WaterlooPemasangan beku buahAnalisis aplikasi kategori

2022-06-13 00:56:18
632HP195506591tenaga309

Bilik mesin sistem pendinginan ammonia mesti dilengkapi dengan pemasangan exhaust; Peminat exhaust akan mengadopsi anti motor. Apabila bekalan kuasa dimatikan kerana pendinginan tidak dijangka, ia akan mampu memastikan bekalan kuasa yang boleh dipercayai bagi peminat exhaust. Perlindungan muatan berlebihan penggemar keleluaran patut dilaksanakan pada sistem penggera isyarat tanpa menghentikan penggemar keleluaran secara langsung. Kotak butang ventilator exhaust akan disembunyikan di dinding di luar bilik pemampat ammonia.Bagi unit sejuk air, turbiditi air sejuk akan sering, air sejuk akan sering diganti, dan sama ada sistem penyediaan air berjalan, mengeluarkan, mengeluarkan, bocor dan syarat lain wujud.Waterloo, ia dilarang secara ketat untuk menampung barang di dalam gudang. Gudang mesti perlahan-lahan dikurangi kepada suhu yang diperlukan. Untuk gudang suhu rendah, ia perlu disejukkan dalam tahap untuk mengelakkan perubahan suhu secara tiba-tiba di dalam dan diluar gudang, yang menyebabkan tubuh gudang.PeruKita perlu melaksanakan pemeliharaan biasa dan pemeliharaan sehari-hari, pemasangan penyimpanan sejuk profesional, pembinaan penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk buah penyimpanan sejuk perubatan, kuantiti besar,WaterlooSyarikat pemasangan penyimpanan sejuk buah, kualiti yang baik dan harga rendah, perlahan api - Waterproof - perlahan suhu tinggi, kuat dan kekal, selamat dan dipercayai, dan menyimpan kadar operasi kompressor.Sistem pendinginan: sistem pendinginan adalah bahagian utama desain penyimpanan sejuk. Ia adalah kunci untuk menentukan ekonomi, perlindungan persekitaran dan prestasi penyimpanan sejuk.Ruang yang masuk akal: konsum kuasa penyimpanan sejuk dihitung mengikut konsum sejuk penyimpanan sejuk, yang biasanya termasuk dua bahagian: konsum sejuk semasa pendinginan dan pendinginan kargo; Ia adalah konsum sejuk bilik sejuk sendiri dan pengurusan operasi.


WaterlooPemasangan beku buahAnalisis aplikasi kategori



Ia dilarang meletakkan artikel dengan pencemaran dan bau pelik di sekitar penyimpanan sejuk. Persekitaran sekitar penyimpanan sejuk mesti dibersihkan dan disinfeksi secara peribadi setiap hari, dan pintu penyimpanan sejuk mesti dikunci.Alat pengangkutan yang digunakan dalam penyimpanan atmosfer terkawal mesti memenuhi keperluan standar berkaitan.Material beku-cepat adalah novel. Tubuh perpustakaan mengadopsi papan sandwich poliuretan atau polistyren yang ketat, yang dituangkan dan dibina oleh proses putih tekanan tinggi. Ia boleh dibuat ke berbagai panjang dan spesifikasi untuk memenuhi keperluan yang berbeza bagi pengguna.Kesehatan dan Kesehatan,Pembangunan penyimpanan sejuk kecil digunakan secara luas dalam kehidupan, seperti industri makanan,WaterlooProduksi penyimpanan sejuk sederhana,WaterlooPemasangan storan sejuk, industri memproduksi, dll. kerana penyimpanan sejuk digunakan secara luas, anda tahu penyimpanan sejuk? Especially the construction process and steps of cold storage. Memahami proses pembinaan dan langkah penyimpanan sejuk adalah berguna untuk semua pautan penyimpanan penyimpanan sejuk.Semasa produksi di workshop produksi, berat unit papan gudang Pu tidak boleh kurang daripada berat unit yang diperlukan oleh projek, tidak kurang dari & plusmn; kg/m.Kedai-kedai yang cepat-beku umum kebanyakan disejukkan oleh mekanisme pendinginan dan yang dengan suhu gas yang sangat rendah digunakan sebagai pendingin untuk menghisap di bawah tekanan rendah dan keadaan mekanik, untuk menyerap panas di gudang, untuk mencapai tujuan pendinginan dan pengurangan.


WaterlooPemasangan beku buahAnalisis aplikasi kategori



Pangkalan penyimpanan sejuk disebabkan suhu rendah, dan air di tanah mudah untuk dibekukan. Kerana volum tanah beku, tanah akan rosak dan seluruh struktur bangunan akan rosak. Jika kerosakan itu serius, ia mungkin membuat penyimpanan sejuk tidak dapat digunakan. Oleh itu, lantai penyimpanan sejuk suhu rendah mesti dirawat di bawah lapisan insulasi panas untuk mencegah beku tanah. Plat bawah penyimpanan sejuk akan mengumpulkan sejumlah barang dan melewati berbagai-bagai mesin dan peralatan muatan, muatan dan pengangkutan. Oleh itu, struktur plat penyimpanan sejuk akan tetap dan mempunyai kapasitas pengangkutan yang besar. Dalam persekitaran suhu rendah, struktur setiap bahagian penyimpanan sejuk dan bahan-bahan bangunan penyimpanan sejuk sepatutnya mempunyai perlawanan beku yang cukup.Click to view struktur bangunan rentan kepada. Oleh itu,Pada masa biasa, pengguna patut periksa darjah penyegelan ruang penyimpanan sejuk, dan beritahu penyimpanan sejuk untuk penyimpanan pada masa jika bahagian yang rosak ditemui.Gudang ini harus dilengkapi dengan cahaya kecemasan, pintu kunci terbuka dan peranti penggera, yang boleh menyelamatkan diri mereka sendiri atau memanggil polis untuk bantuan.Sebagai cair sejuk, membuat ia menghisap di bawah tekanan rendah dan keadaan mekanik untuk menyerap panas dalam penyimpanan, untuk mencapai tujuan sejuk.Waterloo,Berbagai bahan pembangunan, seperti sijil bahan, laporan ujian dan rekod penerimaan tahap, akan dilakukan secara bersamaan dengan pembangunan projek, dengan hati-hati, tepat waktu, tepat dan meliputi keseluruhan proses pembangunan dan pembangunan, dan secara aktif bekerja sama dengan pemilik dalam perubahan rancangan dan negosiasi teknik.Penyimpanan sejuk automatik tiga dimensi mengadopsi komputer, yang boleh menyelesaikan muatan, memuat dan tumpukan dalam penyimpanan, kawalan suhu penyimpanan dan operasi peralatan pendinginan.Gudang biasa beku-cepat kebanyakan disejukkan oleh mekanisme pendinginan dengan suhu gas rendah (ammonia atau Freon)

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

WaterlooPemasangan beku buahTerutama digunakan dalam aspek apa

WaterlooPemasangan beku buahTerutama digunakan dalam aspek apa

Semasa pemasangan gudang polistiren, Ralat Perpendikulariti plat dinding akan diperbaiki semasa plat...

评论列表

466HP159575805
2022-06-13 08:59:15

WaterlooPemasangan beku buah Barang sudah sampai, lebih baik dari yang anda lihat dalam gambar!

409HP184720764
2022-06-13 08:29:55

WaterlooPemasangan beku buah Tiba, ya, model baru ini memang standard, sangat bagus

256HP158312377
2022-06-13 08:04:59

Saya terlalu sibuk kebelakangan ini, pengesahan lambat, kualiti bagus, WaterlooPemasangan beku buah asli, berkualiti dan murah, haha.

717HP127443542
2022-06-13 09:39:21

Izinkan saya menilai ini WaterlooPemasangan beku buah, harganya bagus, kualitinya bagus, penghantarannya bagus, dan bosnya bagus.

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。