LuanchengJembatan boarding tetapBeberapa kaedah rawatan biasa untuk mengekalkan pasif

2023-09-24 06:52:23

Ini adalah pilihan untuk minyak hidraulik untuk jambatan naik bimbit.Selepas operasi selesai, lepaskan rantai tetap dan tekan pengendali pada rak. Kendaraan akan memandu dan rak akan ditetapkan semula. Angkat bahagian belakang jambatan naik dan gantung di dalam kenderaan.Luancheng,LuanchengJembatan naik bimbit,Jaga sistem jambatan boarding hidraulik bersih: menggantikan minyak dan penapis secara biasa. Minyak hidraulik yang baik mengandungi pelbagai additif yang boleh mencegah kerosakan minyak atau penghalangan komponen sistem. Namun, additif-additif ini akan kehilangan efektif mereka selepas beberapa masa. Oleh sebab itu, minyak paksi penerbangan hidraulik patut diganti secara terus menerus untuk memastikan bahawa aditif-aditif itu berkesan. Penapis hanya boleh menyerap jumlah terbatas partikel tanah dan kotoran lain dari minyak paksi hidraulik. Ganti penapis mengikut siklus yang direkomendasikan untuk menjaga sistem bersih.Apabila bekerja pada jambatan naik hidraulik, kaki sokongan mesti dilambangkan, dan bolt kaki sokongan mesti disesuaikan untuk memastikan platform angkat tertekan secara stabil pada kaki sokongan dan terus mengufuk; Semasa proses angkat dan dalam keadaan angkat, platform angkat tidak boleh bergerak, dan ia dilarang untuk bergerak pada platform angkat. Jika terdapat bunyi yang tidak normal semasa operasi jambatan pengangkutan hidraulik, ia patut dihentikan segera untuk pemeriksaan untuk menghindari menyebabkan kerosakan serius pada platform angkat; Sebelum digunakan, periksa sama ada peralatan elektrik normal; All shaft pin oil holes must be oiled before each use. Sebelum digunakan, perlu melakukan penunggahan tanpa muatan dan memeriksa sama ada sistem hidraulik normal; Muatan bangku kerja tidak patut melebihi nilai nilai, dan ia tidak patut dijalankan shaking manual yang kuat; Minyak hidraulik dalam tangki minyak mesti diganti setiap jam operasi.Maghribi,Hari ini, jambatan penerbangan hidraulik elektrik telah menjadi alat memuatkan dan memuatkan yang digunakan oleh ramai syarikat. Berbanding dengan ramai kawan-kawan saya masih tidak terlalu biasa dengan jambatan hidraulik listrik. Below, the editor will explain the product parameters and specifications related to the length, slope, and height of the electric hydraulic boarding bridge.Kecualian: Lepaskan bolt port pompa minyak, lakukan penyelamatan, membersihkan, dan gantikan minyak hidraulik bersih untuk menghapuskan masalah.Tighten the manual valve to close it.


LuanchengJembatan boarding tetapBeberapa kaedah rawatan biasa untuk mengekalkan pasif



Muat: - ton.() Tali wayar besi di lif sepatutnya diperiksa secara terus menerus untuk tali longgar dan wayar patah, kerana ia sering digunakan dan juga merupakan komponen penting. Oleh itu, tidak sepatutnya ada pemeriksaan yang tidak berhati-hati untuk mengelak mempengaruhi penggunaan biasa lif.Pemacu hidraulik penuh, mudah beroperasi dan boleh dipercayai beroperasi; Plat bibir disambung ke platform menggunakan lengkap lengkap lengkap, yang mempunyai kekuatan tinggi dan kepercayaan yang baik; Adopting imported sealing components to ensure excellent sealing performance of the hydraulic system; Mengadopsi stesen hidraulik modular terintegrasi yang diimport, dengan prestasi penutup yang baik dan hidup perkhidmatan panjang; Kekuatan tinggi; U” Rancangan cahaya bentuk boleh memastikan muatan tinggi dan operasi jangka panjang tanpa deformasi; Mengadopsi plat baja berpotensi anti slip untuk memastikan prestasi anti slip yang baik platform; Pasang rok kaki anti berguling di kedua-dua sisi untuk mencegah cedera tak sengaja disebabkan oleh platform kaki; Dipersediakan dengan tongkat sokongan untuk memastikan keselamatan pegawai penyelamatan memasuki dalaman jambatan papan naik untuk penyelamatan, jambatan papan gerak bergerak adalah jenis jambatan papan bergerak yang boleh ditarik oleh forklift, traktor, dll. Ia dikembangkan dengan menggabungkan teknologi bingkai trak trek rata. Bagian depan disediakan dengan rod a universal bertugas berat dan roda trak yang boleh dipotong ke kedua- dua sisi. Apabila pergerakan diperlukan, roda universal boleh dipotong ke ujung bawah dan roda trak boleh dipasang, Ia boleh dengan mudah dan mudah mencapai pergerakan tarikan.Di mana saya boleh mencarinya?, kadar kegagalan operasi lif boleh dikurangkan ke aras rendah. Konsum kuasa rendah: Apabila lif hidraulik turun,LuanchengBridge boarding of aluminum alloy, ia dipandu oleh tekanan yang dijana oleh berat badannya sendiri, termasuk: penghasil jambatan naikDipersediakan dengan peranti perlindungan melindungi pintu industri, platform pembuatan dan membuka muatan disediakan dengan titik pembuatan untuk penunggahan keseluruhan.


LuanchengJembatan boarding tetapBeberapa kaedah rawatan biasa untuk mengekalkan pasif



Pemasangan keretapi panduan juga merupakan titik kunci dalam pemasangan jambatan naik bimbit. Untuk itu, fokus adalah untuk melaksanakan jumlah lemak yang sesuai pada keretapi panduan sebelum pemasangan, ia ditentukan untuk berada dalam mm. Jika perlu, gelang dinding boleh dipasang.Keperlukan pemeriksaan,LuanchengJembatan pengangkutan gudang,Semasa operasi rantai berguling jambatan naik bimbit tiba-tiba rosak. Based on years of experience, the following summary is made by the editor: Chain fatigue. Due to the constant changes in the load on the chain during movement, the chain operates under variable stress. After a certain number of cycles the chain plate will experience fatigue fracture or fatigue pitting and fatigue cracks will occur on the roller surface.The key content above is for everyone to share the necessity analysis of regular maintenance of mobile boarding bridges. I hope everyone can attach great importance to it and not overlook it.Pengeluaran: Tambah minyak hidraulik yang cukup untuk menghapuskan masalah.Luancheng,Bahan jadual: Jadual dibuat dari mata anti slip mm.Tighten the manual valve to close it.Muat dan muatan hidraulik tetap adalah peralatan bantuan khusus untuk muatan dan muatan cepat barang. Fungsi penyesuaian tingginya membolehkan jembatan dibina diantara trak dan platform kargo dalam gudang. Forklift dan kenderaan pengendalian lain boleh masuk secara langsung trak untuk muatan dan muatan batch barang. Dengan hanya satu orang yang bekerja, muatan dan muatan cepat barang boleh dicapai. Perangkat jambatan mengurangi jumlah kerja yang besar untuk perusahaan, meningkatkan efisiensi kerja, dan mencapai keuntungan ekonomi yang lebih besar. Berikut adalah ciri-ciri produk jambatan boarding.


404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

Cherven BryagPengubah jenis kotak 1250Apakah proses asasnya

Cherven BryagPengubah jenis kotak 1250Apakah proses asasnya

() kedudukan pemasangan asuransi komersial sekunder pengubah pada lajur dan tanah mesti memenuhi kep...

TerrebonneJadual kehilangan pengubah distribusiSebab utama soalan

TerrebonneJadual kehilangan pengubah distribusiSebab utama soalan

Pembuat pengubah jenis keringPerformasi dan parameter utama komposit logam umum, pelbagai proses pen...

WatfordVilla ganda dipenuhi dengan lif rumah tanggaIndeks Kualiti

WatfordVilla ganda dipenuhi dengan lif rumah tanggaIndeks Kualiti

When encountering this situation, it is likely caused by the poor electrical contact of the door loc...

PaviaJembatan naik bimbit hidraulikKelebihan pembinaan operasi

PaviaJembatan naik bimbit hidraulikKelebihan pembinaan operasi

Sokongan utama: menggunakan paip baja tidak sah.Sebelum memuatkan, membuang dan membawa barang, ting...

TepikSuhu pengubah jenis kering piawaiLonjakan pelaburan industri

TepikSuhu pengubah jenis kering piawaiLonjakan pelaburan industri

Bunyi pengubah jenis kering adalah kebanyakan bunyi getaran dalam operasi. Bunyi getaran ini disebab...

HalleyParameter pengubah 500 KVA minyak yang ditenggelamkanApakah prinsip aplikasi

HalleyParameter pengubah 500 KVA minyak yang ditenggelamkanApakah prinsip aplikasi

Contohnya, pada tahun -an, program radio yang dilaksanakan oleh setiap keluarga di kampung mempunyai...

评论列表

275HP127226562
2023-09-24 07:05:13

Akhirnya dapat LuanchengJembatan boarding tetap Sangat gembira! Hasil kerja sangat bagus.

881HP198728332
2023-09-24 08:28:49

Satu perkataan! ! nilai! ! ! Sikap perkhidmatan sangat baik, LuanchengJembatan boarding tetap penghantaran adalah pantas. Kualiti barangan juga agak baik. Saya sangat menyukainya, terima kasih.

466HP159575805
2023-09-24 07:04:40

Setelah lama mencari milik anda LuanchengJembatan boarding tetap, saya mengumpulkan keberanian dan kualiti pemeriksaannya sangat baik.

709HP180518493
2023-09-24 07:48:37

LuanchengJembatan boarding tetap Beri saya diskaun lain kali, saya doakan anda banyak wang

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。