KlimavichyKapasiti muatan berlebihan dan masa pengubah yang ditenggelamkan minyakMasalah penyelewengan

2023-09-03 15:15:00
122HP117294921Mesin dan peralatan industri104

Kebocoran minyak dari pot porcelain dan ukuran aras minyak kaca laminatPembuat pengubah jenis keringKlimavichy,Pembuat pengubah berkata bahawa peralatan paparan suhu: mengukur nilai perubahan suhu mengikut sensor suhu PT yang terlibat dalam pembangingan tegangan bawah, Segera menunjukkan suhu angin setiap fasa (pemeriksaan keselamatan tiga fasa dan menunjukkan nilai besar Zui, dan rekod masa sejarah suhu tinggi Zui). Suhu tinggi Zui boleh dimasukkan dan output sebagai kuantiti analog mA, jika ia hendak jauh (jarak boleh mencapai m, komputer elektronik boleh dilengkapi dengan soket komputer elektronik, penghantar cerdas, dan pengubah boleh dikesan. Penggera suhu lebih dan perjalanan perisian sistem juga boleh ditandakan oleh data resistor sensor termistir Pt, supaya lebih lanjut meningkatkan kestabilan perisian sistem penyelamatan suhu.Jarak izolasi antara angin dan tong besi pengubah kuasa jauh lebih besar daripada yang diantara angin, kerana medan elektrik diantara angin dan tong besi jauh dan tidak sama simetrik seperti yang diantara angin. Dalam medan elektrik di tengah angin, kebanyakan kabel berada dalam fasa dengan silinder (plat) yang mengisolasi di tengah angin, komponen pemutusan medan elektrik adalah kecil.Modakeke,Bahagian khusus pengubah jenis kering adalah inti gantung pengubah jenis kering. inti gantung pengubah jenis kering adalah komponen penting. Bagaimana untuk menjalankan inti gantung?Pembuat pengubah jenis keringUntuk pemasangan tongkat kilat, ia sangat mudah untuk merusak perlindungan relay di dalam dan diluar pengubah jenis kering dengan kilat. Jika ia adalah situasi yang serius, ia sangat mudah menyebabkan kemalangan api, kegagalan kuasa, kerosakan mesin dan peralatan, dll.


KlimavichyKapasiti muatan berlebihan dan masa pengubah yang ditenggelamkan minyakMasalah penyelewengan



Permukaan flange tidak sama, bolt ketat terlepas, dan proses pemasangan dan pemprosesan salah, sehingga bolt tidak ketat dengan baik, menghasilkan kebocoran minyak.Kaedah pemeriksaan visual untuk pemeriksaan pengubahKaedah dan keseluruhan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa adalah seperti ini:pelaburan,KlimavichyHarga pengubah 1000 KVA,Berapa banyak pengubah kuasaBahan-bahan mentah Fushi biru boleh digunakan untuk ikatan sehingga kebocoran minyak keseluruhan konektor boleh dikawal dengan kuasa besar; Jika operasi sebenar adalah selesa, shell logam juga boleh diikat pada masa yang sama untuk mencapai tujuan rawatan bocor.Pembuat pengubah jenis kering


KlimavichyKapasiti muatan berlebihan dan masa pengubah yang ditenggelamkan minyakMasalah penyelewengan



Kapasiti dan tekanan kerja berbeza. Pengubah jenis kering biasanya sesuai untuk peralatan distribusi. Kapasiti biasanya di bawah kVA dan tekanan kerja di bawah KV, yang juga memastikan tekanan nominal kV; Oil immersed transformers are generally suitable for distribution equipment.Keperlukan pemeriksaan,Kemudian tekan paip cabang dengan ibu jari anda, putar dan lepaskan minyak dalam tabung untuk membersihkan tabung sampel,KlimavichyJadual parameter penukar tenggelam minyak, dan kemudian lukis sampel minyak.Pembuat penukar tidak boleh menggunakan kaedah sentuhan tangan untuk mengesan peralatan tenaga tinggi yang bertenaga, seperti penukar dalam operasi dan peralatan pendaratan neutral dari kola penahanan lengkung. For the equipment without power supply and whose shell is reliable grounding device the temperature or temperature rise must be tested by hand. Peralatan sekunder boleh diperiksa dengan kaedah sentuhan tangan apabila ia panas dan bergetar.Jika penukar yang ditenggelamkan minyak dibakar oleh penutup penukar, apabila penukar yang ditenggelamkan minyak gagal sisi bawah penukar akan dibuka dan sebahagian yang sesuai akan diletakkan. Apabila penukar yang ditenggelamkan minyak terbakar, minyak tidak boleh dilepaskan untuk menghindari kejadian penukar yang ditenggelamkan minyak. At the same time, use detection equipment to put out the fire immediately. Untuk tidak mengembangkan bahaya, pasukan kebakaran mesti diberitahu.Klimavichy,Pengurangan getaran pengumpulan dan rumah bandar memecahkan sambungan lembut pengumpulan dan rumah bandar. Untuk bar tembaga bas tenaga rendah peralatan, oscilasi bunyi elektromagnetik boleh dihantar dari rumah bandar ke struktur bangunan. inti penyelesaian pengurangan bunyi mesti diubah ke sambungan wayar tembaga.Pengambilan sampel diluar akan dilakukan dalam hari matahari atau cuaca kering dengan kelembapan lingkungan rendah. Semasa pengambilan sampel, perlu mencegah dengan teguh penyerangan tanah seperti hujan, salji, angin dan pasir.Fuse tenaga tinggi penukar memecahkan satu fasa;

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

JocotenangoHarga pengubah jenis kering 1000 KVATeknologi dalam peningkatan prestasi persekitaran

JocotenangoHarga pengubah jenis kering 1000 KVATeknologi dalam peningkatan prestasi persekitaran

Sebelum dan selepas mengambil sampel, bersihkan periferi port sampel dengan kain bersih atau tanpa r...

La RomanaApi pompa sumur dalamPemeriksaan dan penyelamatan

La RomanaApi pompa sumur dalamPemeriksaan dan penyelamatan

   Apa yang perlu diperhatikan dalam proses ini? Mari s belajar tentang preca   Pompa pasir menegak...

PermetTanaman pengubah distribusiLihat lagi

PermetTanaman pengubah distribusiLihat lagi

Ia termasuk prestasi dan penggunaan utama bahan lapisan mengisolasi, berbagai bahagian lapisan mengi...

HarlemLif rumah untuk villa tiga lantaiPrestasi yang stabil dan jangka hayat yang panjang

HarlemLif rumah untuk villa tiga lantaiPrestasi yang stabil dan jangka hayat yang panjang

Apa yang patut saya lakukan jika pintu lif dan pintu pendaratan ditutup dan lif tidak berjalan?[UNK]...

ApopaParameter pengubah kuasa tenggelam minyakAnda dialu-alukan untuk membuat pesanan

ApopaParameter pengubah kuasa tenggelam minyakAnda dialu-alukan untuk membuat pesanan

Lepaskan skru intiJika volum pengubah kuasa terlalu kecil, pengubah akan dimuatkan terlalu lama dan...

EssenMoving the boarding bridgeApa komponen yang termasuk dalam pesanan

EssenMoving the boarding bridgeApa komponen yang termasuk dalam pesanan

Walaupun jambatan penerbangan hidraulik tetap telah menjadi biasa dalam industri logistik, bagi bany...

评论列表

938HP166090698
2023-09-03 16:57:46

Akhirnya saya dapat apa yang saya perlukan KlimavichyKapasiti muatan berlebihan dan masa pengubah yang ditenggelamkan minyak, barang sangat bagus, harga pun murah dan harga pun murah, terima kasih boss! Sejujurnya, ini adalah pengalaman membeli-belah saya yang paling memuaskan. Sama ada sikap kedai atau barang, saya sangat berpuas hati. Sikap kedai sangat profesional dan bersemangat, menjawab semua soalan, dan jawapannya sangat cepat. Saya bertanya banyak soalan, dan dia tidak berasa menjengkelkan, dan dia akan menjawab saya dengan serius. Untuk ini, saya ingin merakamkan rasa hormat saya kepada anda. Tidak banyak kedai yang bagus seperti ini. .

466HP159575805
2023-09-03 16:08:47

Terima kasih dengan setia, izinkan saya membeli impian KlimavichyKapasiti muatan berlebihan dan masa pengubah yang ditenggelamkan minyak, terima kasih banyak!

256HP158312377
2023-09-03 16:59:03

KlimavichyKapasiti muatan berlebihan dan masa pengubah yang ditenggelamkan minyak Not bad, harga berbaloi-baloi, betul-betul.

632HP195506591
2023-09-03 16:37:08

Selepas pengalaman peribadi saya, reputasi kedai ini agak baik. KlimavichyKapasiti muatan berlebihan dan masa pengubah yang ditenggelamkan minyak Kualitinya lebih seperti berlian. Terima kasih banyak-banyak!

570HP155642700
2023-09-03 15:56:22

Biar saya bercakap tentang kualiti barang dahulu: KlimavichyKapasiti muatan berlebihan dan masa pengubah yang ditenggelamkan minyak Secara keseluruhannya bagus, dan pembungkusannya ketat. Mari bercakap tentang perkhidmatan perniagaan: Suka. Ulasan terakhir ekspres: penghantaran adalah pantas. Yang lain adalah berterima kasih kepada kedai untuk diskaun, lagipun, produk yang murah dan bagus adalah lebih nyata. Saya berharap kedai akan memberikan lebih banyak diskaun dan memberitahu pelanggan lama dalam masa untuk mempromosikan pembelian semula. Saya doakan perniagaan berjaya.

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。