PabianicePenghasilan jambatan naikRasa nilai apa yang perlu ditandingi

2024-04-07 01:03:24

Alasan: minyak hidraulik yang tidak cukup.Tujuan jambatan boarding bimbit: jambatan boarding bimbit terutama digunakan untuk menyelesaikan masalah forklift tidak dapat langsung naik trak untuk memuatkan dan memuatkan barang memerlukan pengendalian sekunder manual, yang menghabiskan masa dan sukar. Ia juga digunakan untuk memuatkan platform platform memuatkan,PabianiceTruck boarding bridge, platform memuatkan bekas, dan sebagainya.Pabianice,Jambatan muatan dan muatan tetap: Jambatan muatan dan muatan tetap adalah peralatan bantuan khusus untuk mencapai muatan dan muatan cepat barang. Fungsi penyesuaian tingginya menggunakan jambatan antara trak dan platform kargo dalam gudang, dan forklift dan kenderaan lain boleh bergerak dan muat barang dalam batch dalam trak. Hanya satu orang yang boleh bekerja untuk mencapai muatan dan muatan cepat barang. It enables enterprises to reduce a large amount of labor, improve work efficiency, and obtain greater economic benefits.[UNK][UNK]. Sebelum digunakan,Ada tiga papan bergerak di kedua-dua sisi papan pengkondisi udara, yang dapat menghalang papan penyesuaian jatuh dan menjaga tekanan kaki dalam keadaan selamat.Ada tiga papan bergerak di kedua-dua sisi papan pengkondisi udara, yang dapat menghalang papan penyesuaian jatuh dan menjaga tekanan kaki dalam keadaan selamat.Panjang jambatan penerbangan hidraulik elektrik umumnya sekitar meter,PabianiceTrain boarding bridge, dan berat pengangkutan berbeza bergantung pada tonnage. Ia adalah mm untuk ton, m untuk ton, dan m untuk ton. Ia sangat sesuai untuk ditempatkan di tanah dalam ruang terbuka.


PabianicePenghasilan jambatan naikRasa nilai apa yang perlu ditandingi



Alasan untuk ketidakmampuan atau kegagalan bangku kerja untuk meningkat: terlalu muat.Semasa operasi, valv manual patut ketat sehingga tertentu dalam keadaan tertutup. Pengendali patut mengangkat jambatan papan ke tinggi yang diperlukan, kemudian perlahan-lahan berbalik untuk taman bekas di bawah bibir depan jambatan papan.Sekali lagi, perkhidmatan selepas-jualan untuk pemasangan dan penggunaan jambatan boarding tetap biasanya melibatkan menggantikan pompa minyak, menggantikan motor, dan menambah minyak hidraulik. Period jaminan biasanya dalam satu tahun, yang boleh diperbaiki dan dikekalkan. Selepas peristiwa jaminan, jika perbaikan diperlukan dengan biaya, harga tidak rendah. Choosing a high-quality and slightly more expensive boarding bridge can reduce maintenance or be maintenance free, and it can be used for up to - years without major problems. Jembatan boarding tetap kualiti tinggi adalah pilihan yang disukai untuk perancangan jangka panjang.Konsultasi dalam talian,Operasi ini mudah dan menyimpan kerja. Di bawah tarikan forklift, jambatan naik bimbit yang kekal boleh dipindahkan ke mana-mana tempat, dan operasi juga sangat mudah dan mudah. Hanya menyesuaikan tinggi plat penyesuaian ke kedudukan yang sesuai, dan sambungkan plat menara depan ke trak untuk memuatkan dan memuatkan barang secara langsung.Saya percaya semua orang mempunyai pemahaman asas tentang penggunaan yang selamat dan cepat jambatan naik, yang merupakan produk yang sangat praktik. Saya harap semua orang boleh memilih jambatan naik yang mereka puas dengan berdasarkan pemahaman mereka tentang artikel ini.Reason: The action of the support valve or electromagnetic directional valve fails, and there are two situations: the input voltage of the electromagnetic coil is less than V. Kol elektromagnetik terbakar. Kerja bantal mengganggu penyelesaian masalah: pemeliharaan atau penggantian boleh menghapuskannya.


PabianicePenghasilan jambatan naikRasa nilai apa yang perlu ditandingi



Alasan untuk platform mengangkat jambatan pengangkutan hidraulik tidak mengangkat: tegangan rendah motor tidak berputar, motor terbalik, kehilangan fase motor (motor tidak bergerak dan berbunyi), cahaya penunjuk menyala, tekan butang naik, motor berputar tetapi platform mengangkat tidak naik valve turun terbuka, tekanan valve overflow rendah, aras minyak terlalu rendah, pompa minyak kosong, penapis penghisap minyak diblokir, seksyen penghisap minyak bocor, dan dua fase dalam garis tiga fase berubah secara arbitrari; Solution: Semak potensi pemula semasa operasi muatan motor. Julat hidraulik tegangan dibenarkan± 10%; Periksa motor dan litar; Periksa pemutus sirkuit dan kawat motor; Apabila butang penurunan dilepaskan, guna voltmeter untuk periksa sama ada valv penurunan diaktifkan. Jika tidak ada kuasa, periksa sirkuit dan hapuskan kesalahan; Jika ada elektrik,Anda perlu memahami pergerakan jambatan boarding.Papan grid gelombang ultra lembut peranti ditempatkan di atas permukaan jambatan naik bimbit, dengan sifat anti slip yang kuat, memastikan ia tidak akan mempengaruhi operasi normal walaupun dalam hujan dan salji.Selepas semua peralatan selesai dengan selamat, jambatan papan akan dicat, dan kemudian ujian prestasi jambatan papan akan dilakukan untuk melihat sama ada ia memenuhi keperluan pelanggan dan sama ada parameter berkaitan dipilih. Jika ada beberapa aspek yang tidak memenuhi keperluan pelanggan,PabianiceJembatan penerbangan tetap hidraulik,Dalam terma pemasangan, jembatan naik bimbit mempunyai keperluan khusus yang berbeza untuk komponen berbeza. Oleh itu, untuk belajar dan memahami pemasangan jembatan naik bimbit, komponen atau bahagian berbeza patut dilayan berbeza, dan tidak semua patut dicampur bersama. Ini tidak menyebabkan pengetahuan berkuasa, transmisi muatan berat, atau apabila rantai tiba-tiba dimuatkan berlebihan, tekanan statik rantai rosak, dan kapasitas bearing dipengaruhi oleh kekuatan tekanan statik komponen rantai. Dalam keadaan yang baik dan rancangan dan pemasangan yang betul, kekuatan kelelahan adalah faktor utama yang menentukan transmisi rantai.


404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

PabianicePenghasilan jambatan naikBayar 10,000 untuk satu palsu

PabianicePenghasilan jambatan naikBayar 10,000 untuk satu palsu

yang membuat pergerakan jambatan naik sangat selesa; Cerita utama mengadopsi standar negara kuasa t...

评论列表

263HP148803710
2024-04-07 08:16:31

Penjualnya sangat baik, PabianicePenghasilan jambatan naik sama seperti pengenalan, penjual jujur

256HP158312377
2024-04-07 08:37:01

PabianicePenghasilan jambatan naik Kualiti pada harga ini adalah nilai terbaik untuk wang

632HP195506591
2024-04-07 08:35:32

Bolehkah anda memberi saya diskaun lain kali saya membelinya, PabianicePenghasilan jambatan naik Kualitinya bagus, dan saya akan memenuhi kehendak bos

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。