CartagoTuba kuasaApakah fungsi stomata

2022-05-20 01:05:00
122HP117294921Mesin dan peralatan industri328

Apakah mod kawat pengubah jenis kering?Apakah mod kawat pengubah jenis kering?Cartago,CartagoApa komponen pengubah yang tenggelam minyak,Pembuat Transformer biasanya mengadopsi kising perlindungan IP, yang boleh mengelakkan masukan tanah yang kuat dengan diameter lebih dari mm dan haiwan seperti tikus, ular, kucing dan burung,CartagoIllustrasi pengubah kuasa tenggelam minyak, yang menyebabkan kesalahan umum yang jahat seperti kesalahan sirkuit pendek dan kegagalan kuasa, dan menyediakan penghalang alam yang selamat bagi bahagian yang bertenaga. Jika peralatan pengubah perlu berada di luar, kasing perlindungan IP boleh diadopsi. Selain perlindungan IP di atas,CartagoEksperimen pengubah distribusi, penguncian IP akan mengurangi kapasitas pendinginan pengubah, jadi perhatikan pengurangan volum operasinya.Penukar tekanan yang mengatur tidak berada di tempat atau lemahSulyukta,Analisis kesalahan biasa pengubah tenggelam minyak:Permukaan flange tidak sama, bolt ketat terlepas, dan proses pemasangan dan pemprosesan salah, sehingga bolt tidak ketat dengan baik, menghasilkan kebocoran minyak.Secara peringkat, seperti platform mengurangi getaran frekuensi rendah, dipasang di bawah pengubah jenis kering, yang boleh mengurangi penyebaran turun getaran pengubah jenis kering. Kemudian gantikan sambungan antara pengubah jenis kering dan bangunan teknik sekeliling, jalan, dll. dengan sambungan fleksibel, atau gunakan peralatan mekanik penyorban kejutan kuning elastik untuk mencegah getaran menyebar menurut sambungan yang ketat. Jika mungkin, bilik pengubah jenis kering juga boleh dipotong suara dan dihiasi, dan plat penyorban suara dan penyunting penyunting suara boleh digunakan untuk meningkatkan kapasitas penyunting suara bilik pengubah jenis kering.


CartagoTuba kuasaApakah fungsi stomata



Penukar jenis kering terdiri dari dua resisten pembuluhan, yang menghasilkan empat kumpulan kabel: & ldquo; Y[UNK]y”[UNK]& ldquo; Dy”& ldquo; Y[UNK]d” Dan & ldquo; D[UNK]d”. Di China, hanya & ldquo; Y[UNK]y” Dan & ldquo; Y[UNK]d”. Kerana terdapat juga dua jenis sambungan Y dengan wayar neutral dan tanpa wayar neutral. Jika tiada wayar neutral, semua tanda tidak akan ditangkap. Jika ada wayar neutral, huruf N akan ditambah selepas huruf y Inggeris. N menunjukkan bahawa garis neutral mempunyai wayar pendaratan pengubah. Kumpulan kabel Yn. Apabila UAB meliputi UAB, tangan minit menunjuk ke & ldquo; ” Dalam kumpulan wayar baru, guna & ldquo; ” menunjukkan.Pada masa itu hanya beberapa syarikat di China boleh menghasilkan pengubah tenaga tinggi kV, dan bahagian pasar pengubah tenaga tinggi pada dasarnya monopoli oleh pemimpin luar negeri.Tindakan perlindungan untuk memecahkan pengubah jenis keringsumber,Mod wayar pengubah jenis kering:Shell plastik produk elektrik dan bekalan pejabat dipenuhi dengan wayar mendarat. Jika lapisan pengisihan rosak dan shell dipenuhi tenaga, aliran elektrik akan bocor ke bumi sepanjang wayar mendarat yang dipasang, untuk mencapai tujuan keselamatan, jika tidak ia akan mempunyai kesan negatif pada keselamatan hidup.Segel kebocoran minyak


CartagoTuba kuasaApakah fungsi stomata



Dari penampilan, jenis pakej berbeza. inti pengubah dan koil elektromagnetik boleh dilihat segera untuk pengubah jenis kering,Apabila minyak baru diisi oleh pengubah kuasa dan sampel minyak yang baru saja dianggap digunakan, sampel minyak hanya boleh digunakan selepas berdiri cukup.Betul sebagai & ldquo; Kereta Great Lars & rdquo;, Selepas itu, satu pengubah kecil kva diganti, dan kadar penggunaan hampir, Namun parameter utama dua pengubah diteliti seperti yang dipaparkan dalam Jadual . Jadual Evaluasi parameter utama kapasitas pengubah (VA) kehilangan besi (W) kehilangan tembaga (W). Pertama, kuasa output disimpan mengikut kaedah pengiraan biasa (mengabaikan kehilangan tembaga): keputusan di atas menunjukkan kehilangan pengubah kapasitas besar lebih rendah daripada yang pengubah kapasitas kecil, yang sebenarnya menghabiskan tenaga elektromagnetik.Kerosakan pemburukan pengisihan inti pengubahCartago,Ia biasanya dibuat kerana pemasangan yang tidak masuk akal atau penyegelan yang tidak berkesan. Material komposit polimer boleh ikat bahan logam, porselin, kaca laminat dan bahan-bahan lain dengan baik, untuk mencapai pengurusan tekanan kebocoran minyak.Sebelum dan selepas mengambil sampel, bersihkan periferi port sampel dengan kain bersih atau tanpa rambut.Segel kebocoran minyak

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

CartagoTuba kuasaApakah sebab-sebab kesalahan perjalanan

CartagoTuba kuasaApakah sebab-sebab kesalahan perjalanan

Terlalu muatan jangka panjang pengubah kuasa akan perlahan-lahan menyebabkan pemanasan dan pengisaha...

评论列表

122HP117294921
2022-05-20 09:18:04

Kualiti sangat baik, betul-betul sama dengan penerangan penjual, sangat berpuas hati, sangat suka, benar-benar melebihi jangkaan, kelajuan penghantaran sangat cepat, pembungkusan sangat berhati-hati dan ketat, sikap perkhidmatan syarikat logistik sangat baik, kelajuan penghantaran sangat cepat, dan saya sangat berpuas hati sekali membeli-belah.

409HP184720764
2022-05-20 08:51:47

CartagoTuba kuasaBerapa harga tawaran terbaik, dan saya akan memberi anda ulasan, bolehkah CartagoTuba kuasa lebih murah?

256HP158312377
2022-05-20 08:52:04

CartagoTuba kuasa Sedap, harga pun sesuai, kawan-kawan pun cakap sedap, berbaloi.

709HP180518493
2022-05-20 08:18:44

CartagoTuba kuasaBerapa harga tawaran terbaik, dan saya akan memberi anda ulasan, bolehkah CartagoTuba kuasa lebih murah?

632HP195506591
2022-05-20 08:23:45

CartagoTuba kuasa Harganya sangat tinggi, dan kualitinya sangat baik jika anda boleh membelinya pada harga sedemikian.

570HP155642700
2022-05-20 09:37:52

Saya terlalu sibuk kebelakangan ini, pengesahan lambat, kualiti bagus, CartagoTuba kuasa asli, berkualiti dan murah, haha.

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。