TlalpanPengubah tiga fasa 380V hingga 660VCiri-ciri yang sangat baik

2023-01-02 00:12:43
122HP117294921Mesin dan peralatan industri191

Pengubah terbenam minyakSebab api dalam pengubah kuasaTlalpan,TransformerPengubah kuasa adalah salah satu peralatan kunci di stesen kuasa dan stesen bawah. Fungsi pengubah kuasa adalah dalam semua aspek. Ia tidak hanya boleh meningkatkan tenaga dan menghantar tenaga elektromagnetik ke kawasan penggunaan kuasa, tetapi juga mengurangkan tenaga untuk setiap tenaga aplikasi untuk memenuhi keperluan penggunaan kuasa. Perubahan tekanan dan pengurangan tekanan darah mesti dilakukan oleh pengubah.Kapas,Saluran lapisan yang mengisolasi dan artikel yang menyambung antara botol bel dan inti akan dibuang. Jika ia adalah pemeriksaan lonceng menggantung, minyak akan dipomp ke bawah botol bel sebelum botol bel boleh dibuang.Penelitian saintifik minyak pengubah kuasa biasanya dilakukan mengikut cara pengumpulan sampel. Apa kaedah dan proses pengumpulan biasa?Berapa panjang gelombang pengubah yang ditenggelamkan minyak?


TlalpanPengubah tiga fasa 380V hingga 660VCiri-ciri yang sangat baik



Menghindarkan penuaan dan kerosakan pengubah kuasa pengisihan inti besi: penuaan pengisihan inti besi atau kerosakan lengan tahan air yang memegang bolt jangkar akan menyebabkan vortex besar inti besi, dan pemanasan jangka panjang inti besi akan menyebabkan penuaan pengisihan.Pemilihan yang betul bagi pengubah jenis kering Anhui mempunyai kesan kunci untuk meningkatkan keselamatan dan operasi lancar perisian sistem kuasa. Dalam teks terdahulu, kami telah menguasai struktur dan ciri-ciri pengubah jenis kering. In this part,TlalpanPiawai pembuangan sebahagian untuk pengubah jenis kering, we will describe how to select dry-type transformer according to the load characteristics and application environment of dry-type transformer.Jika volum pengubah kuasa terlalu kecil, kapasitas nilai pengubah patut dipilih mengikut konsumsi kuasa, yang tidak sesuai untuk terlalu besar atau terlalu kecil.Kepastian Kualiti,TlalpanPembuat pengubah minyak terjun,Pipa pembuangan panas radiator paip panas biasanya dibuat dari paip baja tanpa lengkap selepas dipotong dengan menampar mati. Apabila paip pembuangan panas dibelakang dan diseweldi oleh penywelding elektrik pembuangan minyak sering disebabkan. Ini disebabkan kekuatan sokongan pada permukaan paip dan tekanan kerja pada lubang dalaman apabila menampar paip pembuangan panas.Perkenalan singkat bagi garis sifar pengubah kuasaBunyi pengubah jenis kering adalah kebanyakan bunyi getaran dalam operasi. Bunyi getaran ini disebabkan oleh kedudukan berbilang, termasuk getaran koil elektromagnetik induksi magnetik. Semua memperhatikan penyelesaian getaran apabila melakukan kawalan suara.


TlalpanPengubah tiga fasa 380V hingga 660VCiri-ciri yang sangat baik



Apabila sampel minyak digunakan, spesifikasi teknikal keselamatan dan keselamatan api di tempat akan dilaksanakan secara ketat.Trend pasar,Setelah minyak telah dihapuskan, semua bolt jangkar tangki minyak kenderaan di ujung at as penutup minyak yang boleh dipotong akan diikat dengan jaket angkat, dan titik angkat akan berada pada cincin atau bolt umum. Jika perlu, tali tali tarik sumber manusia akan digunakan sebagai panduan.Isolasi antara lembaran besi silikon rosak, menghasilkan pemanasan dan mencair inti besi;Kawalan salib-seksyen bagi pemalam input dan kuasa output pengubah mesti sesuai dengan persediaan saiz semasa mereka; Ia sepatutnya dilengkapi mengikut intensiti semasa -A / Min.Tlalpan,Apakah mod kawat pengubah jenis kering?Masalah umum pengubah tapak pengubah kuasaJika penukar yang ditenggelamkan minyak dibakar oleh penutup penukar, apabila penukar yang ditenggelamkan minyak gagal, sisi bawah penukar akan dibuka dan sebahagian yang sesuai akan diletakkan. Apabila penukar yang ditenggelamkan minyak terbakar, minyak tidak boleh dilepaskan untuk menghindari kejadian penukar yang ditenggelamkan minyak. At the same time, pasukan kebakaran mesti diberitahu.

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

TlalpanPengubah tiga fasa 380V hingga 660VCara mengambil inisiatif untuk mengembangkan keuntungan

TlalpanPengubah tiga fasa 380V hingga 660VCara mengambil inisiatif untuk mengembangkan keuntungan

oscilasi pengubah jenis kering diselesaikan dengan melaksanakan platform pemadam getah pada pengubah...

评论列表

466HP159575805
2023-01-02 08:05:35

TlalpanPengubah tiga fasa 380V hingga 660V Sangat bagus, tetapi syarikat logistik lebih perlahan, tetapi produknya sangat bagus, o(∩_∩)o...

409HP184720764
2023-01-02 07:45:38

TlalpanPengubah tiga fasa 380V hingga 660V Sangat menjimatkan kos! Ia berbaloi untuk dibeli seperti semua orang! berbaloi untuk dimiliki!

717HP127443542
2023-01-02 07:33:54

TlalpanPengubah tiga fasa 380V hingga 660V Penghantaran sangat cepat, terlalu cekap, produk telah diterima, memberi anda komen yang baik.

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。