Krem Weinzierl beiPengubah litarApa yang menyebabkan pembakaran

2023-05-10 00:53:28
122HP117294921Mesin dan peralatan industri158

Dari penampilan, dan hanya shell boleh dilihat untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak;Oleh itu, dalam proses pemasangan peralatan bawah stesen, tongkat kilat patut ditetapkan mengikut situasi khusus untuk mencegah kerosakan kepada pengubah jenis kering perlindungan relay disebabkan oleh kilat. Selain itu, dalam pemasangan dan proses penggunaan tongkat kilat, pilih jenis yang masuk akal tongkat kilat mengikut situasi operasi untuk menentukan bahawa mereka berada dalam situasi yang sama. Selain itu, semasa pemasangan tongkat kilat, sila sambungkan semua laluan sejauh mungkin untuk mencegah kesalahan lain.Krem Weinzierl bei,Krem Weinzierl beiPenukar minyak tenggelam fasa tunggal,Kaedah pemeriksaan visual untuk pemeriksaan pengubahPerbezaan masa diantara langkah-langkah berbeza penyunting kuasa tiga-fasa bagi bekalan kuasa penyunting akan kurang dari ms, penutupan akan dikekalkan oleh penangkap tegangan tinggi, dan garis neutral penyunting akan didarat dengan yakin (ia akan didarat segera).Yangiyer,Core pengubah enjin kuasa kVA Bahagian plastik dipilih di tengah-tengah kalung dan koil elektromagnetik untuk menjaga koil elektromagnetik dalam keadaan kalung yang stabil untuk mengurangi bunyi.Saluran lapisan yang mengisolasi dan artikel yang menyambung antara botol bel dan inti akan dibuang. Jika ia adalah pemeriksaan lonceng menggantung, minyak akan dipomp ke bawah botol bel sebelum botol bel boleh dibuang.Operasi dan pengurusan penyelamatan pengubah tenggelam minyak


Krem Weinzierl beiPengubah litarApa yang menyebabkan pembakaran



Apabila meninggalkan kilang, produksi dan pemprosesan tidak licin dan penyegelan adalah lemah. Kesalahan umum pembekuan minyak akan disebabkan selepas pengubah minyak ditutup selama beberapa masa.Pertama-tama, walaupun pengubah jenis kering mempunyai perlawanan kelembapan yang kuat, ia secara umum struktur terbuka atau sangat mudah untuk kelembapan, terutama tahap izolasi pengubah jenis kering yang dihasilkan dan dihasilkan di China adalah rendah (grad penahan api rendah). Oleh itu, pengubah jenis kering hanya boleh mendapatkan kestabilan tinggi apabila kemanusiaan udara berada di bawah %. Dry type transformer shall also prevent long-term shutdown to prevent serious moisture. Apabila nilai perlawanan mendarat kurang dari / V (tegangan operasi), ia menunjukkan bahawa pengubah adalah lambat serius,(IV) pengubah pada lajur akan stabil dan tegas, dan kereta pinggang akan & phi; Kabel galvanized mm akan terluka selama pusingan dalam nombor yang sama. Kabel besi tidak akan mempunyai sambungan dan akan ketat selepas membelakang. Jarak antara kereta pinggang dan bahagian yang bertenaga tidak akan kurang dari , m.Apabila menggunakan sampel minyak pengubah kuasa dalam operasi, perlu menambah minyak dari valv gerbang minyak di bahagian bawah tangki minyak atau valv gerbang sampel untuk melepaskan sekitar kg cairan sampah yang disimpan di bawah untuk membersihkan masukan minyak, dan terdapat banyak situasi yang inti penggantung pengubah jenis kering mesti memberi perhatian istimewa kepada. Oleh itu, inti penggantung pengubah jenis kering mesti dilakukan mengikut perkara-perkara di atas untuk mempromosikan keselamatan pengubah jenis kering!


Krem Weinzierl beiPengubah litarApa yang menyebabkan pembakaran



Secara peringkat, peralatan mekanik yang mengurangi getaran frekuensi tinggi, seperti platform mengurangi getaran frekuensi rendah dipasang di bawah pengubah jenis kering, yang boleh mengurangi penyebaran turun getaran pengubah jenis kering. Kemudian gantikan sambungan antara pengubah jenis kering dan bangunan teknik sekeliling jalan, dll. dengan sambungan fleksibel, atau gunakan peralatan mekanik penyorban kejutan kuning elastik untuk mencegah getaran menyebar menurut sambungan yang ketat. Jika mungkin,Krem Weinzierl beiPengubah kuasa 20kV, bilik pengubah jenis kering juga boleh dipotong suara dan dihiasi, dan plat penyorban suara dan penyunting penyunting suara boleh digunakan untuk meningkatkan kapasitas penyunting suara bilik pengubah jenis kering.inovasi teknologi,Apabila minyak baru diisi oleh pengubah kuasa dan sampel minyak yang baru saja dianggap digunakan, sampel minyak hanya boleh digunakan selepas berdiri cukup.Formula pengiraan penyimpanan kuasa yang sesuai patut ditambah dari proses berikut: kehilangan kuasa aktif pengubah kapasitas besar: - muatan pengubah kapasitas besar; PDK - kerugian ralat sirkuit pendek bagi pengubah kapasitas besar, kW Kehilangan kuasa aktif pengubah kapasitas kecil: semasa operasi normal rumah pam, dua pam dimulakan secara tambahan,Krem Weinzierl beiIllustrasi pengubah kuasa tenggelam minyak, dan setiap pam dipandu oleh motor kW, jadi muatan biasa ialah kW, CST = Satu pengubah kva telah dikonfigur awalnya, dan kadar penggunaan kapasitas yang diperkenalkan oleh pengubah pengubah hanya %oscilasi pengubah jenis kering diselesaikan dengan melaksanakan platform pemadam getah pada pengubah jenis kering dan melaksanakan pengurusan pengurangan getah frekuensi rendah, yang boleh mengawal oscilasi di bawah .%, dan kemudian mengurangi bunyi struktur bangunan yang dihantar oleh oscilasi pengubah jenis kering.Krem Weinzierl bei,Semasa menjalankan ujian tanpa muatan, pengubah mesti disambungkan dengan tenaga kerja dari sisi bekalan kuasa tukar, dan kemudian membuat impuls tenaga kerja ditutup.Sebelum impuls tiada muatan ditutup, penukar mesti ditempatkan selama jam, dan kursi yang naik dan lengan yang bertentangan dengan air dipasang dengan plug ventilasi mesti tergelincir pada masa.Sebelum tiada kesan muatan ditutup, tempoh posisi perlindungan overcurrent akan ditetapkan ke sifar, dan sirkuit isyarat data relay kenderaan uap akan disambung secara sementara dengan sirkuit tarik-masuk.

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

Krem Weinzierl beiPengubah litarCara mengurangkan kegagalan

Krem Weinzierl beiPengubah litarCara mengurangkan kegagalan

Apabila mengambil sampel dari pengubah kuasa kecil dan ukuran tengah tanpa paip pembuangan (atau pla...

评论列表

466HP159575805
2023-05-10 08:14:07

Tahap MM penjual sangat tinggi, dan orangnya sangat sabar. Saya melihat banyak Krem Weinzierl beiPengubah litar, tetapi saya merasakan bahawa anda mempunyai kekuatan dan membeli milik anda. Saya tidak sangka ia menjadi seperti ini . Penjual macam ni dah online Jarang-jarang dah tanya banyak seller tapi tak boleh, seller MM dah buat. Dan harga pun murah. Senang sangat.

409HP184720764
2023-05-10 09:25:02

Krem Weinzierl beiPengubah litar Barang sudah sampai, lebih baik dari yang anda lihat dalam gambar!

709HP180518493
2023-05-10 09:34:08

Sejak mencari dan membeli-belah dalam talian, anda tidak perlu keluar dan bersiar-siar. Kualiti Krem Weinzierl beiPengubah litar anda dijamin, logistik dan penghantaran adalah pantas, jenama besar lebih baik daripada kedai luar talian, dan saya akan menyemaknya jika perlu pada masa hadapan !

632HP195506591
2023-05-10 09:31:02

Saya akan mencari awak lagi lain kali saya mempunyai peluang.

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。