YichinUjian impuls pengubah jenis keringApakah langkah berjaga-jaga pengeluaran

2024-04-09 00:40:04

Operasi pengubah tenggelam minyakUntuk menjalankan percubaan minyak pengubah kuasa lebih baik, perlu sampel minyak pengubah kuasa. Kerja pengumpulan patut dilakukan pada hari matahari kering. Kanting yang biasa digunakan dan kaedah pengumpulan sampel semasa pengumpulan mempunyai kerosakan segera sama ada kualiti spesifik minyak boleh benar-benar disebut. Sampel minyak untuk ujian tekanan AC tidak boleh kurang dari .kg, dan sampel minyak untuk ujian mudah tidak boleh kurang dari kg.YichinPrinsip pengubah jenis kering melangkah naik: pengubah jenis kering melangkah naik ialah komponen yang menukar tekanan AC komunikasi rendah, aliran semasa besar dan impedance karakteristik kecil ke tekanan AC komunikasi tinggi, tekanan semasa kecil dan impedance karakteristik besar. Apabila ada sirkuit AC dalam koil asal, penukar terputus oleh getaran (tetapi tiada peranti mendarat).Pelabuhan Alegre Jadikan kola utama menginduksi tekanan magnetik (atau semasa).Kerana pengangkutan penukar dan konduktor tenaga tinggi tipis,Segel kebocoran minyakIf the above provisions are not met, the problem of dryness shall be solved. Generally, it is OK to operate the centrifugal fan for a period of time. Semak kesucian pengubah kuasa. Jika terlalu banyak debu ditemui, ia mesti dihapuskan untuk memastikan ventilasi dalam dan menghindari penetrasi izolasi. Secara khususnya, perhatikan untuk membersihkan penyesuaian pengubah kuasa Akhir atas dan bawah pemasangan winding. Pemantau sentrifugal boleh dibawa atau pemampatan udara kering atau N akan digunakan untuk membersihkan debu dalam ruang dalam yang tidak mudah dicapai, seperti saluran ventilasi, dan tidak boleh ada tanah.Selepas mengambil sampel, ikat tapp kaca laminasi dengan kuat dengan kertas atau kain bersih untuk mencegah tanah dan air mencemarkan tapp botol.


YichinUjian impuls pengubah jenis keringApakah langkah berjaga-jaga pengeluaran



Untuk impuls tiada muatan menutup pengubah, perhatikan perkara-perkara berikut:Pada masa itu,YichinApa perlindungan pengubah minyak yang ditenggelamkan, hanya beberapa syarikat di China boleh menghasilkan pengubah tenaga tinggi kV, dan bahagian pasar pengubah tenaga tinggi pada dasarnya monopoli oleh pemimpin luar negeri.Untuk kebocoran yang telah berlaku,YichinPengubah jenis kering 10kV, cari titik kebocoran dahulu, yang tidak boleh diabaikan. Untuk kedudukan dengan kebocoran serius, sekop atau tembakan tajam boleh dipilih. Titik kebocoran boleh dipilih dengan alat khas untuk bahan logam. Selepas memanipulasi kebocoran, permukaan rawatan akan dibersihkan dan bersih. Bahan komposit polimer kebanyakan dipilih untuk konsolidasi kering. Selepas konsolidasi kering, tujuan rawatan jangka panjang kebocoran boleh dicapai.Di mana saya boleh mencarinya?,Perbezaan antara pengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyak:Proses penghasilan pengubah jenis kering sangat proses, prestasi pengubah jenis kering akan lebih stabil. Apa proses penghasilan umum dan langkah pengubah jenis kering?Sebab api dalam pengubah kuasa


YichinUjian impuls pengubah jenis keringApakah langkah berjaga-jaga pengeluaran



Kol elektromagnetik terluka dengan wayar kuasa tembaga atau foli dan ditangkap dengan serat kaca. Lekat epoksi tidak perlu dipenuhi. Peralatan pengeringan vakum digunakan untuk menggeruskan dan melemahkan umidifikasi. Beton keseluruhan dituangkan dengan kuat pecahan tinggi, resistensi terhadap kesalahan sirkuit pendek, kesalahan umum dan kesan. Kerja ini berhati- hati.Kepastian Kualiti,Sumber kuasa penukaran kekurangan satu fasa kuasa;Kadar penukar adalah: n = P / pxo%, iaitu, apabila kehilangan tembaga penukar sama dengan kehilangan besi, kadar adalah sangat besar. Oleh itu, muatan penukar ialah: = P / PK. Pertimbangkan secara penuh kehilangan kuasa aktif disebabkan oleh kuasa reaktif dalam perisian sistem semasa operasi penukar. Pelarasan muatan ialah: ia boleh dilihat dari pengiraan formula muatan bahawa kadar besar penukar tidak berlaku apabila muatan penuh, Secara umum, ia adalah kira-kira %, tetapi apabila memilih kapasitas pengubah, kita perlu memilih pengubah yang berkesan mengikut keadaan muatan dan muatan, untuk membuat pengubah dalam keadaan pembangunan ekonomi dan mencapai tujuan penyimpanan kuasa.Berapa banyak pengubah kuasaYichin, sumber oscilasi bunyi elektromagnetik boleh dihantar dari rumah bandar ke struktur bangunan. inti penyelesaian pengurangan bunyi mesti diubah ke sambungan wayar tembaga.Container pengumpulan adalah botol kaca tanpa warna dengan plug kaca tanah mulut luas dengan volum .kg atau kg. - botol akan dikumpulkan pada masa untuk analisis dan eksperimen. Label akan diletak semasa pengumpulan. Perhatikan nama, tarikh pengumpulan, orang pengumpulan, kondisi cuaca dan bahan-bahan lain sampel minyak.

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

WuppertalPlatform mengangkat lajur ganda sidang aluminumCara memilih berkualiti tinggi, tahan lama dan murah

WuppertalPlatform mengangkat lajur ganda sidang aluminumCara memilih berkualiti tinggi, tahan lama dan murah

belajar dengan rendah hati semua teknologi dan pengurusan yang maju dari sumber-sumber rumah dan an...

HoogeveenJambatan naik TaibianPertumbuhan kapasiti pengeluaran telah terhenti

HoogeveenJambatan naik TaibianPertumbuhan kapasiti pengeluaran telah terhenti

Secara umum, terdapat beberapa sebab untuk kebocoran minyak silinder hidraulik: kerosakan cincin seg...

ChamberleyPlatform penangkapan panggung teaterMasalah luar biasa yang dihadapi pasaran

ChamberleyPlatform penangkapan panggung teaterMasalah luar biasa yang dihadapi pasaran

Perhatian: lift terdiri dari dua bahagian utama: mekanik dan elektrik. Jika lif tidak dikekalkan seh...

PSV EindhovenPlatform penunggang jenis trek panduanMenganalisis tahap pengasingan bahan radioaktif

PSV EindhovenPlatform penunggang jenis trek panduanMenganalisis tahap pengasingan bahan radioaktif

Semak operasi peralatan dan melarang penggunaan secara ketat jika terdapat ketidaknormal.Peribadi se...

Villa GonzalezPiawai negara untuk pengubah tenggelam minyakKualiti pengeluaran dan pemprosesan sangat kuat

Villa GonzalezPiawai negara untuk pengubah tenggelam minyakKualiti pengeluaran dan pemprosesan sangat kuat

Sesetengah diikat dengan pita plastik, dan sesetengah segera tekan dua pinggir bersama-sama,Villa Go...

Vila AltagraciaVideo penutup pengubah minyak yang ditenggelamkanCara membuat debug dalam industri untuk menjimatkan tenaga dan melindungi alam sekitar

Vila AltagraciaVideo penutup pengubah minyak yang ditenggelamkanCara membuat debug dalam industri untuk menjimatkan tenaga dan melindungi alam sekitar

Terlalu muatan atau sirkuit pendek berlaku di dalam pengubah kuasa. Bahan-bahan mentah yang boleh di...

评论列表

938HP166090698
2024-04-09 08:35:10

Saya baru menerimanya pagi ini dan saya sangat menyukainya. Lain kali saya datang, boleh kenalkan kawan untuk beli YichinUjian impuls pengubah jenis kering bagi diskaun?

409HP184720764
2024-04-09 09:34:36

Biar saya bercakap tentang kualiti barang dahulu: YichinUjian impuls pengubah jenis kering Secara keseluruhannya bagus, dan pembungkusannya ketat. Mari bercakap tentang perkhidmatan perniagaan: Suka. Ulasan terakhir ekspres: penghantaran adalah pantas. Yang lain adalah berterima kasih kepada kedai untuk diskaun, lagipun, produk yang murah dan bagus adalah lebih nyata. Saya berharap kedai akan memberikan lebih banyak diskaun dan memberitahu pelanggan lama dalam masa untuk mempromosikan pembelian semula. Saya doakan perniagaan berjaya.

256HP158312377
2024-04-09 08:47:48

Sejak mencari dan membeli-belah dalam talian, anda tidak perlu keluar dan bersiar-siar. Kualiti YichinUjian impuls pengubah jenis kering anda dijamin, logistik dan penghantaran adalah pantas, jenama besar lebih baik daripada kedai luar talian, dan saya akan menyemaknya jika perlu pada masa hadapan !

709HP180518493
2024-04-09 09:15:47

Membeli sesuatu dalam talian adalah mengenai integriti, dan anda melakukannya! Terima kasih YichinUjian impuls pengubah jenis kering Like one Penghantaran yang cepat, sikap yang sangat baik, sangat berpuas hati! sangat bagus!

717HP127443542
2024-04-09 08:02:54

Ia patut dipuji, sangat bagus, YichinUjian impuls pengubah jenis kering Saya sangat menyukainya.

570HP155642700
2024-04-09 09:38:40

YichinUjian impuls pengubah jenis kering Kualiti sangat baik, saya beli kali kedua, barang bagus, bos sangat baik.

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。