San PedroPengubah bekalan kuasaHasil kerja yang teliti

2022-05-19 13:57:14
122HP117294921Mesin dan peralatan industri373

Alasan utama ialah kualiti penyeludupan penyeludupan listrik adalah lemah, terdapat penyeludupan kosong,San PedroBerapa banyak pengubah kotak, penyeludupan terbuka, lubang jarum lubang pasir dan kekurangan lain dalam penyeludupan. Penukar minyak mudah ditutup dengan serbuk penyeludupan dan cat apabila meninggalkan kilang, dan bahaya keselamatan yang berpotensi terdedah selepas operasi. Selain itu, getaran induksi elektromagnetik akan memecahkan penyeludupan listrik dan menyebabkan kebocoran.Pengubah terbenam minyakSan Pedro,Isolasi bolt penyancar inti melalui menekan inti besi rosak, yang mengakibatkan kesalahan sirkuit pendek antara helaian besi silikon dari inti besi dan bolt penyancar inti;Fuse tenaga tinggi penukar memecahkan satu fasa;Wenchi,Pembuat pengubah jenis keringUntuk impuls tiada muatan menutup pengubah, perhatikan perkara-perkara berikut:Berapa panjang gelombang pengubah yang ditenggelamkan minyak?


San PedroPengubah bekalan kuasaHasil kerja yang teliti



Menurut keadaan retak, wayar besi galvanized boleh ditembak ke dalam kebocoran atau dicabut dengan palu. Kemudian bersihkan titik kebocoran dengan toluene dan menguncinya dengan bahan-bahan mentah. Mata penutup pasir boleh ditutup dengan bahan-bahan mentah segera.Mod perlindungan bagi pemilihan jenis pengubah ujian jenis keringOleh itu, dalam proses pemasangan peralatan bawah stesen, tongkat kilat patut ditetapkan mengikut situasi khusus untuk mencegah kerosakan kepada pengubah jenis kering perlindungan relay disebabkan oleh kilat. Selain itu, dalam pemasangan dan proses penggunaan tongkat kilat, pilih jenis yang masuk akal tongkat kilat mengikut situasi operasi untuk menentukan bahawa mereka berada dalam situasi yang sama. Selain itu, semasa pemasangan tongkat kilat, sila sambungkan semua laluan sejauh mungkin untuk mencegah kesalahan lain.sumber,Tindakan perlindungan untuk memecahkan pengubah jenis keringJika anda mahu memeriksa serat karbon yang diaktifkan untuk penutup gantung, pertama-tama keluarkan lengan anti-air tenaga rendah dan tombol kuasa penukar muatan, kemudian turunkan bolt penutup lonceng untuk penutup besar, perlahan-lahan menggantung tali wayar besi galvanized dengan berat jaring yang mencukupi pada cincin telinga yang biasanya digunakan, memakai pusingan besi dari atas ke bawah dalam lubang skru sekeliling, dan menghitung ruang dan spesifikasi untuk pemasangan semula mudah. Pada masa yang sama, angin kabel akan ditambah di semua sisi untuk memastikan bahawa tubuh antarabangsa inti tidak akan rosak selama keseluruhan proses angkat. Selepas angkat untuk mm,San PedroName, hentikan angkat, stabilkan tutup lonceng dan periksa kapasitas bearing inti angkat, pusat graviti dan Jack. Selepas segala-galanya adalah normal, angkat lagi sehingga tutup lonceng melebihi tinggi relatif tubuh, dan putar grannya untuk meletakkan tutup lonceng pada skid bersih.Mod wayar pengubah jenis kering:


San PedroPengubah bekalan kuasaHasil kerja yang teliti



Jika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %),San PedroHarga pengubah kotak kering 800 KVA, dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl, perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh, dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).Kerja kerja,Secara umum, kaedah rawatan kecemasan api pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah terutama untuk memadamkan pengubah yang ditenggelamkan minyak, memadamkan bekalan kuasa yang ditukar di setiap sisi, dengan cepat melaburkan pengubah yang ditenggelamkan minyak dan memulakan sistem bekalan kuasa dari kosong. Hentikan operasi peralatan sejuk. Nyalakan penukar minyak yang ditenggelamkan. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak jenis L dan pengubah yang ditenggelamkan minyak stesen tegangan tinggi dinyalakan, set generator mesti dihapus terlebih dahulu.Penukar jenis kering yang digunakan untuk penukaran tenaga kilang kuasa berbeza dari penukar minyak. Ia diharamkan untuk memimpin jalan di sisi tenaga bawah untuk mencegah lapisan izolasi penukar jenis kering daripada penetrat disebabkan terlalu tenaga disebabkan terlalu tenaga di sisi grid kuasa atau strok kilat pada garis.Selepas ujian tiada muatan dijalankan normal selama jam, ia boleh dipindahkan ke operasi pada muatan dan muatan akan bertambah secara perlahan-lahan dari %,Jatuh perkara asing dan menghancurkanSolusi pengurangan getaran jambatan kabel adalah untuk mengubah sambungan keras antara jambatan bas dan pengubah jenis kering

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

SabanetaPompa saluran paip airPelarasan penurunan harga

SabanetaPompa saluran paip airPelarasan penurunan harga

   Hidupkan operasi bodoh jenis bekalan kuasa; Ia mempunyai julat yang luas aplikasi. Dalam banyak k...

FresnoScrew deep well pumpYang mana?

FresnoScrew deep well pumpYang mana?

   Selepas pompa lumpur selam menambah pistol air ke sokongan di bawah pompa lumpur selam, lapisan l...

kelownaPompa paipelPengenalan kepada teknologi umum rawatan keras

kelownaPompa paipelPengenalan kepada teknologi umum rawatan keras

boleh untuk pompa air untuk mengubah sepenuhnya input kuasa oleh mesin kuasa menjadi kuasa efektif,...

GreensboroJembatan naik bimbit 10 tonTetapan perlindungan

GreensboroJembatan naik bimbit 10 tonTetapan perlindungan

Apabila tinggi bangunan bangunan melebihi meter, jaringan keselamatan lebar meter mesti dibina di...

BrantfordBaigang deep well pumpKeperluan untuk persekitaran kerja

BrantfordBaigang deep well pumpKeperluan untuk persekitaran kerja

the normal operation of the pump is closely related to the shaft seBrantford,   Dan ia akan digunak...

PraPenukar jenis kering Scb13 dengan efisiensi tenaga sekunderApakah pasaran pelaburan

PraPenukar jenis kering Scb13 dengan efisiensi tenaga sekunderApakah pasaran pelaburan

Minyak dalam mesin dan peralatan tangki penyimpanan minyak secara umum akan berdiri selama jam sebe...

评论列表

122HP117294921
2022-05-19 14:16:55

San PedroPengubah bekalan kuasaSangat bagus, sangat menyokong, kualiti sangat baik, sama seperti yang diterangkan oleh penjual, dan harganya murah

409HP184720764
2022-05-19 15:36:51

Apabila San PedroPengubah bekalan kuasa menawarkan mata diskaun untuk aktiviti, hubungi saya apabila ada diskaun

717HP127443542
2022-05-19 14:18:06

Penjual yang baik, terima kasih. Rakan sekerja saya sangat menyukai San PedroPengubah bekalan kuasa. Datang lagi lain kali!

632HP195506591
2022-05-19 15:06:09

San PedroPengubah bekalan kuasaYa, berikan anda komen yang baik

570HP155642700
2022-05-19 15:14:09

Saya sibuk lupa, maaf, apa lagi yang boleh saya katakan~~ Ini San PedroPengubah bekalan kuasa memang bagus, cukup bertuah.

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。