OroszlanyVehicle mounted boarding bridgeRingkasan pengetahuan

2024-03-10 00:37:30

[UNK][UNK]. Sebelum digunakan, periksa jambatan boarding untuk kerosakan yang jelas seperti retak dan wayar patah.Pengeluaran: Tambah minyak hidraulik yang cukup untuk menghapuskan masalah.Oroszlany,Jembatan boarding tetap mengadopsi pengawal PLC yang boleh diprogram, yang boleh mencapai kecerdasan dan paparan. Pada masa yang sama, sirkuit mudah dan kadar kesilapan rendah. Menurut struktur yang berbeza jambatan papan tetap: jenis garpu gunting (jenis garpu gunting tetap, jenis gerak), jenis silinder, jenis alis aluminum (lajur), jenis lengan lengan lengan lengan lengan (jenis lengan melipat) jenis silinder minyak lurus atas, jenis rantai kereta panduan (jembatan papan tetap, lif kargo), peranti angkat kabel hidraulik. Minyak hidraulik membentuk tekanan tertentu dari pompa vane, dan penapis minyak, valv arah elektromagnetik anti letupan, valv throttle,OroszlanyTekanan hidraulik paksi naik bimbit, valv kawalan hidraulik satu arah, dan valv keseimbangan memasuki ujung bawah silinder hidraulik, menyebabkan silinder hidraulik bergerak ke atas dan mengangkat objek berat. valv arah elektromagnetik anti letupan di ujung atas silinder kembali ke tangki minyak. Laras tekanan nilai dengan valv keselamatan dan perhatikan pembacaan pada ukuran tekanan.Dipersediakan dengan peranti perlindungan melindungi pintu industri, platform pembuatan dan membuka muatan disediakan dengan titik pembuatan untuk penunggahan keseluruhan.Herat,Jembatan pengangkutan tetap, sebagai alat utama gudang, bermain peran yang sangat penting dalam keseluruhan proses muatan dan muatan. Kerana mekanisasi bahan-bahan dan alat-alat, kecepatan siklus operasi kargo, dan meningkat terus-menerus masa muatan dan lepaskan kargo, jambatan penerbangan tetap berkhidmat sebagai jambatan laluan antara garpu dan kereta, dan frekuensi penggunaan semulajadi juga meningkat. Di bawah, kita akan menganalisis bagaimana untuk memilih jambatan boarding tetap dan bagaimana untuk memecahkan kesulitan penyelenggaran?Operasi yang betul jambatan penerbangan hidraulik adalah penyelamatan yang baik, dan bagaimana untuk operasinya dengan betul. Biar saya perkenalkan langkah operasi jambatan penerbangan hidraulik, berharap untuk membawa lebih banyak bantuan kepada semua orang.Jembatan naik hidraulik adalah peralatan bantuan khusus untuk memuatkan dan memuatkan barang cepat. Fungsi penyesuaian tingginya membolehkan jembatan dibina diantara trak dan platform kargo dalam gudang. Forklift dan kenderaan pengendalian lain boleh masuk secara langsung ke trak untuk memuatkan dan memuatkan batch barang, dan operasi orang tunggal boleh mencapai memuatkan dan memuatkan barang cepat. Kurangkan jumlah kerja yang besar, meningkatkan efisiensi kerja, dan mencapai keuntungan ekonomi yang lebih besar bagi perusahaan.


OroszlanyVehicle mounted boarding bridgeRingkasan pengetahuan



Semasa proses penggalian lubang dasar jambatan penerbangan sederhana tekanan struktur sokongan patut dihentikan, dan perubahan dinding tanah patut diperhatikan setiap masa. Jika ada fenomena yang tidak normal seperti retak ditemui, pembangunan mesti ditangguhkan dan dilaporkan kepada atasan untuk mengendalikan.Keuntungan: Struktur operasi sederhana, operasi selesa, keselamatan dan kepercayaan,OroszlanyRancangan jambatan naik, penampilan indah, menjadikannya peralatan kerja tinggi dengan keselamatan dan efisiensi kerja yang lebih baik.Alasan: sirkuit terbuka.Pengurangan?,Jembatan lebih mahal daripada lif biasa, mereka lebih mahal daripada lif biasa. Banyak pembuat jambatan naik tidak bertanggungjawab atas kerja teknik awam, dan pengguna perlu memilih unit pembangunan awam yang boleh dipercayai dan ekonomi untuk pembangunan. Oleh itu,OroszlanyBeli jambatan boarding hidraulik, pengguna boleh mempertimbangkan secara keseluruhan harga lif kargo dan anggaran projek insinyur awam untuk mencapai produk yang berkesan pada biaya.When working in foundation pits or depths, a helmet must be worn.Pasang kereta api perlindungan tinggi m di sekitar lubang dasar jambatan penerbangan sederhana, dengan jarak tidak kurang dari m dari kereta api perlindungan ke lubang dasar. Jembatan naik bimbit hanya memerlukan satu orang untuk beroperasi, tanpa perlukan bekalan kuasa, dan boleh mencapai muatan dan muatan yang selamat dan cepat. Jembatan pengangkutan bergerak digunakan secara luas dalam platform kargo dan laman muatan dan muatan bergerak tanpa muatan dan muatan peralatan. Ia adalah peralatan bantuan untuk muatan dan muatan kargo yang digunakan dalam sambungan dengan forklift. Jujukan penyelamatan kerja bumi mesti memenuhi syarat desain dan mengikut' Menyukung sokongan, sokongan pertama dan kemudian menggali, menggali lapisan, tiada overbreak&rquote; Prinsip.


OroszlanyVehicle mounted boarding bridgeRingkasan pengetahuan



Anda perlu memahami pergerakan jambatan boarding.Biaya tenaga,Hari ini, jambatan penerbangan hidraulik elektrik telah menjadi alat memuatkan dan memuatkan yang digunakan oleh ramai syarikat. Berbanding dengan ramai kawan-kawan, saya masih tidak terlalu biasa dengan jambatan hidraulik listrik. Below the editor will explain the product parameters and specifications related to the length, slope, and height of the electric hydraulic boarding bridge.Platform boleh bergerak semasa kenderaan menuju.Jembatan naik ton secara efektif mencapai pemuatan dan pembuatan cepat barang, mengurangi banyak pekerjaan dan meningkatkan efisiensi kerja dalam penggunaan. Hanya dengan cara ini kita boleh mencapai keuntungan ekonomi yang lebih besar.Oroszlany,Jabatan pengguna jambatan naik hidraulik sepatutnya menganalisis perisian secara saintifik dan menentukan pelaburan dalam peralatan. Pada masa yang sama, mengikut ciri-ciri kerja, pegawai profesional sepatutnya diatur untuk melakukan penyelenggaran dan penyelamatan di lokasi untuk memastikan trak platform angkat sentiasa dalam operasi normal, memastikan muatan dan lepaskan bahan yang disediakan pada masa; Operasi normal peralatan perlu dijamin oleh tindakan institusi, meningkatkan sistem pengurusan yang berkaitan, mengawasi status bahagian-bahagian kunci, dan menganalisis corak ralat melalui pemeliharaan; It is necessary to ensure the supply of maintenance accessories, and purchase channels to avoid situations where inadequate preparation may lead to extended downtime and increased repair costs; Pengguna patut menjaga hubungan yang dekat dengan penghasil keselamatan menguatkan kualiti profesional dan profesionalisme pegawai penyelamatan platform, supaya mereka boleh menangani kesalahan dalam masa singkat.Pembangunan jambatan penerbangan sederhana sepatutnya mengikut keperluan desain dan rancangan pembangunan.Panjang jambatan penerbangan hidraulik elektrik umumnya sekitar meter, m untuk ton, dan m untuk ton. Ia sangat sesuai untuk ditempatkan di tanah dalam ruang terbuka.


404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

VasaJambatan naik TaibianApakah faktor luaran yang mempengaruhi pemprosesan

VasaJambatan naik TaibianApakah faktor luaran yang mempengaruhi pemprosesan

Peranti slip peranti pembuatan pembuatan, dan pengendalian peralatan mesin bantuan yang digunakan da...

OstuncalcoQuotatApa maksud buruk yang perlu dicegah

OstuncalcoQuotatApa maksud buruk yang perlu dicegah

OstuncalcoAh pompa lumpur, pompa lumpur selam berkaraterisasi oleh & ' slurry& quot;,   Lebih tinggi...

PittsburghNameStatistik data pasaran

PittsburghNameStatistik data pasaran

Menghindari kerosakan mengisolasi secara tidak sengaja semasa penyelamatan: apabila memperbaiki inti...

OsnablucJembatan penerbangan tetap mekanikTerdapat beberapa cara untuk memasang struktur

OsnablucJembatan penerbangan tetap mekanikTerdapat beberapa cara untuk memasang struktur

Alasan: pompa manual dan pompa perlengkapan mempunyai kebocoran minyak yang berat.Pemilihan tidak se...

CosenzaJembatan naik bimbit hidraulikCara berjimat

CosenzaJembatan naik bimbit hidraulikCara berjimat

Bagaimana untuk menjaga jambatan boarding?Klasifikasi jambatan naik: jambatan naik bergerak jambatan...

评论列表

258HP138990173
2024-03-10 09:14:29

OroszlanyVehicle mounted boarding bridge Minimum berapa, boleh borong

466HP159575805
2024-03-10 08:55:26

OroszlanyVehicle mounted boarding bridge Kualiti sangat baik, transfer sudah diterima, bos bermasalah, terima kasih banyak!

122HP117294921
2024-03-10 09:35:52

Satu perkataan! ! nilai! ! ! Sikap perkhidmatan sangat baik, OroszlanyVehicle mounted boarding bridge penghantaran adalah pantas. Kualiti barangan juga agak baik. Saya sangat menyukainya, terima kasih.

409HP184720764
2024-03-10 09:29:06

OroszlanyVehicle mounted boarding bridgeKualitinya bagus, benar-benar di luar jangkaan, dan kelajuan penghantaran sangat pantas.

570HP155642700
2024-03-10 07:56:59

Benar-benar penjual yang baik. Saya perlu mencari anda jika saya mempunyai permintaan OroszlanyVehicle mounted boarding bridge ini pada masa hadapan!

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。