San Pedro de MacorisGrad insulasi pengubah tenggelam minyakIkut prinsip pengguna terlebih dahulu

2022-07-26 08:26:13
122HP117294921Mesin dan peralatan industri339

Shell plastik produk elektrik dan bekalan pejabat dipenuhi dengan wayar mendarat. Jika lapisan pengisihan rosak dan shell dipenuhi tenaga, aliran elektrik akan bocor ke bumi sepanjang wayar mendarat yang dipasang, jika tidak ia akan mempunyai kesan negatif pada keselamatan hidup.Apabila pengubah ditempatkan ke dalam operasi, jika pengubah tekan tidak berada pada masa, suatu & ldquo; yang hebat Tweet & rdquo; Fus tenaga tinggi rosak apabila bunyi itu serius; Jika pengubah tap cacat, ia akan menyebabkan & ldquo; ringan Squeak & rdquo; Bunyi pembuangan korona, apabila muatan meningkat, ia mungkin untuk membakar pemutus sirkuit pengubah tap. Dalam situasi seperti ini, matikan kuasa segera untuk penyelenggaran.San Pedro de Macoris,San Pedro de MacorisHarga pengubah jenis kering 1000 KVA,Peranti pendaratan dua titik dari inti besi disebabkan oleh bekas penywelding sisa;Terlalu muatan jangka panjang pengubah kuasa akan perlahan-lahan menyebabkan pemanasan dan pengisahan penuaan koil solenoid yang menyebabkan sirkuit pendek diantara koil, sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek di tanah, yang menyebabkan pengubah kuasa menyalakan. Oleh itu, kekuatan pemampatan insulasi pengubah kuasa akan diuji sebelum pemasangan dan operasi, dan muatan berlebihan tidak dibenarkan dalam keseluruhan proses operasi.Zikinshor,Kapasiti dan tekanan kerja berbeza. Pengubah jenis kering biasanya sesuai untuk peralatan distribusi. Kapasiti biasanya di bawah kVA dan tekanan kerja di bawah KV, yang juga memastikan tekanan nominal kV; Oil immersed transformers are generally suitable for distribution equipment.Bahkan wayar tanah bukanlah hanya jenis perlindungan pendaratan. Berikut menjelaskan secara terperinci bahawa wayar tanah adalah nama umum sistem pendaratan. wayar tanah dibahagi menjadi peranti pendaratan pendaratan perlindungan dan faktor keselamatan. Di antara mereka, peranti pendaratan faktor keselamatan boleh dibahagi menjadi perlindungan pendaratan, peranti pendaratan kejutan elektrik dan peranti pendaratan radiasi gelombang elektromagnetik. Pemasangan perlindungan adalah menggunakannya untuk loop untuk membuat kemudahan mencapai wayar grounding yang dinyatakan oleh fungsi.Dalam penukar jenis kering perlindungan relay,San Pedro de MacorisSpesifikasi kemampuan pengubah kuasa 10kV,San Pedro de MacorisAnalisis pasar pengubah jenis kering, pemutusan titik ralat berkaitan satu sama lain. Dalam satu perkataan, jika ada masalah pada titik tertentu, ia akan mempengaruhi seluruh litar kuasa


San Pedro de MacorisGrad insulasi pengubah tenggelam minyakIkut prinsip pengguna terlebih dahulu



Perjalanan pengasingan bunyi bilik enjin utama kunci untuk perawatan pengasingan bunyi bilik pengubah jenis kering bermula dari tiga tahap: tetingkap, port ventilasi dan pertukaran udara dan permukaan jalan, dan aplikasikan tetingkap pengasingan bunyi, silinder pengangkutan, pad pengangkutan lantai beton yang mengapung dan komoditi pengurangan bunyi dan pengurangan bunyi lain untuk mencapai kesan pengasingan bunyi.Jaga-jaga untuk operasi percubaan penghasil pengubah kuasa& ldquo; pengubah kawat; Masukkan & rdquo; Dan & ldquo; Output & rdquo; Use a megger to test the grounding resistance between the terminal and the ground wire. Apabila diukur dengan tepat dengan V megger, nilai perlawanan melebihi bas m ohm.konsum, bekas pengumpulan akan dibersihkan dengan bensin kenderaan, air sabun atau penyebab organik lain (seperti fosfat trisodium) kecuali nod minyak, dan air boleh dibahagikan secara evenly dari botol, kemudian dibersihkan dengan air bersih untuk banyak kali. bekas pengumpulan bersih akan dikeringkan dalam oven kering [UNK]. Selepas pendinginan, topi botol akan ditutup dengan ketat dan tidak dapat dibuka sebelum aplikasi.Pengubah kuasa


San Pedro de MacorisGrad insulasi pengubah tenggelam minyakIkut prinsip pengguna terlebih dahulu



Minyak dalam mesin dan peralatan tangki penyimpanan minyak secara umum akan berdiri selama jam sebelum mengambil sampel; Apabila mengambil sampel pada pengubah kuasa dalam operasi, ia tidak perlu diam.Pengurusan kualiti rantai bekalan,Bagaimana dengan api pengubah minyak yang ditenggelamkan?Kaedah sentuhan tangan untuk pemeriksaan pengubahPembuat pengubah jenis keringSan Pedro de Macoris,Untuk menjalankan percubaan minyak pengubah kuasa lebih baik, perlu sampel minyak pengubah kuasa. Kerja pengumpulan patut dilakukan pada hari matahari kering. Kanting yang biasa digunakan dan kaedah pengumpulan sampel semasa pengumpulan mempunyai kerosakan segera sama ada kualiti spesifik minyak boleh benar-benar disebut. Sampel minyak untuk ujian tekanan AC tidak boleh kurang dari .kg, dan sampel minyak untuk ujian mudah tidak boleh kurang dari kg.Pengubah kuasa adalah pengubah fasilitas sokongan idealisasi untuk kabinet tengah dan kabinet tegangan tinggi pada tahap ini, dan boleh dilengkapi dengan kasing perlindungan keselamatan menurut gred yang berbeza yang tahan air. Terapkan kepada bangunan-tingkat berbilang Bisnes lapangan terbang. Binaan terowong Perusahaan kimia Tanaman dan lokasi persekitaran alam yang unik atau kunci lain.Sebelum aplikasi, bekas pengumpulan akan dibersihkan dengan bensin kenderaan, air sabun atau penyebab organik lain (seperti fosfat trisodium) kecuali nod minyak, kemudian dicuci dengan air tap sehingga ia tidak alkalin dan air boleh dibahagikan secara evenly dari botol, kemudian dibersihkan dengan air bersih untuk banyak kali. bekas pengumpulan bersih akan dikeringkan dalam oven kering [UNK]. Selepas pendinginan, topi botol akan ditutup dengan ketat dan tidak dapat dibuka sebelum aplikasi.

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

San Pedro de MacorisGrad insulasi pengubah tenggelam minyakSuhu soalan memainkan peranan penting

San Pedro de MacorisGrad insulasi pengubah tenggelam minyakSuhu soalan memainkan peranan penting

Sebelum aplikasi bekas pengumpulan akan dibersihkan dengan bensin kenderaan, air sabun atau penyebab...

评论列表

466HP159575805
2022-07-26 09:53:51

Haha, saya sangat suka, suka dan bersorak untuk bos San Pedro de MacorisGrad insulasi pengubah tenggelam minyak

409HP184720764
2022-07-26 10:05:55

Ya, San Pedro de MacorisGrad insulasi pengubah tenggelam minyak kualiti yang baik dan berbaloi untuk wang

709HP180518493
2022-07-26 09:03:32

Ikuti anda San Pedro de MacorisGrad insulasi pengubah tenggelam minyak untuk masa yang lama, tetapi ini adalah kali pertama untuk bermula. Ia harus dikatakan cukup bagus. Saya beli untuk kali kedua, dan kedai itu lebih baik daripada yang saya jangkakan. Bos memujinya.

570HP155642700
2022-07-26 09:14:37

Jadi berikan pujian! Baru terima barang, sangat bagus, San Pedro de MacorisGrad insulasi pengubah tenggelam minyak berbaloi! ! Datang pada masa hadapan!

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。