YongjiJembatan pengangkutan yang tetapLangkah berjaga-jaga untuk penggunaan alat

2023-08-20 02:22:45
161HP196399230Mesin dan peralatan industri115

Hari ini, jambatan penerbangan hidraulik elektrik telah menjadi alat memuatkan dan memuatkan yang digunakan oleh ramai syarikat. Berbanding dengan ramai kawan-kawan saya masih tidak terlalu biasa dengan jambatan hidraulik listrik. Below, the editor will explain the product parameters and specifications related to the length, slope, and height of the electric hydraulic boarding bridge.Penyelesaikan masalah: Kuatkan valv kembalinya ke penyelesaian masalah.Yongji,Pilih minyak hidraulik, yang digunakan untuk tekanan, sejuk, dan penyegelan dalam sistem hidraulik. Pemilihan minyak hidraulik yang salah adalah penyebab utama kegagalan sistem hidraulik dan kesiapan. Minyak hidraulik patut dipilih mengikut peraturan dan minyak hidraulik berbeza tidak boleh dicampur untuk mencegah keberadaanJembatan penerbangan hidraulik tidak hanya mengurangkan intensiti kerja, tetapi juga menggandakan efisiensi operasi memuatkan dan memuatkan, mempercepat kelajuan logistik, dan mencapai keuntungan ekonomi yang signifikan. Pemuatan dan membuang jembatan hidraulik adalah peralatan bantuan khusus untuk pemuatan dan membuang cepat barang. Fungsi penyesuaian tingginya membolehkan jembatan dibina diantara trak dan platform kargo dalam gudang. Forklift dan kenderaan pengangkutan lain boleh masuk secara langsung trak untuk pemuatan dan membuang batch barang, juga dikenali sebagai platform pemuatan dan membuang.Abha,Anda perlu memahami pergerakan jambatan boarding.Sistem hidraulik mengadopsi produk markah Itali yang diimpor, dengan prestasi yang baik dan pemeliharaan minimal. Sistem kuasa angkat silinder minyak, plat yang bersandar, operasi silinder minyak atas, dan kecil, boleh disesuaikan dengan lancar. Plat penyesuaian tinggi adalah plat dekoratif dan profil yang dipilih, di mana bunyi-bunyi ini disebabkan? Bahkan, stesen pam, dan peralatan besi adalah semua sumber bunyi. Hari ini kami akan menganalisis untuk anda: . Jembatan pengangkutan sudah merupakan bentuk struktur yang sangat kelihatan di lokasi logistik modern. Ia adalah titik dan titik akhir rantai logistik perusahaan, dan platform operasi pemuatan dan muatan untuk perusahaan untuk dengan cepat dan selamat mengubah produk dan barang. Tinggi platform operasi pemuatan dan membuang ditetapkan, tetapi sentiasa ada perbezaan tinggi tertentu atau jarak antara kenderaan pengangkutan dan platform pemuatan dan membuang disebabkan tinggi pengangkutan. Menyebabkan forklift tidak dapat memasuki dan keluar kenderaan pengangkutan untuk memuatkan dan memuatkan barang secara langsung. Guna jambatan boarding untuk menyediakan sambungan yang boleh dipercayai. Benarkan trak forklift untuk memasuki dan keluar kenderaan pengangkutan dengan selamat dan cepat untuk memuatkan dan membuka operasi. Selepas mendengar bunyi dari jambatan boarding hidraulik, periksa pertama jika ada masalah dengan stesen pompa hidraulik, motor, valve, dan peranti penyesuaian, dan jika bunyi disebabkan oleh getaran.


YongjiJembatan pengangkutan yang tetapLangkah berjaga-jaga untuk penggunaan alat



Tombol keselamatan jambatan naik hidraulik bergerak juga boleh menghasilkan bunyi yang tinggi. When air is mixed into hydraulic oil, the relief valve gets stuck or severely worn, and the fatigue deformation of the relief valve spring leads to unstable pressure regulation of the relief valve. The pressure release time of the relief valve is too short,YongjiJembatan naik bimbit, which can easily lead to local stability of the pilot valve performance of the relief valve. Bunyi dihasilkan oleh getaran udara valv pilot. Oleh itu, terutama apabila pompa rosak dan menggantikannya jika ia rosak atau dipakai berat.Pembersihan: Jika minyak paksi hidraulik telah terjangkit sepenuhnya minyak dalam tangki mesti dibersihkan. Peranti pembersihan minyak membolehkan minyak mengalir sehingga indikator pencemaran minyak menunjukkan bahawa minyak berada dalam keadaan yang memuaskan.Semak jika valv manual terbuka. Apabila digunakan, ia mesti dibuka, jika tidak jambatan naik mungkin rosak.Keadaan pemasangan,Pemasangan keretapi panduan juga merupakan titik kunci dalam pemasangan jambatan naik bimbit. Untuk itu, fokus adalah untuk melaksanakan jumlah lemak yang sesuai pada keretapi panduan sebelum pemasangan, untuk memastikan keadaan yang baik. Terdapat satu perbezaan yang dibenarkan untuk perpendikulati keretapi panduan. Secara umum, ia ditentukan untuk berada dalam mm. Jika perlu, gelang dinding boleh dipasang.Ini adalah pilihan untuk minyak hidraulik untuk jambatan naik bimbit.Semasa menggali, jika item tidak dikenali atau situasi tidak terduga ditemui, operasi perlu dihentikan secara tepat masa dan dilaporkan kepada orang yang bertanggung jawab atas jembatan naik hidraulik untuk mengendalikan. Jembatan pengangkutan tetap adalah peralatan bantuan untuk memuatkan dan memuatkan bersama dengan platform penyimpanan. Peralatan ini disertai dengan platform dan boleh disesuaikan ke atas atau ke bawah mengikut tinggi yang berbeza dalam kenderaan trak, membuatnya selesa untuk forklift untuk memasuki kenderaan. Peralatan mengadopsi stesen pam hidraulik yang diimport dengan rok anti berguling di kedua-dua sisi, menjadikan kerja lebih selamat dan meningkatkan efisiensi kerja.


YongjiJembatan pengangkutan yang tetapLangkah berjaga-jaga untuk penggunaan alat



Selepas kerja jembatan naik selesai, semua bahagian patut dicuci dan dibersihkan. Bila tidak berfungsi,YongjiJembatan naik kereta, bangku kerja patut turun ke kedudukan rendah.projek,Berikut adalah ciri-ciri produk.Platform ini dilengkapi dengan perisai keselamatan kaki anti tekanan.Panjang jambatan penerbangan hidraulik elektrik umumnya sekitar meter, m untuk ton, dan m untuk ton. Ia sangat sesuai untuk ditempatkan di tanah dalam ruang terbuka.Yongji,Tujuan jambatan boarding bimbit: jambatan boarding bimbit terutama digunakan untuk menyelesaikan masalah forklift tidak dapat langsung naik trak untuk memuatkan dan memuatkan barang, memerlukan pengendalian sekunder manual, yang menghabiskan masa dan sukar. Ia juga digunakan untuk memuatkan platform,YongjiJembatan boarding logistik, platform memuatkan, platform memuatkan bekas, dan sebagainya.After the vehicle is in place, release the return valve, lower the shaft, and smoothly install the lip on the rear of the vehicle. Rantai paksi ditetapkan pada kenderaan. Pada titik ini, sistem hidraulik tidak akan dan boleh mula bekerja.Jembatan pengangkutan tetap, sebagai alat utama gudang, bermain peran yang sangat penting dalam keseluruhan proses muatan dan muatan. Kerana mekanisasi bahan-bahan dan alat-alat, kecepatan siklus operasi kargo, dan meningkat terus-menerus masa muatan dan lepaskan kargo, jambatan penerbangan tetap berkhidmat sebagai jambatan laluan antara garpu dan kereta, dan frekuensi penggunaan semulajadi juga meningkat. Di bawah, kita akan menganalisis bagaimana untuk memilih jambatan boarding tetap dan bagaimana untuk memecahkan kesulitan penyelenggaran?


404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

ByarozaPemindah harga 5000KVAPasaran terkini

ByarozaPemindah harga 5000KVAPasaran terkini

Sebab api dalam pengubah kuasaSolusi bunyi pengubah jenis keringByaroza,Bagaimana untuk menjaga peng...

San Juan SacatepequezPompa lumpur menegakAnalisis prestasi teknikal dan prinsip pemilihan

San Juan SacatepequezPompa lumpur menegakAnalisis prestasi teknikal dan prinsip pemilihan

   pemilihan bahan-bahan mentah untuk bahagian-bahagian laluan aliran: bahan-bahan mentah untuk bah...

EsquintlaPompa saluran paipPemeriksaan

EsquintlaPompa saluran paipPemeriksaan

nts and precautions for disassembly will be introduced to avoid disassembly pump damage and disassem...

ByelaazyorskPompa selam QJOperasi khusus industri

ByelaazyorskPompa selam QJOperasi khusus industri

   Selepas itu, sebelum dimulakan lagi, periksa sama ada gulungan impeller normal dan sama ada bolt...

San Pedro SacatepequezPompa saluran paip airHarga akan naik selepas perayaan

San Pedro SacatepequezPompa saluran paip airHarga akan naik selepas perayaan

San Pedro SacatepequezPompa lumpur cair pengeboran,erati pompa lumpur tenggelam, kebebasan antara im...

DanliTubuh pompa paipIa mempunyai julat luas pelarasan dan penggunaan

DanliTubuh pompa paipIa mempunyai julat luas pelarasan dan penggunaan

perlu menggantikan impeller baru pada masa untuk digunakan.   Hanya dengan cara ini kehidupan perkh...

评论列表

161HP196399230
2023-08-20 09:34:36

YongjiJembatan pengangkutan yang tetap Penghantaran cepat dan kualiti bagus, tetapi logistik agak lambat. Secara keseluruhannya bagus, teruskan menyokong!

881HP198728332
2023-08-20 09:56:01

Selepas menerima barang, saya merasakan kualiti YongjiJembatan pengangkutan yang tetap masih agak baik, konsisten dengan penerangan penjual, sangat berpuas hati, kelajuan penghantaran agak cepat, sikap perkhidmatan syarikat logistik sangat baik, dan kelajuan penghantaran adalah sangat cepat Secara umumnya, ini Ini adalah belanja yang sangat memuaskan, terima kasih kepada penjual.

466HP159575805
2023-08-20 10:43:35

Pembeli yang sangat baik. Terima kasih. Rakan sekerja saya sangat menyukainya YongjiJembatan pengangkutan yang tetap. Datang lagi lain kali

709HP180518493
2023-08-20 10:13:55

YongjiJembatan pengangkutan yang tetapSangat bagus, sangat menyokong, kualiti sangat baik, sama seperti yang diterangkan oleh penjual, dan harganya murah

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。