Teluk BaratInduktor TransformerBerhenti jatuh dan pulih

2022-05-12 00:45:13
122HP117294921Mesin dan peralatan industri372

Ia juga akan menghasilkan banyak kesalahan, secara efektif menghadapi kesalahan-kesalahan penukar tenggelam minyak, menggunakan penuh indikator prestasi dan keuntungan penukar tenggelam minyak,Teluk BaratHarga pengubah jenis kering seri scb11, dan terus-menerus meningkatkan faktor keselamatan penukar tenggelam minyak. Api adalah kesalahan umum pengubah yang ditenggelamkan minyak. kesalahan kunci pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah kesalahan sirkuit pendek, dan kesalahan sirkuit pendek adalah lebih umum.Penghakiman cacat pengubah kuasaTeluk Barat,TransformerTerlalu muatan jangka panjang pengubah kuasa akan perlahan-lahan menyebabkan pemanasan dan pengisahan penuaan koil solenoid, yang menyebabkan sirkuit pendek diantara koil, sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek di tanah, kekuatan pemampatan insulasi pengubah kuasa akan diuji sebelum pemasangan dan operasi dan muatan berlebihan tidak dibenarkan dalam keseluruhan proses operasi.Villa de Cura,Operasi pengubah tenggelam minyakKaedah dan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasaDalam terma tempat penggunaan,Teluk BaratJadual prestasi teknikal bagi pengubah jenis kering, pengubah jenis kering kebanyakan digunakan dalam & ldquo; Jenis & rdquo; anti api dan anti letupan Ia mudah digunakan dalam bangunan-bangunan teknik besar dan medium-sized dan bangunan-bangunan multi-tingkat; Pengubah minyak ditenggelamkan kerana & ldquo; Kecelakaan & rdquo; Kemungkinan ada minyak atau kebocoran selepas api, dan kebanyakan tempat aplikasi yang menyebabkan kemalangan api mudah dipilih di bangunan-bangunan teknik besar dan medium dan bangunan-bangunan berbilang tingkat;


Teluk BaratInduktor TransformerBerhenti jatuh dan pulih



Dari penampilan, jenis pakej berbeza. inti pengubah dan koil elektromagnetik boleh dilihat segera untuk pengubah jenis kering, dan hanya shell boleh dilihat untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak;TransformerPengubah kuasa juga digunakan untuk ujian, yang dipanggil pengubah kuasa ujian. Ia boleh dibahagi menjadi pengubah kuasa yang boleh dihancurkan, pengubah minyak, ujian kering dan pengubah kuasa ujian lain. Ia adalah stesen kuasa Peralatan ujian as as yang digunakan untuk ujian komunikasi dan pemampatan AC oleh ramai pengguna seperti biro bekalan kuasa dan institusi kajian saintifik digunakan untuk berbagai produk elektrik menurut spesifikasi Biro pengawasan kualiti Komponen elektrik Ujian kekuatan pemampatan insulasi dibawah semasa yang diperlukan akan dilakukan untuk bahan mentah insulasi.Keadaan pemasangan,Garis kuasa input dan output tiga-fasa akan disambung ke fasa a, fasa B dan fasa C berdasarkan warna saluran bas kuning, hijau dan merah papan terminal pengubah. Garis sifar akan disambung ke garis sifar neutral voltaj pengubah, dan wayar mendarat kasing pengubah dan titik pengubahnya akan disambung satu sama lain. Pada masa biasa, wayar tanah dan wayar sifar dipimpin oleh wayar neutral pengubah. (contohnya, kotak pengubah akan sepadan dengan tanda wayar tanah shell dan disambung satu sama lain). Semak garis input dan output untuk pastikan ia sesuai dan tepat.Bunyi dalam kes kegagalan fasakV dan di atas & plusmn; Tiada muatan tenaga nominal; Sebahagian dari pemutus sirkuit bagi tukar kuasa tap dipasang dalam silinder kertas yang mengisolasi resin fenolik, dan silinder kertas yang mengisolasi dipasang pada bingkai kayu. Operasi rocker sebenarnya tersambung dengan pemutus sirkuit dinamik bagi tukar kuasa tap mengikut rod mengisolasi kayu. Switch kuasa pada muatan tap matikan diasingkan dari tanah oleh silinder kertas yang mengisolasi pada switch kuasa sendiri dan had mengisolasi.


Teluk BaratInduktor TransformerBerhenti jatuh dan pulih



Perkenalan singkat bagi garis sifar pengubah kuasaJabatan produksi,Jika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %), ia patut diizolasi sebelum digunakan, dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl, perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh, dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).Apabila minyak operasi dicampur dengan jenis-jenis minyak baru berbeza atau digunakan untuk minyak, selain pengukuran tepat titik penapis sejuk minyak campuran, ia juga diperlukan untuk melakukan ujian suhu tinggi dan rendah dan ujian lumpur, dan mengamati akumulasi lumpur. Akumulasi tidak boleh diakses. Hasil operasi templat campuran bukan bahawa minyak asal sangat lemah, jadi ia boleh diurus dan digunakan dengan cara campuran.Mod wayar pengubah jenis kering:Teluk Barat,Menurut keadaan retak, pengubah mesti disambungkan dengan tenaga kerja dari sisi bekalan kuasa tukar, dan kemudian membuat impuls tenaga kerja ditutup.

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

ProtarasTiada kehilangan muatan pengubah jenis keringPengenalan langkah berjaga-jaga

ProtarasTiada kehilangan muatan pengubah jenis keringPengenalan langkah berjaga-jaga

Secara peringkat, peralatan mekanik yang mengurangi getaran frekuensi tinggi, dipasang di bawah peng...

CamagueyPompa slurry HHBagaimana dengan menggosok dalam proses produksi

CamagueyPompa slurry HHBagaimana dengan menggosok dalam proses produksi

   Seluruh tubuh pengimbangan, termasuk kelenjar pengimbangan, cincin pengimbangan dan pengimbangan,...

CangzhouTrailer folding arm lifting platformApakah kandungan ujian tersebut

CangzhouTrailer folding arm lifting platformApakah kandungan ujian tersebut

Urus, buang rust dan mengisi semula komponen struktur seperti kandang penggantian dan bingkai kereta...

TulsaPompa paip digunakanatribut produk

TulsaPompa paip digunakanatribut produk

   Kemudian terdapat struktur baru, seperti segel termohidrodinamik, segel cadangan dan segel dindin...

SaskatoonPompa paip centrifugal berbilang tahap menegakTangkap dengan tepat konnotasi asas untuk membuka

SaskatoonPompa paip centrifugal berbilang tahap menegakTangkap dengan tepat konnotasi asas untuk membuka

   Secara umum, kedalaman menyelam pompa penyelam selam tidak lebih dari meter dan operasi itu bole...

JocotenangoHarga pengubah jenis kering 1000 KVATeknologi dalam peningkatan prestasi persekitaran

JocotenangoHarga pengubah jenis kering 1000 KVATeknologi dalam peningkatan prestasi persekitaran

Sebelum dan selepas mengambil sampel, bersihkan periferi port sampel dengan kain bersih atau tanpa r...

评论列表

122HP117294921
2022-05-12 08:11:29

Saya baru menerimanya pagi ini dan saya sangat menyukainya. Lain kali saya datang, boleh kenalkan kawan untuk beli Teluk BaratInduktor Transformer bagi diskaun?

256HP158312377
2022-05-12 08:25:13

Terima kasih dengan setia, izinkan saya membeli impian Teluk BaratInduktor Transformer, terima kasih banyak!

717HP127443542
2022-05-12 08:28:00

Teluk BaratInduktor TransformerBagaimana kualitinya? Adakah anda mempunyai stok?

632HP195506591
2022-05-12 09:39:21

Penjual yang baik, Teluk BaratInduktor Transformer barangnya sangat bagus. Kembali pada masa hadapan. Anda boleh membeli dengan yakin.

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。