SitadTingkat kedua lif kecil rumah tanggaPenyelenggaraan apa yang diperlukan pada hari bekerja

2024-03-23 00:21:03
keselamatannya tidak dapat dijamin. Jika lif perlu dipenuhi tanpa bahan bakar

Perhatian: lift terdiri dari dua bahagian utama: mekanik dan elektrik. Jika lif tidak dikekalkan sehari-hari, ia akan menyebabkan memakai dan merobek pada komponen mekanik lif, memperpendek hidup perkhidmatannya dan mencegah penggunaan normal lif.When encountering this situation, it is likely caused by the poor electrical contact of the door lock on this floor. You can first press the door open button on the control panel to open the elevator, and then press the door close button to close the elevator and see if the fault is resolved and the elevator continues to operate. Anda boleh ulangi dua kali atau menggunakan tangan anda untuk membantu menutup pintu. Jika ia masih tidak berfungsi, saya perlu tekan butang pintu untuk membuka pintu dan melepaskan orang. Anda boleh beritahu jabatan pengurusan properti dengan menelepon loceng penggera atau telefon, dan mempunyai pegawai profesional memperbaikinya.Sitad,Apabila penumpang menunggang di escalator, mereka mungkin kehilangan keseimbangan dan jatuh kerana bersandar terhadap papan rok di sebelah escalator,SitadPlatform mengangkat lajur ganda sidang aluminum, yang tidak bergerak, tetapi kaki mereka bergerak dengan langkah-langkah. Terutama apabila membawa banyak pakej semasa mengambil lif, ia lebih mungkin jatuh pada escalator kerana tidak mampu memegang kereta tangan dengan betul. So, when riding on the escalator, we must stand firmly and support it well, and do not lean against the skirt board on the side of the escalator.Perhatian: lift terdiri dari dua bahagian utama: mekanik dan elektrik. Jika lif tidak dikekalkan sehari-hari, keselamatannya tidak dapat dijamin. Jika lif perlu dipenuhi tanpa bahan bakar, ia akan menyebabkan memakai dan merobek pada komponen mekanik lif, memperpendek hidup perkhidmatannya dan mencegah penggunaan normal lif.Dehdasht,Selepas lif berhenti dan tidak membuka pintu,SitadPemutar hidraulik biji, jika and a terperangkap dalam kereta lif dan menghadapi situasi ini, anda mesti tetap tenang kerana lif adalah peralatan pengangkutan yang dewasa dan selamat; Menghentikan lif; Ia adalah tindakan perlindungan keselamatan untuk kegagalan operasi lif. Tindakan penyelamatan diri yang selamat dan efektif pada masa iniAda butang operasi dedikasi untuk petugas kebakaran di posisi yang sesuai di pintu masuk lif tingkat pertama. Butang operasi secara umum dilindungi oleh lembaran kaca dan mempunyai tanda merah&#quo; di tempat; Dedicated to fire protection; Kata-kata seperti.Peranti ketegangan pembatasan kelajuan dan peranti ketegangan tali besi patut dilengkapi dengan suis keselamatan.


SitadTingkat kedua lif kecil rumah tanggaPenyelenggaraan apa yang diperlukan pada hari bekerja



Jarak pinggir sinar terlalu kecil: Kaedah untuk memperpendek platform bawah adalah untuk memperpendek panjang keseluruhan escalator, tetapi perhatikan julat pendekatan sangat terhad, umumnya tidak melebihi mm. Secara umum, platform tidak boleh dikurangkan kerana ia mengandungi peralatan seperti kabinet dan motor. Ubah sudut escalator dari darjah ke darjahLift kelajuan tengah, sering merujuk kepada lif dengan kelajuan -m/s.Kaedah Pemacu&# & mdash; Keuntungan mesin tarik perlengkapan cacing dan mesin tarik tanpa perlengkapan magnet yang kekal dibandingkan dengan mesin tarik perlengkapan cacing adalah: struktur sederhana dan kompat, volum kecil dan berat ringan. Due to the fact that the permanent magnet synchronous traction machine is directly driven, without worm gear or worm drive and without the stator coil that occupies a significant amount of space required for asynchronous motors, its main material is high energy density, high residual magnetic induction, and high coercive force neodymium iron boron. Its air gap magnetic density generally reaches over .T, so it can achieve small volume and light weight.Fokus pada Pembangunan,Untuk melaksanakan pengaturan escalator dan menyediakan balas balik, untuk menentukan konfigurasi peranti terkongsi tertentu, urutan penghantaran, tentu saja, situasi ini jarang berlaku. Ia biasanya berlaku di lif yang dalam gangguan untuk masa yang lama. Orang di dalam lif patut mengambil beberapa tindakan perlindungan untuk menghindari cedera serius. Pada masa yang sama, terdapat penimbal di bawah slot lif untuk mengurangi kelajuan kesan apabila ia jatuh, jadi kemungkinan kemalangan mati sangat rendah. Tujuan untuk mengambil tindakan perlindungan adalah untuk mengelakkan kesan saat pendaratan lif daripada menyebabkan kerosakan pada otak manusia, tulang belakang dan jantung.Urus bakat, teknikal, dan latihan profesional, dan melakukan konsultasi. Urus pertukaran teknik antarabangsa dan antarabangsa dan aktiviti kerjasama dalam industri lif, dan tamu pameran lif dan teknologi dan memesan mesyuarat. Di bawah petunjuk jabatan-jabatan yang berkaitan, mengatur kuasa saintifik dan teknologi dalam industri untuk melaksanakan kemajuan teknologi utama dan pembangunan dan pembangunan produk baru utama, melaksanakan kemajuan saintifik dan teknologi dalam industri lif, dan mencadangkan produk teknologi tinggi dan branded dalam industri.


SitadTingkat kedua lif kecil rumah tanggaPenyelenggaraan apa yang diperlukan pada hari bekerja



Pulihkan fungsi butang arahan dalam kabin untuk pemadam kebakaran untuk beroperasi.Harga,Kembangkan peraturan dan perjanjian industri, menetapkan mekanisme industri dan perusahaan disiplin diri. Mengawasi pelaksanaan peraturan dan perjanjian industri, dan standardisasi perilaku produksi dan operasi perusahaan.Kabel besi lif adalah jaminan keselamatan utama, dan semua kabel besi rosak, yang hampir mustahil untuk berlaku& ldquo; Sejak lahir lif, tidak ada kemalangan berkaitan disebabkan oleh pecah tali wayar lif di seluruh dunia& rdquo; The elevator traction system consists of multiple steel cables, with one cable consisting of multiple strands and one strand consisting of multiple wires. The safety factor is calculated based on the total breaking load of all steel cables. Setiap lif mempunyai beberapa tali kawat besi yang ditanggung secara independen dari satu sama lain.Keukuran benteng lif dalam projek pembinaan baru dalam keadaan-keadaan di lokasi yang berbeza: Apabila rancangan bangunan belum selesai, operator hanya perlu menyediakan kepada pengguna bentangan lif piawai spesifikasi lif yang diperlukan, dan pengguna mengarahkan jabatan rancangan untuk merancang benteng lif. Apabila rancangan arsitektur telah selesai, dan laman ini belum dibangun, sedang dibangun, atau telah selesai, ia mesti ditentukan berdasarkan konstruksi semasa atau dimensi diukur. Jika rancangan awam asal shaft perlu diubahsuai,Sumber kuasa bilik mesin: Sumber kuasa seharusnya tiga fasa V, HZ, dan sumber kuasa pencahayaan seharusnya fasa tunggal V, HZ. Garis masuk seharusnya disambung ke sekitar pintu masuk bilik mesin dan dilengkapi dengan soket masuk. Mengkhusus dalam perniagaan produk dan sumber berkembang, termasuk: penghasil lif rumahKurangkan bunyi keseluruhan mesin. Kerana tiada bunyi dari perlindungan semasa operasi kelajuan tinggi bagi enjin asinkron dan tiada bunyi dari transmisi gear cacing, bunyi keseluruhan boleh dikurangi dengan -db (A) Penggunaan tenaga rendah. Dari prinsip kerja bagi motor sinkronik magnet kekal, dan tidak perlu bagi stator untuk menyediakan arus kegembiraan tambahan. Oleh itu, faktor kuasa lif boleh mencapai tahap yang sangat tinggi. Pada masa yang sama, rotor motor tidak mempunyai semasa dan tidak ada masalah kehilangan elektronik. Secara umum, ia mengurangkan konsumsi dengan % -% dibandingkan dengan enjin yang tidak tersimpan. Kerana kekurangan efisiensi rendah dan penggunaan tenaga tinggi pasangan pemindahan gear cacing, efisiensi pemindahan boleh diperbaiki dengan % -%.


404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

Orang CaymansApi pompa sumur dalamHarga meningkat.

Orang CaymansApi pompa sumur dalamHarga meningkat.

Orang CaymansSelf-priming slurry pompa wholesale,   Semak sebelum pemasangan: Semak spesifikasi sai...

Le MansJembatan penerbangan teleskopikAplikasi produk yang luas

Le MansJembatan penerbangan teleskopikAplikasi produk yang luas

Ringkasan: Dengan pembangunan sains dan teknologi, bentangan dan desain silinder akan menjadi semaki...

FantinoHarga pengubah kotak 1600Kestabilan dipengaruhi oleh rel slaid

FantinoHarga pengubah kotak 1600Kestabilan dipengaruhi oleh rel slaid

penutupan akan dikekalkan oleh penangkap tegangan tinggi dan garis neutral penyunting akan didarat...

ShiguaiPlatform angkat hidraulik bergerakCara menggunakan berbeza mengikut keadaan setempat

ShiguaiPlatform angkat hidraulik bergerakCara menggunakan berbeza mengikut keadaan setempat

So the correct use of elevating platform vehicles for high-altitude operations can promote the lifes...

SolnockFlip belakang plat hidraulik flipperAdakah ubah bentuk mempengaruhi kesannya?

SolnockFlip belakang plat hidraulik flipperAdakah ubah bentuk mempengaruhi kesannya?

Butang panggilan di setiap tingkat tidak lagi berfungsi, dan panggilan terputus.The&# quo; Lif berbi...

Usti Nad LabemPenukar jenis kering 500 kVTingkatkan kepada kepintaran

Usti Nad LabemPenukar jenis kering 500 kVTingkatkan kepada kepintaran

Isolasi konduktor pengubah kuasa adalah bahagian utama pengisihan dalaman. Beberapa konduktor patut...

评论列表

263HP148803710
2024-03-23 08:49:26

Saya sangat suka, saya sangat menyokong, kualiti sangat baik, sama seperti yang diterangkan dalam SitadTingkat kedua lif kecil rumah tangga, saya sangat berpuas hati, sangat suka, benar-benar melebihi jangkaan, kelajuan penghantaran sangat cepat, pembungkusan sangat berhati-hati dan ketat, dan perkhidmatan syarikat logistik Sikapnya sangat baik, kelajuan penghantaran sangat cepat, dan saya sangat berpuas hati dengan membeli-belah.

161HP196399230
2024-03-23 08:55:58

Bolehkah anda memberi saya diskaun lain kali saya membelinya, SitadTingkat kedua lif kecil rumah tangga Kualitinya bagus, dan saya akan memenuhi kehendak bos

938HP166090698
2024-03-23 08:05:01

Saya ingin menukar pembekal dan berjumpa anda di Internet, boleh saya memberi penjelasan terperinci SitadTingkat kedua lif kecil rumah tangga

881HP198728332
2024-03-23 08:32:01

Saya baru menerimanya pada waktu pagi dan rakan-rakan saya sangat menyukainya. Saya akan membelinya daripada anda lain kali SitadTingkat kedua lif kecil rumah tangga.

122HP117294921
2024-03-23 07:45:36

Syarikat anda SitadTingkat kedua lif kecil rumah tangga mempunyai sikap perkhidmatan yang sangat baik, terima kasih, dan menyukai anda.

717HP127443542
2024-03-23 07:57:14

Anda SitadTingkat kedua lif kecil rumah tangga tidak apa-apa, berikan diskaun kali seterusnya anda membeli dan beli syarikat anda SitadTingkat kedua lif kecil rumah tangga

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。