ZygageMuat hidraulik tetap dan membuka jembatan naikTafsiran dan pemerhatian

2023-12-11 16:32:43
ZygageJembatan naik hidraulik bergerak,

Rancangannya biasanya dijandardizasi sepenuhnya sejak rancangan struktur bangunan.Klasifikasi jambatan naik: jambatan naik bergerak jambatan naik hidraulik bergerak digunakan secara luas di platform kargo dan tempat muatan dan muatan bergerak tanpa muatan dan muatan peralatan, dan adalah peralatan bantuan kargo yang digunakan bersama dengan forklift. Dengan bantuan peralatan ini, forklift boleh masuk secara langsung ke dalam kompartemen kereta untuk operasi muatan dan muatan batch. Hanya satu orang yang diperlukan untuk beroperasi tanpa perlukan bekalan kuasa, yang boleh mencapai pemuatan dan muatan yang selamat dan cepat. Ia tidak hanya boleh mengurangkan intensiti kerja anda, tetapi juga menggandakan efisiensi pembuatan dan pembuatan operasi, mempercepat aliran bahan-bahan, dan mendapatkan keuntungan ekonomi yang lebih besar.Zygage, kestabilan yang kuat, dan biaya perbaikan yang rendah. Tersesuai untuk pelbagai kenderaan pada memuatkan dan memuatkan laman dan tempat dengan lalu lintas relatif sibuk. Memuatkan dan membuka saluran, mengangkat saluran, dan membuka saluran: Peralatan anti slip: Peralatan ini diseweldi dari plat besi,ZygageJembatan naik hidraulik tetap, yang dapat mencapai fungsi anti slip secara efektif dan selamat dan dipercayai.Sokongan utama: menggunakan paip baja tidak sah.Astanajapura, seperti peledak-tahan, bumbung debu, dll. Platform pemuatan dan pembuatan juga adalah tempat di mana banyak bahaya tersembunyi (termasuk platform jatuh secara tidak sengaja forklift, dll.), jadi rancangan keselamatan platform mesti sepadan dengan standar tinggi sistem lain dalam fasilitas, dengan fokus pada mengurangi bahaya ini dan tidak mengambil mereka dengan mudah untuk memastikan keselamatan operator dan produksi.Jembatan pengangkutan tetap platform perkhidmatan segera dipasang pada pinggir luar platform perkhidmatan yang tidak dimuatkan semasa keseluruhan proses pemasangan. Apabila dilaksanakan, tidak perlu menggali atau mengubur ruang dalam pembangunan terowong pada platform muatan dan membuang, dan kebanyakan bangunan tidak perlu diubahsuai dalam terma struktur.


ZygageMuat hidraulik tetap dan membuka jembatan naikTafsiran dan pemerhatian



Apabila menggunakan pompa manual, pertama-tama kembalikan butang valve minyak dan ketat ke arah jam. Tekan pengendali untuk perlahan-lahan mengangkat jambatan.Kerana strukturnya sendiri, ia mempunyai keterangan untuk menyesuaikan tinggi. Secara umum, ia hanya boleh dibesarkan ke +-mm.Saluran pemuatan dan pembuatan palet modern biasa termasuk platform pemuatan dan pembuatan tinggi, dan trak pemindahan forklift atau manual yang memindahkan barang ke dalam dan keluar kenderaan pengangkutan.Skop projek,Peraturan keselamatan untuk penggunaan platform kerja jenis gunting tinggi semakin dikenali dan digunakan secara luas di China. Sementara kerja tinggi membawa kesenangan untuk kerja kita, kita perlu menghadapi beberapa bahaya keselamatan, seperti mencegah pembukaan, menggaruk, kejutan elektrik, dan aspek lain dari platform pembukaan jenis gunting di lokasi pembinaan. Dalam terma elektrik pembangunan, seseorang yang ditugaskan diperlukan untuk mengendalikan penggunaan elektrik. Menurut pemberitahuan jabatan teknik elektrik patut dipimpin dari titik kuasa yang ditentukan ke kabinet pembangunan pembangunan. Selain itu, sambungan tidak dibenarkan.Kerana terdapat berbagai jenis jambatan naik, terdapat juga banyak pembuat jambatan naik di China. Berikut adalah peralatan mekanik jambatan boarding hidraulik dan jambatan boarding tetap tetap. Kami berharap untuk menyediakan beberapa bantuan kepada semua orang dan menguasai lebih lanjut jambatan boarding hidraulik; Bridge Hydraulic boarding” Kata ini tidak lagi tidak dikenali. Jika anda perlu, anda boleh memahami jambatan naik mana yang lebih sesuai untuk anda. Jembatan penerbangan hidraulik, kenderaan pengangkutan elektrik, dan platformnya mengangkat hidraulik kini adalah alat-alat hidraulik dan peralatan mesin yang biasa mengendalikan gudang. Jembatan penerbangan hidraulik adalah peralatan industri yang membantu kereta dengan selesa memuatkan dan memuatkan barang. Jembatan penerbangan hidraulik dibahagi kepada dua jenis, boleh dibawa dan bergerak, yang boleh memenuhi keperluan kerja banyak tempat bergerak, yang menyebabkan kemudahan besar. Sebagai jembatan penerbangan milik peralatan industri, Selama seluruh proses kerja, ia tidak dapat dihindari untuk menghadapi beberapa kesalahan umum. Di bawah, mari kita analisis fenomena umum jambatan naik untuk semua orang& mdash; Tidak naik.Apabila valv penurunan dibuka dan butang penurunan dibebaskan, guna peluru untuk periksa jika valv penurunan diaktifkan. Jika tidak ada kuasa, periksa laluan dan buat pengesan kesalahan; Jika terdapat elektrik, membersihkan kesalahan umum valv menurunkan sendiri. Kabur arah elektro-hidraulik valv turun mesti disimpan bersih dan mudah bergerak.


ZygageMuat hidraulik tetap dan membuka jembatan naikTafsiran dan pemerhatian



Kerana tonage yang berbeza jambatan pengangkutan, termasuk ton, ton, ton, ton dll., ia boleh dipasang mengikut kapasitas muatan berbeza barang-barang_; ā n zhu ā NG) Ia dilarang melampaui batas untuk melebihi muatan dan lepaskan barang dengan tonasi yang berbeza!Click to view,Menurut penemuan maklumat, kira-kira % kesalahan dalam sistem hidraulik paksi tetap disebabkan oleh jangkitan minyak. Oleh itu, berbagai kaedah analisis digunakan untuk mengenalpasti komposisi dan graviti khusus pollutant dalam minyak, yang boleh diagnosis kesalahan dan darjah pencemaran minyak hidraulik dalam sistem hidraulik paksi tetap. Pemotong kawalan kereta yang diletak meningkatkan kualiti pemotong, menyimpan kerja, meningkatkan efisiensi kerja, dan mempunyai kadar kali lebih tinggi daripada pemotong manual, tanpa sebarang bahaya keselamatan; Boleh membentuk bentuk tumbuhan yang berbeza. Digunakan untuk mengukir tanaman hijau jalan.Ciri-ciri produk: Pemacu hidraulik penuh, mudah beroperasi dan boleh dipercayai untuk beroperasi.HydraulikZygage,Rancangannya biasanya dijandardizasi sepenuhnya sejak rancangan struktur bangunan.Sama ada ia adalah jambatan boarding yang tetap atau angkat (sh) ē Platform telah membuat kontribusi yang signifikan untuk membantu dalam pengangkutan barang di aras yang berbeza. Lift muatan hidraulik mesti dipasang dalam persekitaran bulu sumber tertutup, dan situasi sebenar bulu sumber menentukan spesifikasi dan dimensi lif muatan hidraulik akhir. Ini termasuk lebar dan kedalaman rakit, serta keadaan lubang dan bilik mesin. Mesin pemotong tali pinggang hijau terutama putar filem kepala, sisi, dan bawah untuk menyelesaikan pemotong tali pinggang hijau atas, sisi dan rumput. Mesin mempunyai penampilan sederhana,ZygagePaksi penerbangan tetap hidraulik, sangat mudah untuk bergerak, dan boleh menyesuaikan tinggi secara bebas. Ia juga boleh memotong tali pinggang hijau atas, sisi, dan rumput pada masa yang sama, menyimpan banyak kuasa kerja. Perhatikan penyelamatan sehari-hari, yang boleh meningkatkan masa penggunaan peralatan dan mencipta nilai yang lebih besar untuk perusahaan!Adjust the speed control valve again when the working pressure of the speed control valve is low. Di bawah muatan bernilai, jika volum minyak disesuaikan terlalu rendah, pompa bensin akan kosong dan mengisi minyak hidraulik dengan minyak, penapis dan blok minyak, dan buang kebocoran paru dalam seksyen penyiup minyak peranti penapis. Semak paip penyiup minyak dan konektor dan ketat konektor. Mengkhusus dalam perniagaan produk dan sumber berkembang, termasuk Fabrik Dengqiao


404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

ZygageMuat hidraulik tetap dan membuka jembatan naikKesan penyerapan tenaga gelombang

ZygageMuat hidraulik tetap dan membuka jembatan naikKesan penyerapan tenaga gelombang

Sudah tentu, kerana penghantaran sering, masa operasi panjang, dan kapasitas pembawa besar, kualiti...

评论列表

275HP127226562
2023-12-11 17:05:08

saya betul-betul minta maaf.

881HP198728332
2023-12-11 16:59:06

Syarikat anda ZygageMuat hidraulik tetap dan membuka jembatan naik mempunyai sikap perkhidmatan yang sangat baik, terima kasih, dan menyukai anda.

466HP159575805
2023-12-11 17:46:07

Pembungkusan ZygageMuat hidraulik tetap dan membuka jembatan naik kelihatan sangat baik, pembungkusan sangat berhati-hati, saya percaya barangan mesti sangat baik, terima kasih! Nilai yang baik, ya, datang lagi lain kali.

570HP155642700
2023-12-11 17:13:03

ZygageMuat hidraulik tetap dan membuka jembatan naik Saya menerimanya, penjual menghantar barang dengan sangat cepat, logistik juga sangat baik, sikap perkhidmatan pelanggan yang sangat baik, sangat sabar, memberikan orang semacam keakraban, dan saya sangat menyukainya. Terdapat juga pembungkusan yang indah dan suasana mewah, dapat dilihat bahawa para peniaga sangat berhati-hati. ZygageMuat hidraulik tetap dan membuka jembatan naik Memang bagus, padan dengan gambar, tiada bezanya, memang berbaloi-baloi.

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。