Santa Maria de JesusPenukar jenis kering 10 / 0.4kVSokongan penyelenggaraan yang komprehensif

2022-11-07 09:17:06
122HP117294921Mesin dan peralatan industri248
Santa Maria de JesusKeperlukan pemasangan untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak dalam,

Pasukan pengubah kuasaSumber kuasa penukaran kekurangan satu fasa kuasa;Santa Maria de Jesus,Pertama-tama, walaupun pengubah jenis kering mempunyai perlawanan kelembapan yang kuat, ia secara umum struktur terbuka atau sangat mudah untuk kelembapan, terutama tahap izolasi pengubah jenis kering yang dihasilkan dan dihasilkan di China adalah rendah (grad penahan api rendah). Oleh itu pengubah jenis kering hanya boleh mendapatkan kestabilan tinggi apabila kemanusiaan udara berada di bawah %. Dry type transformer shall also prevent long-term shutdown to prevent serious moisture. Apabila nilai perlawanan mendarat kurang dari / V (tegangan operasi), dan operasi percubaan akan dihentikan.Kerana pengangkutan penukar dan konduktor tenaga tinggi tipis, penukar terputus oleh getaran (tetapi tiada peranti mendarat).Maribor,Selepas memegang bolt longgar, segel flange, untuk mencapai tujuan rawatan lengkap. Kekuatan bolt longgar secara ketat mengikut operasi sebenar dan teknologi pemprosesan.Kebocoran minyak dari pot porcelain dan ukuran aras minyak kaca laminatKemudian tekan paip cabang dengan ibu jari anda, jelas meletakkan ke hadapan tabung ujian kaca, putar dan lepaskan minyak dalam tabung untuk membersihkan tabung sampel melakukan ia dua kali, dan kemudian lukis sampel minyak.


Santa Maria de JesusPenukar jenis kering 10 / 0.4kVSokongan penyelenggaraan yang komprehensif



Guna bahan serat untuk menutup bolt untuk mencapai tujuan mengawal kebocoran. Yang lain ialah untuk memadam bolt (kacang), memadam pemindah filem biru Fushi di permukaan, tujuan rawatan boleh dicapai.Ini ialah contoh teknik penggunaan kuasa sebagai penyimpanan kuasa. Alasan utama ialah kaedah pengiraan biasa mengabaikan kehilangan tembaga.In order to better reduce the probability of short-circuit fault of relay protection dry-type transformer, prevention and key are & ldquo; Pencegahan dan Manipulasi & rdquo; Adalah dominan.bina,Pembuat pengubah jenis keringSelepas ujian, sambungkan hubungan isyarat data relay kereta dengan litar penggera, hubungan tarik-masuk dengan litar pembukaan, dan laraskan nilai perlindungan yang berlebihan.Pemburukan pengisihan Solenoid


Santa Maria de JesusPenukar jenis kering 10 / 0.4kVSokongan penyelenggaraan yang komprehensif



Jika penukar yang ditenggelamkan minyak dibakar oleh penutup penukar, apabila penukar yang ditenggelamkan minyak gagal, sisi bawah penukar akan dibuka dan sebahagian yang sesuai akan diletakkan. Apabila penukar yang ditenggelamkan minyak terbakar, minyak tidak boleh dilepaskan untuk menghindari kejadian penukar yang ditenggelamkan minyak. At the same time, use detection equipment to put out the fire immediately. Untuk tidak mengembangkan bahaya, pasukan kebakaran mesti diberitahu.Huraian kerja,Santa Maria de JesusBerapa banyak pengubah tiga fasa,Alasan utama untuk kebocoran minyak adalah bahawa terdapat cacat dalam bahagian besi yang diletakkanSelepas pengubah kuasa telah digunakan untuk masa yang lama kesalahan biasa inti besi akan berlaku. Jangan bimbang. Hubungi pengubah pengubah, dan pengubah akan menyerahkan teknik profesional untuk pemeriksaan. Sebab utama adalah seperti ini:Performasi dan parameter utama komposit logam umum, pelbagai proses penywelding dan mesin dan peralatan, perawatan persiapan plat besi tebal, proses penyosongan, proses produksi dan penghasilan dan standar kualiti tangki minyak kereta, risir, sambungan dan tangki penyimpanan minyak, ujian kebocoran penywelding dan teknologi NDT, proses perawatan permukaan dan standar kualiti, tembaga, Proses produksi dan piawai kualiti perisai aluminium; Proses penyisihan besi setelan badan, proses pemasangan wayar, penyelesaian kekeringan badan dan proses penyelesaian minyak pengubah kering, penyemburan minyak pompa vakum, proses pemasangan umum, ujian kebocoran dan proses pengesan kebocoran dan standar kualiti. Parameter prestasi pakaian kerja kunci, mesin dan peralatan setiap aliran proses; Persekitaran kerja semulajadi pada dasarnya diatur.Santa Maria de Jesus,Dalam penukar jenis kering perlindungan relay, pemutusan titik ralat berkaitan satu sama lain. Dalam satu perkataan, jika ada masalah pada titik tertentu, ia akan mempengaruhi seluruh litar kuasaSemasa menjalankan ujian tanpa muatan,Santa Maria de JesusHarga pengubah kotak 1600KVA, pengubah mesti disambungkan dengan tenaga kerja dari sisi bekalan kuasa tukar, dan kemudian membuat impuls tenaga kerja ditutup.Dalam kehidupan sehari-hari tertentu, pengubah yang ditenggelamkan minyak dilepaskan keluar dalam bentuk gelombang. Gelombang ini seperti gelombang. Ia juga jenis tenaga kinetik. Sebenarnya, tinggi gelombang pengubah terbenam minyak juga menunjukkan saiz tenaga kinetik. Secara umum, sistem automatik komputer digunakan untuk mengawal panjang gelombang dan frekuensi gelombang elektromagnetik. Semakin panjang gelombang cahaya, semakin besar kuasa output. Sebaliknya, ia sangat kecil.

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

Santa Maria de JesusPenukar jenis kering 10 / 0.4kVharga diskaun

Santa Maria de JesusPenukar jenis kering 10 / 0.4kVharga diskaun

In order to better reduce the probability of short-circuit fault of relay protection dry-type transf...

评论列表

256HP158312377
2022-11-07 09:57:33

Perkhidmatan anda sangat baik, Santa Maria de JesusPenukar jenis kering 10 / 0.4kV juga sangat murah! Saya akan kerap datang pada masa hadapan!

717HP127443542
2022-11-07 09:57:12

Walaupun Santa Maria de JesusPenukar jenis kering 10 / 0.4kV belum tiba, saya menantikannya, dan siasatan masih dalam perjalanan.

570HP155642700
2022-11-07 09:31:21

Santa Maria de JesusPenukar jenis kering 10 / 0.4kV Sangat bagus, saya akan menempah milik anda untuk batch seterusnya.

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。