ZaslawyePengubah minyak terjun 2500kVARamalan arah aliran

2023-09-06 06:15:04

Oleh itu, dalam proses pemasangan peralatan bawah stesen, tongkat kilat patut ditetapkan mengikut situasi khusus untuk mencegah kerosakan kepada pengubah jenis kering perlindungan relay disebabkan oleh kilat. Selain itu, dalam pemasangan dan proses penggunaan tongkat kilat, pilih jenis yang masuk akal tongkat kilat mengikut situasi operasi untuk menentukan bahawa mereka berada dalam situasi yang sama. Selain itu, semasa pemasangan tongkat kilat, sila sambungkan semua laluan sejauh mungkin untuk mencegah kesalahan lain.Masalah umum pengubah tapak pengubah kuasaZaslawye,Pemilihan yang betul bagi pengubah jenis kering Anhui mempunyai kesan kunci untuk meningkatkan keselamatan dan operasi lancar perisian sistem kuasa. Dalam teks terdahulu, kami telah menguasai struktur dan ciri-ciri pengubah jenis kering. In this part, we will describe how to select dry-type transformer according to the load characteristics and application environment of dry-type transformer.[UNK][UNK]“ Yn[UNK]d” Di antara mereka, menunjukkan bahawa apabila fasor tegangan kerja garis sisi utama,ZaslawyePengubah kuasa M, sebagai tangan minit,ZaslawyeHarga pengubah tiga fasa, merujuk kepada kedudukan pada jam , fasor tegangan fasa sisi kedua adalah pada jam . iaitu, tekanan fasa UAB di sisi sekunder tertinggal darjah di belakang tekanan operasi garis utama uab (atau darjah di hadapan).Traiguen,Perbezaan masa diantara langkah-langkah berbeza penyunting kuasa tiga-fasa bagi bekalan kuasa penyunting akan kurang dari ms, penutupan akan dikekalkan oleh penangkap tegangan tinggi dan garis neutral penyunting akan didarat dengan yakin (ia akan didarat segera).Kerosakan pemburukan pengisihan inti pengubahPenghakiman cacat pengubah kuasa


ZaslawyePengubah minyak terjun 2500kVARamalan arah aliran



Isolasi konduktor pengubah kuasa adalah bahagian utama pengisihan dalaman. Beberapa konduktor patut melewati tengah koil elektromagnetik, atau diantara koil elektromagnetik, tongkat besi dan dinding tangki minyak kereta. Oleh itu, perlu memastikan bahawa jenis konduktor ini mempunyai kekuatan pemampatan isolasi yang cukup, iaitu ruang izolasi.Penyebab akar jenis ketidakpastian ini ialah pengubah & ldquo; Troli Dalar & rdquo; Bila, kita perlu menggantikan pengubah kapasitas besar dengan pengubah kapasitas kecil dengan kadar penggunaan tinggi, dan kemudian hanya mempertimbangkan kehilangan besi dan mengabaikan kehilangan tembaga. Sebenarnya, untuk beban tertentu, kehilangan kuasa aktif kapasitas kecil melebihi kapasitas pengubah besar, jadi ia menghabiskan tenaga elektromagnetik.Shell plastik produk elektrik dan bekalan pejabat dipenuhi dengan wayar mendarat. Jika lapisan pengisihan rosak dan shell dipenuhi tenaga, aliran elektrik akan bocor ke bumi sepanjang wayar mendarat yang dipasang, jika tidak ia akan mempunyai kesan negatif pada keselamatan hidup.Selamat datang panggilan,() kedudukan pemasangan asuransi komersial sekunder pengubah pada lajur dan tanah mesti memenuhi keperluan berikut: jika ada pemutus di sisi sekunder ia mesti dipasang antara pemutus dan pemutus komposit tenaga rendah, atau pemutus sirkuit mesti dipilih sebagai pemutus; Jika tidak ada pemutus pada sisi sekunder, ia mesti dipasang pada kedua-dua sisi penyesuaian komposit tenaga rendah,ZaslawyePenukar jenis kering 500 kV, dan pelompat kabel terpisah mesti disambung ke kabel terpisah pada kedua-dua sisi pemutus sirkuit.Bunyi dalam kes kegagalan fasa[UNK][UNK]“ Yn[UNK]d” Di antara mereka, menunjukkan bahawa apabila fasor tegangan kerja garis sisi utama, sebagai tangan minit, merujuk kepada kedudukan pada jam , fasor tegangan fasa sisi kedua adalah pada jam . iaitu, tekanan fasa UAB di sisi sekunder tertinggal darjah di belakang tekanan operasi garis utama uab (atau darjah di hadapan).


ZaslawyePengubah minyak terjun 2500kVARamalan arah aliran



Selepas ujian tiada muatan dijalankan normal selama jam, ia boleh dipindahkan ke operasi pada muatan, dan muatan akan bertambah secara perlahan-lahan dari %, % dan % mengikut gred.Konsultasi dalam talian,Kawalan salib-seksyen bagi pemalam input dan kuasa output pengubah mesti sesuai dengan persediaan saiz semasa mereka; Ia sepatutnya dilengkapi mengikut intensiti semasa -A / Min.Pembuat penukar tidak boleh menggunakan kaedah sentuhan tangan untuk mengesan peralatan tenaga tinggi yang bertenaga, seperti penukar dalam operasi dan peralatan pendaratan neutral dari kola penahanan lengkung. For the equipment without power supply and whose shell is reliable grounding device, the temperature or temperature rise must be tested by hand. Peralatan sekunder boleh diperiksa dengan kaedah sentuhan tangan apabila ia panas dan bergetar.Jarak izolasi antara angin dan tong besi pengubah kuasa jauh lebih besar daripada yang diantara angin, kebanyakan kabel berada dalam fasa dengan silinder (plat) yang mengisolasi di tengah angin, iaitu, komponen pemutusan medan elektrik adalah kecil.Zaslawye,Kawalan dan tindakan pencegahan kebisingan bagi pengubah jenis keringJika volum pengubah kuasa terlalu kecil, pengubah akan dimuatkan terlalu lama dan mudah untuk menghancurkan mesin dan peralatan. Oleh itu, yang tidak sesuai untuk terlalu besar atau terlalu kecil.Secara umum kaedah rawatan kecemasan api pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah terutama untuk memadamkan pengubah yang ditenggelamkan minyak, memadamkan bekalan kuasa yang ditukar di setiap sisi, dengan cepat melaburkan pengubah yang ditenggelamkan minyak dan memulakan sistem bekalan kuasa dari kosong. Hentikan operasi peralatan sejuk. Nyalakan penukar minyak yang ditenggelamkan. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak jenis L dan pengubah yang ditenggelamkan minyak stesen tegangan tinggi dinyalakan, set generator mesti dihapus terlebih dahulu.

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

HeusdenSuhu pengubah minyak yang ditenggelamkanPrinsip Arah

HeusdenSuhu pengubah minyak yang ditenggelamkanPrinsip Arah

Dalam keadaan biasa,HeusdenSuhu dan suhu meningkat yang dibenarkan bagi pengubah yang ditenggelamkan...

MingshanVilla Home Elevator CostIndustri ini membentuk imej baru peradaban

MingshanVilla Home Elevator CostIndustri ini membentuk imej baru peradaban

Sumber kuasa bilik mesin: Sumber kuasa seharusnya tiga fasa V, HZ, dan sumber kuasa pencahayaan seha...

BrusselsPengubah terbenam minyakApakah kaedah kerja keseluruhan

BrusselsPengubah terbenam minyakApakah kaedah kerja keseluruhan

dan sesetengah segera tekan dua pinggir bersama-samaSesetengah diikat dengan pita plastik, kerana s...

KedzierzynKozlePlatform mengangkat liga aluminium lajur tunggal dan gandaBagaimana mencapai kecekapan yang diinginkan

KedzierzynKozlePlatform mengangkat liga aluminium lajur tunggal dan gandaBagaimana mencapai kecekapan yang diinginkan

Urus dan promosikan pelaksanaan berbagai-bagai standar (termasuk standar teknikal, standar kualiti,...

MemphisBahagi pompa paip menegakBagaimana untuk melakukan pengubahan kawalan numerik

MemphisBahagi pompa paip menegakBagaimana untuk melakukan pengubahan kawalan numerik

pompa yang kelihatan dipakai secara luas, beberapa orang di luar industri salah faham. Sebenarnya, p...

评论列表

258HP138990173
2023-09-06 07:51:03

Saya terlalu sibuk kebelakangan ini, sudah terlambat untuk mengesahkan, ZaslawyePengubah minyak terjun 2500kVA sangat baik, seperti bos.

938HP166090698
2023-09-06 07:12:41

ZaslawyePengubah minyak terjun 2500kVABerapa harganya dan bagaimana saya boleh menjualnya?

881HP198728332
2023-09-06 08:03:06

Kedai ini sangat bagus, dengan kualiti yang baik dan harga yang rendah, pemiliknya sangat pemurah, dan perkhidmatan pelanggan juga sangat sabar. Saya tidak faham ini ZaslawyePengubah minyak terjun 2500kVA. Mereka menerangkan kepada saya dengan sabar. Ia benar-benar hati nurani industri.Saya ingin mengesyorkan kedai ini kepada rakan-rakan saya dan biarkan mereka semua datang ke kedai ini untuk membeli pakaian!

466HP159575805
2023-09-06 13:53:33

ZaslawyePengubah minyak terjun 2500kVA Kualiti sangat baik, saya beli kali kedua, barang bagus, bos sangat baik.

122HP117294921
2023-09-06 07:57:17

ZaslawyePengubah minyak terjun 2500kVA Sangat bagus, saya akan menempah milik anda untuk batch seterusnya.

409HP184720764
2023-09-06 07:44:50

Buat iklan untuk anda, kawan-kawan: Produk ZaslawyePengubah minyak terjun 2500kVA ini sangat bernilai.

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。