MadisonPlatform penangkapan jenis gunting bergerakPembangunan produk

2024-03-30 00:42:21

Laksanakan minyak (mentega) secara biasa dalam trek operasi.Regarding the construction elevator with counterweight, check the adjustment and fixation status of the counterweight guide wheel. Check the balancing equipment of the steel wire rope,MadisonPlatform angkat gerak jenis garpu gunting, the crown wheel, and the counterweight steel wire rope bracketMadison,Sistem hidraulik produk disediakan dengan peranti perlindungan keselamatan anti jatuh dan overload, dan butang operasi boleh ditetapkan pada setiap tingkat dan bangku kerja platform untuk mencapai berbilang-titik.Orang-orang yang menderita penyakit jantung yang berat, tekanan tinggi, anemia atau keadaan lain yang tidak sesuai untuk operasi ketinggian tinggi tidak dibenarkan untuk melakukan operasi ketinggian tinggi.Mohacs,Apabila tinggi bangunan bangunan melebihi meter jaringan keselamatan lebar meter mesti dibina di luar muka kerja bersama lapisan bangunan. jaringan keselamatan tetap mesti dibina di lapisan pertama sehingga tiada operasi ketinggian tinggi.Muat atau peralatan gagal berfungsi Berbagai pembuat lif mempunyai kualifikasi rasmi. Selamat datang untuk menanyai dengan telefon dan dengan jujur mengundang kerjasama!Minyak pembersihan untuk sistem hidraulik mesti menggunakan minyak hidraulik yang sama dengan sistem yang digunakan, dengan suhu minyak antara dan [UNK]. Guna kadar aliran besar untuk membuang kotoran dari sistem sebanyak mungkin. Sistem hidraulik perlu dibersihkan berulang kali tiga kali atau lebih Setelah setiap pembersihan, ia mudah untuk mengurangkan prestasi muatan lif.Check and clean the driving gears and guide wheels of the elevator. If there is excessive wear, it is necessary to replace themProjek analisis,Periksa litar elektrik peralatan dan melarang penggunaan secara ketat jika terdapat ketidaknormaliti.Bengkel kerja platform angkat turun secara tidak bersamaan: muatan terlebih banyak, dan ia dikeluarkan untuk mengurangi muatan. Muatan bias serius, dikeluarkan dengan menyesuaikan pusat graviti. Tambah gas ke litar minyak, dan hapuskan kemungkinan menambah minyak hidraulik yang cukup. Jika minyak itu kotor, gantikan minyak hidraulik untuk membuangnya.Peribadi periksa semua kawat dan kabel untuk kerosakan. Timely bandage and replace damaged parts.


MadisonPlatform penangkapan jenis gunting bergerakPembangunan produk



Kedua, jika lif kereta api panduan ditempatkan di kawasan dengan musim yang berbeza, ia adalah khusus penting untuk memilih produk dari musim yang sama untuk ejen yang digunakan dalam tali wayar besi lif panduan untuk mencapai keputusan yang lebih baik.konsum,Peribadi periksa semua kawat dan kabel untuk kerosakan. Timely bandage and replace damaged parts.Persiapan sebelum penggunaan: Perkenalan dengan proses penggunaan yang betul dan proses penggunaan yang betul platform penangkapan hidraulik adalah syarat asas untuk memastikan operasi normal dan memperpanjang kehidupan perkhidmatan platform penangkapan hidraulik. Terdapat dua saluran utama untuk pemahaman: pertama, yang pengguna perlu membaca dengan hati-hati; Yang kedua ialah latihan yang sesuai pada penggunaan peralatan selepas pemasangan dan penyahpepijatan. Xilang Door Industry akan mengatur jurutera teknikal pemasangan profesional untuk memasang platform penangkapan hidraulik di lokasi pelanggan. Selepas pemasangan, pasukan pegawai teknikal akan menjalankan proses operasi platform penangkapan hidraulik untuk pengguna yang sesuai, serta perusahaan penghasilan produk khas yang melibatkan penyelidikan dan pembangunan, dan perkhidmatan. Ia adalah penghasil lif profesional jangka panjangApabila menggunakan lif, anda perlu mendengar apa-apa bunyi yang tidak normal dari lif. Jika ada,MadisonPlatform mengangkat liga aluminium berjalan sendiri, ia perlu dihentikan segera untuk menghindari kerosakan serius lif.Madison,Semak status perlahan gelang dinding, tongkat sokongan, dan bolt dan simpan cincin antara lif kargo yang mengangkat dan jambatan. Jika mereka terlepas atau dipindahkan, mereka patut disemak dan ketat[UNK][UNK]?? Hidden danger investigation relies on joint efforts from all aspects:?? Perusahaan pembangunan adalah tanggungjawab utama untuk mengenali bahaya tersembunyi dalam lif pembangunan. Mereka patut kuatkan pemeriksaan sehari-hari dan pemeriksaan biasa, dan memeriksa dengan hati-hati struktur besi, peranti perlindungan keselamatan peranti elektrik, dan peranti transmisi lif pembangunanApabila menyiapkan peralatan,MadisonPlatform penuh mengangkat garpu gunting secara automatik, peralatan kayu, bambu dan logam yang digunakan mesti tetap, dan penggunaan bahan-bahan yang boleh hancur dan mudah rosak adalah melarang.


404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

Los AngelesPlatform angkat hidraulik 3 tonPengetahuan asas mengenai produk

Los AngelesPlatform angkat hidraulik 3 tonPengetahuan asas mengenai produk

% daripada! Lebih dari satu ton lebih mahal!Semua orang tahu bahawa banyak industri menggunakan lif...

HunanJembatan boarding tetap tanahKesan hidup

HunanJembatan boarding tetap tanahKesan hidup

Kelas mekanik dan elektrik: bertanggungjawab atas penyelamatan minggu jambatan kenderaan.The fixed b...

PachukaSaiz pengubah jenis kering 4000Langkah penggabungan dan penyusunan semula syarikat

PachukaSaiz pengubah jenis kering 4000Langkah penggabungan dan penyusunan semula syarikat

Dalam kes operasi pengubah jenis kering, terdapat lebih bunyi, dan beberapa juga menyebabkan bunyi,...

ShaanxiPemuatan dan membuka jembatan bekasKekuatan keletihan

ShaanxiPemuatan dan membuka jembatan bekasKekuatan keletihan

Jabatan pengguna jambatan naik hidraulik sepatutnya menganalisis perisian secara saintifik dan menen...

Pantai yang panjangPlat besi jambatan naikApakah faktor yang mempengaruhi pembelian

Pantai yang panjangPlat besi jambatan naikApakah faktor yang mempengaruhi pembelian

Keperlukan pemasangan bagi bingkai dinding jambatan papan bimbit tidak banyak, kerana ia mudah dipas...

ShijingshanJembatan naik kecilKemahiran membeli yang perlu dikuasai oleh penjual

ShijingshanJembatan naik kecilKemahiran membeli yang perlu dikuasai oleh penjual

mengangkat (sh ē Platform ini juga peralatan pengendalian yang tidak diperlukan untuk memuatkan dan...

评论列表

275HP127226562
2024-03-30 08:45:47

Saya hampir tidak pernah serius menilainya sebelum ini. Saya membeli milik anda MadisonPlatform penangkapan jenis gunting bergerak dan akan melawatnya pada masa akan datang. Ia sangat mudah sehingga saya tidak boleh berhenti sama sekali. Ia adalah produk tulen dengan logistik yang pantas. Saya menyukainya untuk anda .

466HP159575805
2024-03-30 09:33:48

Pembelian dalam talian pertama MadisonPlatform penangkapan jenis gunting bergerak. Saya menggunakan pengalaman peribadi saya untuk memberitahu semua orang bahawa sikap perkhidmatan anda sangat baik. Kualiti barang juga sangat baik. Saya suka awak!

409HP184720764
2024-03-30 07:49:32

Kualiti sangat baik, betul-betul sama dengan penerangan penjual, sangat berpuas hati, sangat suka, benar-benar melebihi jangkaan, kelajuan penghantaran sangat cepat, pembungkusan sangat berhati-hati dan ketat, sikap perkhidmatan syarikat logistik sangat baik, kelajuan penghantaran sangat cepat, dan saya sangat berpuas hati sekali membeli-belah.

256HP158312377
2024-03-30 09:20:25

Saya membeli banyak daripada anda MadisonPlatform penangkapan jenis gunting bergerak dan saya sangat berpuas hati. Penjual yang sangat baik, saya akan datang selalu.

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。