NebajPengubah kotak elektrikTrend pengembangan skala

2022-10-27 00:13:50
122HP117294921Mesin dan peralatan industri256

Garis sifar terutama digunakan dalam sirkuit kerja. Tengahan disebabkan oleh garis sifar adalah sama dengan lawan garis darab dengan arus sirkuit kerja. Kerana jarak, tekanan disebabkan garis sifar tidak boleh diabaikan. Sebagai tindakan lawan untuk menjaga keselamatan hidup, ia semakin tidak dipercayai. Kabel tanah (PE): ia tidak digunakan sebagai sirkuit kerja, tetapi hanya sebagai garis penyelamatan. Guna pengesahan bumi & ldquo; ” Tengah. Apabila mesin dan peralatan penutup elektrik, arus akan segera mendarat. Walaupun ada petunjuk untuk garis PE, ia akan mendarat dari tubuh mendarat sekeliling.Kost projek berbeza. Berbanding dengan harga pembelian pengubah kapasitas,NebajPengubah kuasa jenis kering 1000 KVA, harga pembelian pengubah jenis kering jauh lebih tinggi daripada harga pengubah yang ditenggelamkan minyak.NebajTransformer adalahKebocoran minyak dari pot porcelain dan ukuran aras minyak kaca laminatBhilai,NebajPembelian pengubah jenis kering,NebajPengubah minyak tenggelam 80 KVA,Apabila pengubah keluar dari fasa, jika fasa kedua diblokir, dan terdapat bunyi apabila fasa ketiga dihantar; Jika fasa ketiga diblokir, bunyi tidak akan berubah, penyelenggaran dan pengangkutan, dan kawasan yang boleh dipercayai akan dipilih pada masa yang sama. Kapasiti nilai pengubah mesti digunakan secara efektif bila melaksanakan pengubah.Syarikat pengubah minyak terjun


NebajPengubah kotak elektrikTrend pengembangan skala



Alasan utama ialah kualiti penyeludupan penyeludupan listrik adalah lemah, terdapat penyeludupan kosong, penyeludupan terbuka, lubang jarum, lubang pasir dan kekurangan lain dalam penyeludupan. Penukar minyak mudah ditutup dengan serbuk penyeludupan dan cat apabila meninggalkan kilang, dan bahaya keselamatan yang berpotensi terdedah selepas operasi. Selain itu, getaran induksi elektromagnetik akan memecahkan penyeludupan listrik dan menyebabkan kebocoran.Peranti pendaratan dua titik dari inti besi disebabkan oleh bekas penywelding sisa;(I) jarak antara kontor luaran kV dan dibawah pengubah jenis kering dan kereta pelindung atau dinding halaman sekeliling harus mempertimbangkan kesehatan pengangkutan dan perbaikan pengubah jenis kering, dan jarak tidak akan kurang dari m; Pada sudut dengan operasi sebenar, ruang lebih dari m akan disimpan; Jika pagar logam dipilih, pagar logam akan dibawah dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.Mana ia?,Cora gantung pengubah jenis kering adalah bahagian pentingApabila pengubah kuasa berfungsi dengan muatan penuh, ia memerlukan muatan reaktif besar. Muatan reaktif ini akan disediakan oleh sistem bekalan kuasa dan distribusi. Jika volum pengubah terlalu besar, ia tidak hanya akan meningkatkan pelaburan projek awal, tetapi juga membuat pengubah berfungsi dengan muatan penuh atau muatan untuk masa yang panjang, mengembangkan nisbah kehilangan muatan penuh mengurangkan faktor kuasa dan meningkatkan kehilangan Internet. Operasi seperti ini bukanlah pembangunan ekonomi atau saintifik.Apabila mengambil sampel dalam tong bensin besar, sampel akan dipilih mengikut % bilangan tong bensin, tetapi tidak kurang dari tong. Apabila mengumpulkan sampel dalam batch pail atau botol ukuran kecil dan tengah, sampel akan diambil mengikut % jumlah botol (botol).


NebajPengubah kotak elektrikTrend pengembangan skala



Menurut keadaan retak, wayar besi galvanized boleh ditembak ke dalam kebocoran atau dicabut dengan palu. Kemudian bersihkan titik kebocoran dengan toluene dan menguncinya dengan bahan-bahan mentah. Mata penutup pasir boleh ditutup dengan bahan-bahan mentah segera.kaedah rata-rata,Alasan utama untuk kebocoran minyak adalah bahawa terdapat cacat dalam bahagian besi yang diletakkanPemilihan yang betul bagi pengubah jenis kering Anhui mempunyai kesan kunci untuk meningkatkan keselamatan dan operasi lancar perisian sistem kuasa. Dalam teks terdahulu, kami telah menguasai struktur dan ciri-ciri pengubah jenis kering. In this part, we will describe how to select dry-type transformer according to the load characteristics and application environment of dry-type transformer.Pengubah kuasa adalah pengubah fasilitas sokongan idealisasi untuk kabinet tengah dan kabinet tegangan tinggi pada tahap ini,Masalah umum pengubah tapak pengubah kuasaSyarikat pengubah minyak terjunSebelum impuls tiada muatan ditutup, penukar mesti ditempatkan selama jam, dan kursi yang naik dan lengan yang bertentangan dengan air dipasang dengan plug ventilasi mesti tergelincir pada masa.

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

NebajPengubah kotak elektrikPengilang mengajar anda bagaimana meningkatkan kecekapan kerja

NebajPengubah kotak elektrikPengilang mengajar anda bagaimana meningkatkan kecekapan kerja

Menurut undang-undang OhmSpesifikasi teknik penggunaan kuasa memerlukan perlahan kawat mendarat pen...

评论列表

466HP159575805
2022-10-27 07:36:42

Penjual yang baik, NebajPengubah kotak elektrik barangnya sangat bagus. Kembali pada masa hadapan. Anda boleh membeli dengan yakin.

256HP158312377
2022-10-27 07:19:31

Saya terlalu sibuk kebelakangan ini, sudah terlambat untuk mengesahkan, NebajPengubah kotak elektrik sangat baik, seperti bos.

709HP180518493
2022-10-27 08:39:39

Hebat NebajPengubah kotak elektrik, perkhidmatan yang sangat baik, terima kasih.

632HP195506591
2022-10-27 09:13:01

Selepas bertahun-tahun membeli-belah dalam talian, ini adalah kali pertama saya mengambil serius perkara ini. Saya memegang telefon saya dan merenung skrin dengan rasa cemas, dan saya tidak berani memulakan. Untuk menulis penilaian notari NebajPengubah kotak elektrik, hantar empat aksara, kualiti tinggi dan harga rendah. Ini adalah belanja dalam talian saya yang gembira, terima kasih!

570HP155642700
2022-10-27 08:07:40

Sekarang bisnes bukan senang nak buat, boleh bagi diskaun lagi?

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。