IpisPengubah YuxiProspek yang baik untuk keperluan permohonan

2022-05-21 02:27:13
122HP117294921Mesin dan peralatan industri351

Container pengumpulan adalah botol kaca tanpa warna dengan plug kaca tanah mulut luas dengan volum .kg atau kg. - botol akan dikumpulkan pada masa untuk analisis dan eksperimen. Label akan diletak semasa pengumpulan. Perhatikan nama, sumber, tarikh pengumpulan, orang pengumpulan, kondisi cuaca dan bahan-bahan lain sampel minyak.Pengubah kuasa adalah pengubah fasilitas sokongan idealisasi untuk kabinet tengah dan kabinet tegangan tinggi pada tahap ini, dan boleh dilengkapi dengan kasing perlindungan keselamatan menurut gred yang berbeza yang tahan air. Terapkan kepada bangunan-tingkat berbilang Bisnes lapangan terbang. Binaan terowong Perusahaan kimia Tanaman dan lokasi persekitaran alam yang unik atau kunci lain.Ipis,Apabila bahan pengasingan peralatan elektrik terlalu panas, gas sekeliling akan menyebabkan sejenis bau. Bau seperti ini boleh dibau oleh staf patrol biasa. Apabila anda mencium bau seperti itu semasa pemeriksaan biasa, anda perlu memeriksa dengan hati-hati peralatan dan bahagian sehingga anda mengetahui sebab.Syarikat pengubah minyak terjunWichita,Pasukan pengubah kuasaUngkapan jam digunakan untuk menunjukkan perbezaan fasa korelasi bagi tekanan kerja garis sisi kedua. Fasor tekanan kerja garis sisi utama digunakan sebagai tangan minit,IpisPerlindungan penukar tenggelam minyak, jari tetap pada pukul , dan fasor tekanan fasa sisi kedua digunakan sebagai tangan kedua.Analisis kesalahan biasa pengubah tenggelam minyak:


IpisPengubah YuxiProspek yang baik untuk keperluan permohonan



Apabila ujian muatan penuh dilakukan dan semuanya normal muatan boleh disambung.. pemeriksaan sampel minyak & mdash& mdash; Parameter prestasi seperti resistensi pemampatan dan sisa akan dilakukan setiap tiga tahun. Terlalu muatan jangka panjang atau terlalu muatan pengubah boleh mengurangi masa siklus.Menghindari kerosakan mengisolasi secara tidak sengaja semasa penyelamatan: apabila memperbaiki inti gantung pengubah kuasa,IpisSpesifikasi dan model pengubah kuasa jenis kering, perhatian istimewa akan diberikan kepada penyelamatan koil solenoid atau mengisolasi lengan anti air. Jika terdapat kerosakan scratch, ia akan dikendalikan dengan betul.Pengurusan kualiti,Kaedah dan keseluruhan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa adalah seperti ini:Penukar kuasa dirancang mengikut skema perlindungan suhu. Bahagian-bahagian yang terlibat dalam lapisan bahan dari kola elektromagnetik tekanan tinggi (rendah) yang menumpahkan dengan beton integral disediakan dengan saluran ventilasi panjang, yang boleh dilengkapi dengan mesin dan peralatan yang sejuk udara (pemanah sentrifugal sejuk). Selepas memilih mesin dan peralatan yang sejuk udara, dan kereta pinggang akan & phi; Kabel galvanized mm akan terluka selama pusingan dalam nombor yang sama. Kabel besi tidak akan mempunyai sambungan dan akan ketat selepas membelakang. Jarak antara kereta pinggang dan bahagian yang bertenaga tidak akan kurang dari , m.Peralatan induktif sekunder di stesen pengedaran (seperti pengubah, pengubah tensi, reli kenderaan, AC, dll.) semua bekerja secara biasa. Menurut semasa AC, inti pengubah resisten angin akan mengeluarkan bunyi 'buzzing and buzzing' dengan irama yang sama dan nada tertentu. Staf operasi pengubah seharusnya memahami dan menangkap ciri-ciri bunyi, dan akan ada bunyi dan bahkan 'crackling' dalam kes kegagalan peralatan umum& rdquo; Bunyi memuat dan membuang boleh membedakan generasi dan ciri-ciri perisian biasa cacat menurut undang-undang muzik dan perubahan bunyi apabila segala-galanya normal dan tidak normal.Pemburukan pengisihan SolenoidIpis,Pipa pembuangan panas radiator paip panas biasanya dibuat dari paip baja tanpa lengkap selepas dipotong dengan menampar mati. Apabila paip pembuangan panas dibelakang dan diseweldi oleh penywelding elektrik, pembuangan minyak sering disebabkan. Ini disebabkan kekuatan sokongan pada permukaan paip dan tekanan kerja pada lubang dalaman apabila menampar paip pembuangan panas.Terdapat juga banyak masalah yang perlu diperhatikan dalam tindakan preventif dan proses penindasan pengubah jenis kering. Apa kesan dan fungsi kunci penindasan pengubah jenis kering dan tindakan preventif yang sepadan? Mari kita menguasai dan berkonsultasi secara terperinci dengan penyunting kecil dari pembuat pengubah jenis kering.Kaedah dan keseluruhan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa adalah seperti ini:

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

IpisPengubah YuxiKualiti secara langsung menentukan kualiti kelengkapan paip

IpisPengubah YuxiKualiti secara langsung menentukan kualiti kelengkapan paip

(I) jarak antara kontor luaran kV dan dibawah pengubah jenis kering dan kereta pelindung atau dindin...

评论列表

122HP117294921
2022-05-21 10:00:43

Saya cukup berpuas hati, dan kualiti dan mutu kerja lebih teruk. Lihat ke belakang dan perkenalkan kepada rakan-rakan

409HP184720764
2022-05-21 11:02:26

Sekarang bisnes bukan senang nak buat, boleh bagi diskaun lagi?

709HP180518493
2022-05-21 11:06:18

Kerjasama dengan anda sangat baik, IpisPengubah Yuxi kualiti yang baik, datang ke syarikat kami lagi jika anda mempunyai masa.

717HP127443542
2022-05-21 10:10:22

Benar-benar penjual yang baik. Saya perlu mencari anda jika saya mempunyai permintaan IpisPengubah Yuxi ini pada masa hadapan!

632HP195506591
2022-05-21 10:44:00

Apabila IpisPengubah Yuxi menawarkan mata diskaun untuk aktiviti, hubungi saya apabila ada diskaun

570HP155642700
2022-05-21 11:17:37

IpisPengubah YuxiSangat bagus, sangat menyokong, kualiti sangat baik, sama seperti yang diterangkan oleh penjual, dan harganya murah

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。