang di bawah pengubah jenis kering, yang boleh mengurangi penyebaran turun getaran pengubah jenis kering. Kemudian gantikan sambungan antara pengubah jenis kering dan bangunan teknik sekeliling, jalan, dll. dengan sambungan fleksibel, atau gunakan peralatan mekanik penyorban kejutan kuning elastik untuk mencegah getaran menyebar menurut sambungan yang ketat. Jika mungkin, bilik pengubah jenis kering juga boleh dipotong suara dan dihiasi, dan plat penyorban suara dan penyunting penyunting suara boleh digunakan untuk meningkatkan kapasitas penyunting suara bilik pengubah jenis kering.After hours of continuous trial operation with a certain load,Ti Port-de-PaixPenukar liga amorf yang ditenggelamkan minyak, the main body and accessories of the transformer are all normal, and the transformer will turn to all normal operation.


Ti Port-de-PaixPengubah jenis kering scb13-1250kvaPelaburan dan industri tetap menjadi tumpuan



Isolasi dan pemindahan panas berbeza. Pengubah jenis kering secara umum diisilai dengan resin epoksi, disejukkan oleh udara semulajadi dan kapasitas besar oleh peminat sentrifugal. Pengubah yang ditenggelamkan minyak diisilai oleh minyak mengisolasi, diisilai oleh minyak mengisolasi dalam sistem yang berkeliaran di dalam pengubah, dan panas dibuang pada radiator (radiator) sistem yang berkeliaran di dalam pengubah.Prinsip pengubah jenis kering melangkah naik: pengubah jenis kering melangkah naik ialah komponen yang menukar tekanan AC komunikasi rendah, aliran semasa besar dan impedance karakteristik kecil ke tekanan AC komunikasi tinggi, tekanan semasa kecil dan impedance karakteristik besar. Apabila ada sirkuit AC dalam koil asal, aliran magnetik AC komunikasi akan disebabkan dalam inti pengubah (atau inti magnetik), Jadikan kola utama menginduksi tekanan magnetik (atau semasa).Bunyi pengubah jenis kering milik bunyi frekuensi rendah. Di kawasan kecil, kebanyakan bunyi tersebar mengikut struktur bangunan. Bunyi frekuensi rendah ini tersebar ke rumah rumah rumah mengikut bangunan rumah, kemudian menyebabkan bunyi getaran gas, yang kemudian tersebar ke telinga pengguna. Walaupun jumlah bunyi tidak terlalu besar, ruang penyebaran dan kesan negatif sangat besar.Pelanggan pertama,Ti Port-de-PaixParameter pengubah jenis kering scb11,Analisis kesalahan biasa pengubah tenggelam minyak:Bagaimana untuk mengurangi kegagalan pengubah jenis kering?Pengubah kuasa adalah salah satu peralatan kunci di stesen kuasa dan stesen bawah. Fungsi pengubah kuasa adalah dalam semua aspek. Ia tidak hanya boleh meningkatkan tenaga dan menghantar tenaga elektromagnetik ke kawasan penggunaan kuasa, tetapi juga mengurangkan tenaga untuk setiap tenaga aplikasi, untuk memenuhi keperluan penggunaan kuasa. Perubahan tekanan dan pengurangan tekanan darah mesti dilakukan oleh pengubah.


Ti Port-de-PaixPengubah jenis kering scb13-1250kvaPelaburan dan industri tetap menjadi tumpuan



Untuk pemasangan tongkat kilat, ia sangat mudah untuk merusak perlindungan relay di dalam dan diluar pengubah jenis kering dengan kilat. Jika ia adalah situasi yang serius, ia sangat mudah menyebabkan kemalangan api, kegagalan kuasa, kerosakan mesin dan peralatan, dll.Seluruh julat produk,Alasan utama ialah kualiti penyeludupan penyeludupan listrik adalah lemah, terdapat penyeludupan kosong, penyeludupan terbuka, lubang jarum,Ti Port-de-PaixPiawai pemeriksaan titik untuk pengubah jenis kering, lubang pasir dan kekurangan lain dalam penyeludupan. Penukar minyak mudah ditutup dengan serbuk penyeludupan dan cat apabila meninggalkan kilang, getaran induksi elektromagnetik akan memecahkan penyeludupan listrik dan menyebabkan kebocoran.Orang yang bertanggungjawab berkaitan Persekutuan Peralatan Rumah Cina Persekutuan Penukaran Persekutuan Peralatan Rumah Cina menunjukkan bahawa prospek pembangunan penukar di China pada masa depan masih merupakan trend pembangunan perlindungan persekitaran, bunyi rendah, keselamatan api dan pembebasan letupan dan kepercayaan tinggi. Terdapat dua prospek pembangunan utama: satu adalah trend pembangunan tegangan tinggi dan tegangan tinggi, terutama kV dan kV. The second is the development trend towards environmental protection, energy conservation and miniaturization. The former key is applied to the long-distance substation project route, and the latter key is applied to the substation project route in big cities.Apabila skru ekstruder inti melalui memegang inti besi penukar adalah longgar, atau bahan logam kecil jatuh ke dalam penukar, penukar akan menghantar keluar & ldquo; Ding Ding Dang & rdquo; Or & ldquo; Panggil & hellip; Panggil & Helip& rdquo; Bunyi meniup dan & ldquo; Squeak, squeak & rdquo; Ia seperti magnet menghisap pencuci kecil, sementara voltaj bekerja, arus dan suhu pengubah semua normal. Keadaan seperti ini biasanya tidak membahayakan semua operasi normal pengubah, pada tahun -anKawalan dan tindakan pencegahan kebisingan bagi pengubah jenis keringContohnya program radio yang dilaksanakan oleh setiap keluarga di kampung mempunyai wayar tanah, dan mereka sering basah dengan air. Pendaratan perlindungan adalah untuk mengubur plat tembaga konduktor listrik logam dalam lapisan tanah, dan kemudian memimpin titik keluar dari jalan dengan garis transmisi, yang menyempurnakan perlindungan tanah. Kabel mendarat menentukan perlindungan wayar mendarat ≤ Ω. Perlindungan tanah adalah tindakan perlindungan yang ditetapkan untuk menghindari kemalangan keselamatan apabila menggunakan peralatan rumah tangga, pejabat dan peralatan elektrik lain.Proses penghasilan pengubah jenis kering sangat proses, dan mesti secara teknikal sebagai pilar tertentu. Hanya dengan cara itu prestasi pengubah jenis kering akan lebih stabil. Apa proses penghasilan umum dan langkah pengubah jenis kering?

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

ConstanzaHarga pengubah kotak kering 800 KVAApakah standard pelaksanaan

ConstanzaHarga pengubah kotak kering 800 KVAApakah standard pelaksanaan

Kebocoran minyak benang luaran bolt atau paipPembuat pengubah kuasaConstanza,Pasar pengubah dalaman...

EsperanzaPompa sampah selam WQKita harus membuat perkhidmatan tersembunyi

EsperanzaPompa sampah selam WQKita harus membuat perkhidmatan tersembunyi

Saya di permukaan pemasangan untuk melindungi lubang peluru dari kerosakan.aplikasi industri dan per...

NapoliLift hidraulik tetapProses pengacuan adalah berbeza

NapoliLift hidraulik tetapProses pengacuan adalah berbeza

Apabila menggunakan trak platform angkat hidraulik, jadi apabila berfungsi, staf perlu menguasai pen...

TijuanaUjian pengubah jenis keringPemandangan pengembangan pasaran

TijuanaUjian pengubah jenis keringPemandangan pengembangan pasaran

Bahagian khusus pengubah jenis kering adalah inti gantung pengubah jenis kering. inti gantung pengub...

MinamirinkanPompa sumur dalam kecilDescription of main production process

MinamirinkanPompa sumur dalam kecilDescription of main production process

   Sekitar %),   Industri menghadapi inovasi teknologi baru. Perusahaan juga telah melancarkan mace...

Koeln RodenkirchenJembatan penerbangan hidraulik Jembatan penerbangan tetapPemilihan bahan

Koeln RodenkirchenJembatan penerbangan hidraulik Jembatan penerbangan tetapPemilihan bahan

Rancangannya biasanya dijandardizasi sepenuhnya sejak rancangan struktur bangunan.Saya percaya semua...

评论列表

122HP117294921
2022-11-26 08:58:27

Jarang beli Ti Port-de-PaixPengubah jenis kering scb13-1250kva, saya nampak kedai macam ni. Harga sangat berpatutan, servis pun sangat baik, barang pun bagus. Bagi komen yang bagus. Kali ni saya galakkan.

409HP184720764
2022-11-26 09:43:54

Saya mendengar pengenalan rakan sekerja untuk membeli Ti Port-de-PaixPengubah jenis kering scb13-1250kva, dan mereka semua berkata kualitinya bagus, dan saya akan datang ke rumah anda lain kali. Ha ha.

709HP180518493
2022-11-26 09:12:04

Ti Port-de-PaixPengubah jenis kering scb13-1250kva Kualitinya tidak buruk, dan barang dihantar tepat pada masanya. Saya mengesyorkan anda membelinya lain kali.

570HP155642700
2022-11-26 10:00:36

Ti Port-de-PaixPengubah jenis kering scb13-1250kva Penghantaran cepat dan kualiti bagus, tetapi logistik agak lambat. Secara keseluruhannya bagus, teruskan menyokong!

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。