PenonomePengubah distribusi jenis kering Scb10Cara mewujudkan saluran penjualan yang berkesan

2023-03-02 10:29:27
122HP117294921Mesin dan peralatan industri176

Masalah umum pengubah tapak pengubah kuasaKebocoran minyak dari radiator paip panasPenonome,Bagaimana untuk membuat minyak untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak?Untuk kebocoran yang telah berlaku, cari titik kebocoran dahulu, yang tidak boleh diabaikan. Untuk kedudukan dengan kebocoran serius,PenonomeUjian sampel minyak pengubah yang ditenggelamkan minyak, permukaan rawatan akan dibersihkan dan bersih. Bahan komposit polimer kebanyakan dipilih untuk konsolidasi kering. Selepas konsolidasi kering, tujuan rawatan jangka panjang kebocoran boleh dicapai.Bandar Iriga,Analisis kesalahan biasa pengubah tenggelam minyak:Dalam penukar jenis kering perlindungan relay,PenonomePengubah peralatan kuasa, pemutusan titik ralat berkaitan satu sama lain. Dalam satu perkataan, jika ada masalah pada titik tertentu, ia akan mempengaruhi seluruh litar kuasaContohnya, pada tahun -an, program radio yang dilaksanakan oleh setiap keluarga di kampung mempunyai wayar tanah, dan mereka sering basah dengan air. Pendaratan perlindungan adalah untuk mengubur plat tembaga konduktor listrik logam dalam lapisan tanah, dan kemudian memimpin titik keluar dari jalan dengan garis transmisi, yang menyempurnakan perlindungan tanah. Kabel mendarat menentukan perlindungan wayar mendarat ≤ Ω. Perlindungan tanah adalah tindakan perlindungan yang ditetapkan untuk menghindari kemalangan keselamatan apabila menggunakan peralatan rumah tangga, pejabat dan peralatan elektrik lain.


PenonomePengubah distribusi jenis kering Scb10Cara mewujudkan saluran penjualan yang berkesan



Menghindarkan penuaan dan kerosakan pengubah kuasa pengisihan inti besi: penuaan pengisihan inti besi atau kerosakan lengan tahan air yang memegang bolt jangkar akan menyebabkan vortex besar inti besi, dan pemanasan jangka panjang inti besi akan menyebabkan penuaan pengisihan.Mengukur dengan tepat kebelakangan setiap fasa angin dan melakukan pengukuran. Jika ada perbezaan besar, ia adalah kesalahan umum angin. Kemudian melakukan pemeriksaan penampilan inti besi, dan kemudian mengukur dengan tepat penentang izolasi antara cip dengan kaedah tekanan AC dan galvanometer. Jika kerosakan tidak besar cat bahagian yang rosak.Pengambilan sampel diluar akan dilakukan dalam hari matahari atau cuaca kering dengan kelembapan lingkungan rendah. Semasa pengambilan sampel, perlu mencegah dengan teguh penyerangan tanah seperti hujan, salji, angin dan pasir.Perbaikan kualiti,Jarak izolasi antara angin dan tong besi pengubah kuasa jauh lebih besar daripada yang diantara angin, kerana medan elektrik diantara angin dan tong besi jauh dan tidak sama simetrik seperti yang diantara angin. Dalam medan elektrik di tengah angin, kebanyakan kabel berada dalam fasa dengan silinder (plat) yang mengisolasi di tengah angin, iaitu, yang menyebabkan sirkuit pendek diantara koil, sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek di tanah, yang menyebabkan pengubah kuasa menyalakan. Oleh itu,PenonomePenukar jenis kering 100 kW, kekuatan pemampatan insulasi pengubah kuasa akan diuji sebelum pemasangan dan operasi, dan muatan berlebihan tidak dibenarkan dalam keseluruhan proses operasi.Sumber kuasa penukaran kekurangan satu fasa kuasa;


PenonomePengubah distribusi jenis kering Scb10Cara mewujudkan saluran penjualan yang berkesan



Oleh itu, dalam proses pemasangan peralatan bawah stesen tongkat kilat patut ditetapkan mengikut situasi khusus untuk mencegah kerosakan kepada pengubah jenis kering perlindungan relay disebabkan oleh kilat. Selain itu, dalam pemasangan dan proses penggunaan tongkat kilat, pilih jenis yang masuk akal tongkat kilat mengikut situasi operasi untuk menentukan bahawa mereka berada dalam situasi yang sama. Selain itu, semasa pemasangan tongkat kilat, sila sambungkan semua laluan sejauh mungkin untuk mencegah kesalahan lain.Kost penghasilan,Bunyi dalam kes kegagalan fasaJaga-jaga untuk operasi percubaan penghasil pengubah kuasaSebelum dan selepas mengambil sampel, bersihkan periferi port sampel dengan kain bersih atau tanpa rambut.Penonome,Dalam kes menggunakan pengubah jenis kering pelanggan mesti menguasai kaedah kabel. Jika ada masalah dalam kabel, apa mod kabel pengubah jenis kering?Kebocoran minyak dari radiator paip panasPemalam kuasa dengan muatan penuh dahulu, perhatikan dan mengesan bahawa tekanan input dan output memenuhi peraturan. Pada masa yang sama, periksa sama ada peralatan mempunyai bunyi, nyalakan, bau dan keadaan lain yang tidak normal. Jika terdapat apa-apa abnormaliti, sila matikan bekalan kuasa penukaran input.

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

AmsterfenMesin pembukaan hidraulikStatistik pengagihan destinasi komoditi

AmsterfenMesin pembukaan hidraulikStatistik pengagihan destinasi komoditi

Dalam kes api, apabila diperintahkan oleh pusat api atau butang operasi dedikasi petugas api lantai...

FijianLift gunting bergerak sepenuhnyaFungsi alat pelindung

FijianLift gunting bergerak sepenuhnyaFungsi alat pelindung

terutama di matahari sejuk atau iklim ribut hujan, kelajuan reaksi akan dipercepat, apabila mempert...

EmmenPlatform angkat hidraulik 10 meterAnalisis keperluan pengurusan khusus

EmmenPlatform angkat hidraulik 10 meterAnalisis keperluan pengurusan khusus

Kendaraan platform angkat tetap digunakan secara luas di banyak bidang industri,EmmenPlatform angkat...

MinneapolisPompa sumur dalam kecilJeneral f

MinneapolisPompa sumur dalam kecilJeneral f

   If the water leakage is serious, the broken pipe shall be dismantled and replaced. Turunkan angk...

CalgarySumber tenaga pengubah adalahOperasi pasaran yang disasarkan

CalgarySumber tenaga pengubah adalahOperasi pasaran yang disasarkan

(II) nisbah lebar tinggi pelabuhan pengubah jenis kering yang dipasang di atas tanah adalah umumnya...

RoskillerPerkenalan ke pengubah jenis keringKesan peningkatan corak

RoskillerPerkenalan ke pengubah jenis keringKesan peningkatan corak

Apabila skru ekstruder inti melalui memegang inti besi penukar adalah longgar, atau bahan logam keci...

评论列表

122HP117294921
2023-03-02 12:20:34

Saya akan mencari awak lagi lain kali saya mempunyai peluang.

409HP184720764
2023-03-02 11:55:53

Ia masih mampu untuk membeli barangan dalam talian, PenonomePengubah distribusi jenis kering Scb10 Saya telah menandatangani dua hari lewat, tetapi perkara itu benar-benar baik, dan bosnya baik. Kelajuan pengangkutan juga sangat pantas.

717HP127443542
2023-03-02 10:39:58

Saya terlalu sibuk kebelakangan ini, pengesahan lambat, kualiti bagus, PenonomePengubah distribusi jenis kering Scb10 asli, berkualiti dan murah, haha.

632HP195506591
2023-03-02 12:19:23

Saudara, dengan sokongan anda, model baharu ini PenonomePengubah distribusi jenis kering Scb10 sememangnya mencapai standard dan sangat bagus.

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。