ZweikaoJembatan penerbangan hidraulik bergerakAdakah anda tahu kaedah pengiraan berat badan

2024-03-30 00:47:22

Sistem elektrik jambatan pengangkutan dipenuhi dengan indikasi kesalahan untuk perlindungan bawah kabel dengan papan perlindungan kaki anti tekanan di platform.Jembatan penerbangan hidraulik tetap adalah peralatan bantuan untuk memuatkan dan memuatkan bersama dengan platform penyimpanan. Peralatan ini disertakan dengan platform dan boleh disesuaikan ke atas atau ke bawah mengikut tinggi yang berbeza dalam kenderaan trak, menjadikan ia mudah bagi forklift untuk memasuki kenderaan. Peralatan mengadopsi stesen pam hidraulik yang diimport dengan rok anti berguling di kedua-dua sisi, menjadikan kerja lebih selamat dan meningkatkan efisiensi kerja. Pipa besi bentuk khas dan silinder minyak yang tahan memakai ketepatan tinggi digunakan. Bahan jadual: anti slip (mata)Zweikao,Selepas jambatan papan bimbit tiba bila membuka pakej untuk mengumpulnya, sila sahkan sama ada data teknikal rawak selesai, sama ada komponen rawak, alat dan aksesori sepadan dengan katalog, dan sama ada peralatan dan aksesori rosak atau cacat. Dan membuat rekod penerimaan.Tighten the manual valve to close it.Ouazzane,Blok brek peralatan.Penyelesaikan masalah: Kuatkan valv kembalinya ke penyelesaian masalah.Minyak hidraulik No. anti memakai minyak hidraulik.


ZweikaoJembatan penerbangan hidraulik bergerakAdakah anda tahu kaedah pengiraan berat badan



Alasan: sirkuit terbuka.Apakah parameter konvensional utama jambatan boarding hidraulik? Muatan nilai biasanya termasuk: T, T, T; The standard countertop size is × Pertama, bagaimana mereka harus parkir jambatan naik bimbit dengan betul? Ini adalah soalan yang perlu kita pertimbangkan, dan editor akan menjawabnya untuk anda.Kost rendah dan kadar kegagalan rendah jambatan naik: Sebab penggunaan sistem hidraulik maju dan kaedah yang baik, kadar kegagalan operasi lif boleh dikurangkan ke aras rendah. Konsum kuasa rendah: Apabila lif hidraulik turun, ia dipandu oleh tekanan yang dijana oleh berat badannya sendiri, yang sangat menyimpan tenaga. Mengkhusus dalam perniagaan produk dan sumber berkembang,ZweikaoMoving the boarding bridge,ZweikaoAngkat dan mendarat jambatan, termasuk: penghasil jambatan naikTerdapat banyak jenis jambatan naik dan kaedah pemasangan mereka juga berbeza. Hanya melalui aplikasi yang masuk akal boleh efisiensi kerja mereka dipaksimumkan. Di bawah,ZweikaoPemasangan paksi boarding hidraulik, editor akan menjelaskan kepada anda bagaimana untuk memasang cepat jambatan boarding ton.


ZweikaoJembatan penerbangan hidraulik bergerakAdakah anda tahu kaedah pengiraan berat badan



Kualiti produk penghasil teknologi dijamin. Sudah tentu, kualiti produk di pasar sekarang dijamin, dan pengakuan penghasil teknologi di pasar juga akan lebih tinggi. Harga produk penghasil teknologi boleh diterima. Bila memilih untuk membeli jambatan kereta api kelajuan tinggi, penting untuk melihat keadaan harga asas. Terdapat banyak harga yang berbeza di pasar hari ini, beberapa lebih efektif biaya, dan beberapa lebih mahal, Apabila pelanggan memilih, mereka sentiasa boleh mencari pembuat teknikal dan profesional. Mereka juga boleh memeriksa trenden pasar dan berapa banyak ia biaya. Apabila pembuat mendapatkan harga, mereka boleh memeriksa harga untuk melihat jika mereka boleh menerimanya. Mereka juga boleh memilih berdasarkan perbandingan harga.bina,Pemilihan tidak sesuai produk minyak Brand, kualiti dan grad viskositi minyak tidak memenuhi keperluan, atau brand berbeza minyak hidraulik dicampur, menghasilkan indeks viskositi terlalu rendah atau terlalu tinggi minyak hidraulik. Jika viskositi minyak terlalu tinggi, kerugian kuasa meningkat dan suhu minyak meningkat; Jika viskositi terlalu rendah kebocoran meningkat dan suhu minyak meningkat.Mengenai jambatan naik bimbit, berikut akan menjelaskan beberapa perincian tentang penyelamatan peralatan mekanikalnya, kerana ia juga adalah titik pengetahuan yang penting yang kita perlu menguasai. Jika kita mahu memahami secara meliputi jenis lif ini, dan melalui ini, kita juga boleh meningkatkan pengetahuan kita di kawasan ini, jadi mengapa tidak melakukannya!Tombol keselamatan jambatan naik hidraulik bergerak juga boleh menghasilkan bunyi yang tinggi. When air is mixed into hydraulic oil, the relief valve gets stuck or severely worn, and the fatigue deformation of the relief valve spring leads to unstable pressure regulation of the relief valve. The pressure release time of the relief valve is too short, which can easily lead to local stability of the pilot valve performance of the relief valve. Bunyi dihasilkan oleh getaran udara valv pilot. Oleh itu, kita patut bersihkan valv keselamatan secara peribadi, dan menggantikannya jika ia rosak atau dipakai berat.Zweikao,Oleh itu, memilih pembuat kualiti tinggi adalah sangat penting.Memuatkan jambatan naik ton adalah relatif selesa semasa operasi, and can maintain safety and fast cargo loading and unloading without the need for a power supply system. Jembatan naik ton digunakan untuk platform perkhidmatan kargo dan laman muatan dan muatan bimbit tanpa muatan dan muatan mesin dan peralatan. Ia adalah peranti anti slip peralatan bantuan untuk memuatkan memuatkan, dan mengendalikan barang yang digunakan bersama dengan forklift elektrik: peralatan ini dibuat dari plat besi tebal yang diseweldi oleh penywelding elektrik, yang boleh menjaga kesan anti slip dan boleh dipercayai.Minyak hidraulik No. anti memakai minyak hidraulik.


404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

ZweikaoJembatan penerbangan hidraulik bergerakCara menghilangkan masalah ayunan

ZweikaoJembatan penerbangan hidraulik bergerakCara menghilangkan masalah ayunan

Pengecualian: Penggantian atau pembersihan boleh menghapuskan masalah.Jembatan naik kecil dibahagi k...

ZweikaoJembatan penerbangan hidraulik bergerakAnalisis proses pemeriksaan

ZweikaoJembatan penerbangan hidraulik bergerakAnalisis proses pemeriksaan

Kami telah memperkenalkan anda bagaimana jambatan naik bergerak hidraulik ditetapkan kepada bekas! T...

评论列表

161HP196399230
2024-03-30 08:33:29

ZweikaoJembatan penerbangan hidraulik bergerak Harganya sangat tinggi, dan kualitinya sangat baik jika anda boleh membelinya pada harga sedemikian.

535HP136858825
2024-03-30 09:27:26

ZweikaoJembatan penerbangan hidraulik bergerak Kualiti pada harga ini adalah nilai terbaik untuk wang

409HP184720764
2024-03-30 09:20:32

Haha, ZweikaoJembatan penerbangan hidraulik bergerak diterima! Terlalu lambat untuk mengesahkan, maaf, bos sangat bergaya!

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。