EpePembuat platform angkat gunting jenis bergerakHantar pada bila-bila masa

2023-09-16 00:16:50
EpePrice of 10 ton mobile boarding bridge,

Semak jika orientasi blok had atas dan bawah pada bingkai trek panduan adalah betulTahap angkat boleh menyediakan maklumat pada masa sebenar mengenai operasi seluruh kenderaan, mengelakkan hanya bergantung pada pengalaman operator untuk berkoordinasi satu sama lain,EpeGarpu gunting platform angkat bimbit, dan meningkatkan kepercayaan dan keselamatan sistem. Definisi zon keselamatan adalah sangat penting kerana tahap angkat mempunyai julat besar pergerakan, dan ia mesti dihitung dengan tepat. tahap angkat mempunyai dua sistem secara struktur terpisah, jadual lapisan tanah dan bar kerja ketinggian tinggi. Namun, untuk berbagai pergerakan pada kenderaan, ia juga adalah sistem terpasang, yang perlu mempertimbangkan keutamaan operasi kelebihan sistem, dan jaminan keselamatan tindakan.Epe,Bentuk panggilan diluar: Kotak panggilan diluar telah diletakkan atau dipasang dalam gaya lajur di dinding atau tanah berhampiran lantai parkir di atas dan bawah platform, dan dipaut untuk operasikan platform ke atas dan ke bawah.Terdapat banyak ralat operasi, dan disebabkan pemahaman tidak cukup struktur dan prestasi mesin (terutama untuk operator baru), ia mudah menyebabkan kerosakan dan bahkan kemalangan mekanik disebabkan ralat operasi. Bagaimana menghitung lif kargo yang mengangkat? lif kargo yang mengangkat adalah peralatan mekanik yang berat yang boleh menggunakan butang sistem secara manual untuk menyelesaikan pemindahan barang ke atas dan ke bawah. Tinggi lif kargo yang mengangkat berbeza dari meter hingga meter, dan spesifikasi khas untuk mengangkat dan menurunkan lif kargo boleh disesuaikan mengikut keperluan pengguna Menurut jenis, ia boleh dibahagi menjadi: Lift kargo jenis garpu gunting dan lif kargo jenis kereta api panduan. Lift jenis kereta api panduan adalah lif kargo jenis garpu bukan garpu gunting, terutama digunakan untuk pengangkutan barang antara lantai pekerjaan, pekerjaan struktur besi, hotel, dan gudang tanpa lubang atau bilik mesin. Lift kargo jenis garpu gunting perlu disediakan dengan lubang sebelum pemasangan, dan lif patut disediakan dan disambungkan di lubang sebelum disambungkan dengan bekalan kuasa Lift kargo mengangkat menggunakan unit kuasa hidraulik untuk menghasilkan tekanan semasa operasi, yang memandu silinder minyak hidraulik sebagai kuasa utama untuk mengangkat dan menurunkan platform lif kargo mengangkat. Apabila jenis kereta api hidraulik mengangkat lif kargo gagal berfungsi, ia boleh segera berhenti berfungsi, dengan keselamatan dan kestabilan tinggi. Pemanduan unit kuasa hidraulik membuat ia mempunyai kapasitas yang kuat mengandung muatan dan mengangkat lembut, yang boleh mencapai pengangkutan barang-barang tunggal besarDesarmes,Laksanakan minyak (mentega) secara biasa dalam trek operasi.Semak keadaan kabel pelindung bingkai panduan kabelScaffolds mesti terikat dengan selamat dan tidak digunakan di bawah beban berlebihan. Tidak mesti ada ruang antara pedal scaffolding, dan tindakan anti slip mesti diambil.


EpePembuat platform angkat gunting jenis bergerakHantar pada bila-bila masa



Periksa litar elektrik peralatan dan melarang penggunaan secara ketat jika terdapat ketidaknormaliti.Selepas kelajuan platform angkat tetap memperlambat, valv hidraulik, pompa minyak hidraulik, peranti kawalan kelajuan motor elektrik dll. Tombol overflow platform penangkapan hidraulik tidak boleh disesuaikan sendiri. Jika ada masalah, sila berkomunikasi dengan penghasil platform penangkapan tetap dalam masa yang tepat untuk mengelakkan kerugian ekonomi yang tidak perlu.Urus, buang rust dan mengisi semula komponen struktur seperti kandang penggantian dan bingkai kereta api panduan untuk kerosakan, dan kuatkan ahli yang mengandungi muatan yang rosakPerkhidmatan pertama,Kotak gerak pengurangan, kotak gerak, peralatan mata luar dan bahagian lain, serta minyak hidraulik semua dilakukan mengikut keperluan dalam jadual.Tahap angkat boleh menyediakan maklumat pada masa sebenar mengenai operasi seluruh kenderaan, mengelakkan hanya bergantung pada pengalaman operator untuk berkoordinasi satu sama lain, dan meningkatkan kepercayaan dan keselamatan sistem. Definisi zon keselamatan adalah sangat penting kerana tahap angkat mempunyai julat besar pergerakan, dan ia mesti dihitung dengan tepat. tahap angkat mempunyai dua sistem secara struktur terpisah, jadual lapisan tanah dan bar kerja ketinggian tinggi. Namun, untuk berbagai pergerakan pada kenderaan, ia juga adalah sistem terpasang, kelebihan sistem, dan jaminan keselamatan tindakan.Scaffolds mesti terikat dengan selamat dan tidak digunakan di bawah beban berlebihan. Tidak mesti ada ruang antara pedal scaffolding, yang merupakan produk mekanik yang sangat penting untuk angkat apabila kita melaksanakannya, kita perlu memperhatikan lebih banyak tindakan pencegahan yang pekerja ketinggian tinggi perlu memperhatikan. jadi, mari kita perkenalkan kepada anda tindakan pencegahan yang pekerja ketinggian tinggi perlu memperhatikan.Nyahkira,Bawah dipasang dengan lejang had bawah untuk mencegah bahaya wayar besi jatuh selepas lejang had pertama gagal.Kapasiti muatan berat:Semak kebebasan lapisan bola dan pakaian roda panduan roda penggantian. Jika roda penggantian dipakai, diperlukan untuk menyesuaikan atau menggantikannya. Jika lapisan lif dipakai, gantikan roda panduan atau lapisanEpe,Muat atau peralatan gagal berfungsi Berbagai pembuat lif mempunyai kualifikasi rasmi. Selamat datang untuk menanyai dengan telefon dan dengan jujur mengundang kerjasama!Menangkat dan menurunkanBesi manganese biasanya digunakan sebagai profil utama untuk lif kargo gudang. Untuk mencapai kesan anti-korrosion yang lebih baik, lapisan primer yang menentang rust biasanya dilaksanakan, yang secara efektif menghalang udara dan mencegah korrosion awal besi. Di bawah, tekan hidraulik Ruilong akan menjelaskan peran primer yang menentang rust.


404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

EpePembuat platform angkat gunting jenis bergerakPengenalan teknik rawatan pengerasan biasa

EpePembuat platform angkat gunting jenis bergerakPengenalan teknik rawatan pengerasan biasa

EpeTrailer folding arm lifting platform,Peribadi semak sama ada operasi setiap mekanisme normal dan...

评论列表

275HP127226562
2023-09-16 09:06:20

Saya akan membelinya pada masa hadapan EpePembuat platform angkat gunting jenis bergerak dan saya akan datang kepada anda lagi. Terima kasih bos, berikan saya komen yang baik. Saya sayang awak bos. Terima kasih!

881HP198728332
2023-09-16 09:14:34

Setiap kali saya menerima barang itu sangat menyenangkan, tetapi sepanjang saya berfikir untuk menilainya, kepala saya besar. Nasib baik, rakan sejagat mengesyorkan rumah anda EpePembuat platform angkat gunting jenis bergerak, harganya bagus, kualitinya bagus, penghantarannya bagus, dan bosnya bagus.

409HP184720764
2023-09-16 07:27:49

Bolehkah anda memberi saya EpePembuat platform angkat gunting jenis bergerak spesifikasi terperinci?

256HP158312377
2023-09-16 09:15:22

Saya terlalu sibuk kebelakangan ini, pengesahan lambat, kualiti bagus, EpePembuat platform angkat gunting jenis bergerak asli, berkualiti dan murah, haha.

570HP155642700
2023-09-16 08:40:36

Saya akan mencari awak lagi lain kali saya mempunyai peluang.

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。