El TejarYang lebih baik untuk pengubah jenis keringApa trend masa depan

2022-10-31 09:19:56
122HP117294921Mesin dan peralatan industri223
pengubah akan dimuatkan terlalu lama dan mudah untuk menghancurkan mesin dan peralatan. Oleh itu, kapasitas nilai pengubah patut dipilih mengikut konsumsi kuasa, yang tidak sesuai untuk terlalu besar atau terlalu kecil.Semasa menjalankan ujian tanpa muatan, pengubah mesti disambungkan dengan tenaga kerja dari sisi bekalan kuasa tukar, dan kemudian membuat impuls tenaga kerja ditutup.El Tejar,Peranti pendaratan dua titik dari inti besi disebabkan oleh bekas penywelding sisa;Kaedah dan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasaSaint-Louis du Nord,Penukar jenis kering terdiri dari dua resisten pembuluhan, yang menghasilkan empat kumpulan kabel: & ldquo; Y[UNK]y”[UNK]& ldquo; Dy”& ldquo; Y[UNK]d” Dan & ldquo; D[UNK]d”. Di China, hanya & ldquo; Y[UNK]y” Dan & ldquo; Y[UNK]d”. Kerana terdapat juga dua jenis sambungan Y dengan wayar neutral dan tanpa wayar neutral. Jika tiada wayar neutral, semua tanda tidak akan ditangkap. Jika ada wayar neutral, huruf N akan ditambah selepas huruf y Inggeris. N menunjukkan bahawa garis neutral mempunyai wayar pendaratan pengubah. Kumpulan kabel Yn. Apabila UAB meliputi UAB, tangan minit menunjuk ke & ldquo; ” Dalam kumpulan wayar baru, guna & ldquo; ” menunjukkan.Selepas mengambil sampel, ikat tapp kaca laminasi dengan kuat dengan kertas atau kain bersih untuk mencegah tanah dan air mencemarkan tapp botol.Penghakiman cacat pengubah kuasa


El TejarYang lebih baik untuk pengubah jenis keringApa trend masa depan



Apabila pembuat sampel pengubah kuasa dari tangki minyak kereta, gunakan penutup karet yang bersih dan kering ke minyak. Pada masa yang sama,El TejarParameter bagi pengubah jenis kering 1600KVA, tekan paip cabang dengan ibu jari anda, dan lepaskan ibu jari anda untuk memasukkan minyak ke dalam paip,Apa alasan untuk mematikan pengubah kuasa?Menghindarkan penuaan dan kerosakan pengubah kuasa pengisihan inti besi: penuaan pengisihan inti besi atau kerosakan lengan tahan air yang memegang bolt jangkar akan menyebabkan vortex besar inti besi, dan pemanasan jangka panjang inti besi akan menyebabkan penuaan pengisihan.Apabila minyak baru diisi oleh pengubah kuasa dan sampel minyak yang baru saja dianggap digunakan, sampel minyak hanya boleh digunakan selepas berdiri cukup.


El TejarYang lebih baik untuk pengubah jenis keringApa trend masa depan



Kemudian tekan paip cabang dengan ibu jari anda, jelas meletakkan ke hadapan tabung ujian kaca putar dan lepaskan minyak dalam tabung untuk membersihkan tabung sampel, melakukan ia dua kali, dan kemudian lukis sampel minyak.Helaian Petikan,Penukar tekanan yang mengatur tidak berada di tempat atau lemahJika input penukar jenis kering merupakan bekalan kuasa penukaran bertukar, tenaga output adalah secara langsung proporsional dengan nisbah putaran koil bagi koil solenoid input. Jika anda menggunakan bateri boleh dimuatkan semula, kerana ia adalah DC, tambahkan sirkuit dalam sirkuit kuasa input untuk mengubahnya menjadi tekanan yang berubah secara terus menerus. Dengan cara itu DC yang bertukar boleh dicapai pada output.Lupakan operasi muatan pengubah kuasa: jika muatan berfungsi untuk masa yang panjang, ia akan menyebabkan koil elektromagnetik panas, izolasi akan lambat tua, dan sirkuit pendek antara kotak akan gagal Kegagalan sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek untuk kesalahan tanah dan penyelesaian minyak.El Tejar,Lapisan yang mengisolasi di tengah-tengah plat besi silikon sudah tua, penutup bolt jangkar dengan inti besi rosak, inti besi menyebabkan vortex besar, yang menyebabkan panas, suhu meningkat, dan penuaan lapisan mengisolasi dipercepat. Kekuatan pemampatan pengubah kuasa mengisolasi inti mesti diukur pada masa dan tepat. Jika ditemui kekuatan pemampatan pengisihan kurang daripada nilai indeks sila buang dan gantikan tutup bolt penyancar atau buat pengisihan untuk kabel inti tembaga.Dari penampilan, jenis pakej berbeza. inti pengubah dan koil elektromagnetik boleh dilihat segera untuk pengubah jenis kering, dan hanya shell boleh dilihat untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak;Ia termasuk prestasi dan penggunaan utama bahan lapisan mengisolasi,El TejarPenukar jenis kotak 50 kV,El TejarTransformer 10KV, berbagai bahagian lapisan mengisolasi, proses penghasilan komponen dan standar kualiti; Performasi dan penggunaan utama berbilang wayar, proses induktansi koil dari berbagai cara koil elektromagnetik, proses penyelesaian dan piawai kualiti, proses keseluruhan sut dan piawai kualiti koil elektromagnetik; Parameter prestasi utama inti ferrit, proses potong cip besi, proses tumpukan inti dan piawai kualiti, proses produksi dan piawai kualiti perisai elektromagnetik.

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

El TejarYang lebih baik untuk pengubah jenis keringPeningkatan harga pada akhir Oktober masih dijangka

El TejarYang lebih baik untuk pengubah jenis keringPeningkatan harga pada akhir Oktober masih dijangka

Sebelum tiada kesan muatan ditutup, tempoh posisi perlindungan overcurrent akan ditetapkan ke sifar,...

评论列表

409HP184720764
2022-10-31 10:14:28

Penjual yang baik, terima kasih. Rakan sekerja saya sangat menyukai El TejarYang lebih baik untuk pengubah jenis kering. Datang lagi lain kali!

256HP158312377
2022-10-31 10:06:11

El TejarYang lebih baik untuk pengubah jenis kering Sangat menjimatkan kos! Ia berbaloi untuk dibeli seperti semua orang! berbaloi untuk dimiliki!

717HP127443542
2022-10-31 11:10:46

Saya akan membelinya pada masa hadapan El TejarYang lebih baik untuk pengubah jenis kering dan saya akan datang kepada anda lagi. Terima kasih bos, berikan saya komen yang baik. Saya sayang awak bos. Terima kasih!

632HP195506591
2022-10-31 10:23:34

Selepas pengalaman peribadi saya, reputasi kedai ini agak baik. El TejarYang lebih baik untuk pengubah jenis kering Kualitinya lebih seperti berlian. Terima kasih banyak-banyak!

570HP155642700
2022-10-31 09:59:50

Apabila El TejarYang lebih baik untuk pengubah jenis kering menawarkan mata diskaun untuk aktiviti, hubungi saya apabila ada diskaun

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。