San Gregorio de NiguaSkema pemasangan penukar 35 kV minyakKod Penggunaan yang Adil

2022-08-17 05:47:29
122HP117294921Mesin dan peralatan industri335

Secara peringkat, peralatan mekanik yang mengurangi getaran frekuensi tinggi, seperti platform mengurangi getaran frekuensi rendah, dipasang di bawah pengubah jenis kering, yang boleh mengurangi penyebaran turun getaran pengubah jenis kering. Kemudian gantikan sambungan antara pengubah jenis kering dan bangunan teknik sekeliling, dll. dengan sambungan fleksibel, atau gunakan peralatan mekanik penyorban kejutan kuning elastik untuk mencegah getaran menyebar menurut sambungan yang ketat. Jika mungkin, bilik pengubah jenis kering juga boleh dipotong suara dan dihiasi, dan plat penyorban suara dan penyunting penyunting suara boleh digunakan untuk meningkatkan kapasitas penyunting suara bilik pengubah jenis kering.Terlalu muatan jangka panjang pengubah kuasa akan perlahan-lahan menyebabkan pemanasan dan pengisahan penuaan koil solenoid, yang menyebabkan sirkuit pendek diantara koil, sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek di tanah, yang menyebabkan pengubah kuasa menyalakan. Oleh itu kekuatan pemampatan insulasi pengubah kuasa akan diuji sebelum pemasangan dan operasi, dan muatan berlebihan tidak dibenarkan dalam keseluruhan proses operasi.San Gregorio de Nigua,Pembuat penukar tidak boleh menggunakan kaedah sentuhan tangan untuk mengesan peralatan tenaga tinggi yang bertenaga,San Gregorio de NiguaPerbezaan antara pengubah penyesuaian dan pengubah kuasa, seperti penukar dalam operasi dan peralatan pendaratan neutral dari kola penahanan lengkung. For the equipment without power supply and whose shell is reliable grounding device the temperature or temperature rise must be tested by hand. Peralatan sekunder boleh diperiksa dengan kaedah sentuhan tangan apabila ia panas dan bergetar.konduktor pengubah kuasa merujuk kepada garis transmisi yang menyambung antara setiap kola elektromagnetik, antara kola elektromagnetik dan paip keluar kumpulan,San Gregorio de NiguaSenarai lengkap Model Penukar Kuasa, dan antara kola elektromagnetik dan pengubah tapak.Boleh Duoc,Proses penghasilan pengubah jenis kering sangat proses, dan mesti secara teknikal sebagai pilar tertentu. Hanya dengan cara itu, prestasi pengubah jenis kering akan lebih stabil. Apa proses penghasilan umum dan langkah pengubah jenis kering?Kol elektromagnetik terluka dengan wayar kuasa tembaga atau foli dan ditangkap dengan serat kaca. Lekat epoksi tidak perlu dipenuhi. Peralatan pengeringan vakum digunakan untuk menggeruskan dan melemahkan umidifikasi. Beton keseluruhan dituangkan dengan kuat pecahan tinggi, kesalahan umum dan kesan. Kerja ini berhati- hati.Langkah pertama dalam pengiraan proses gelombang keseluruhan adalah untuk menghitung parameter as as Internet seperti induktan kapasitas dan penentang. Ketepatan parameter asas tersebut merugikan hasil pengiraan keseluruhan proses gelombang. Untuk pengiraan induktan, model yang baik adalah model kuat bagi lajur inti penukar tak terbatas tetapi terdapat banyak kaedah pengiraan.


San Gregorio de NiguaSkema pemasangan penukar 35 kV minyakKod Penggunaan yang Adil



Untuk kebocoran yang telah berlaku, cari titik kebocoran dahulu,San Gregorio de NiguaBoleh pengubah minyak ditempatkan di bawah tanah, yang tidak boleh diabaikan. Untuk kedudukan dengan kebocoran serius, sekop atau tembakan tajam boleh dipilih. Titik kebocoran boleh dipilih dengan alat khas untuk bahan logam. Selepas memanipulasi kebocoran, permukaan rawatan akan dibersihkan dan bersih. Bahan komposit polimer kebanyakan dipilih untuk konsolidasi kering. Selepas konsolidasi kering, tujuan rawatan jangka panjang kebocoran boleh dicapai.Keperlawanan mendarat, tegangan tinggi dan tegangan bawah tidak boleh kurang dari % (m & omega;) nilai asal. Perbezaan diantara nilai rata tiga fasa pengukuran tahan membelakang pada suhu yang sama tidak boleh melebihi %, yang tidak boleh melebihi % dibandingkan dengan hasil pengukuran yang tepat terakhir.Apabila ujian muatan penuh dilakukan dan semuanya normal, muatan boleh disambung.Item inspeksi,Dari penampilan, jenis pakej berbeza. inti pengubah dan koil elektromagnetik boleh dilihat segera untuk pengubah jenis kering, the problem of dryness shall be solved. Generally, it is OK to operate the centrifugal fan for a period of time. Semak kesucian pengubah kuasa. Jika terlalu banyak debu ditemui, ia mesti dihapuskan untuk memastikan ventilasi dalam dan menghindari penetrasi izolasi. Secara khususnya, perhatikan untuk membersihkan penyesuaian pengubah kuasa Akhir atas dan bawah pemasangan winding. Pemantau sentrifugal boleh dibawa atau pemampatan udara kering atau N akan digunakan untuk membersihkan debu dalam ruang dalam yang tidak mudah dicapai, seperti saluran ventilasi, dan tidak boleh ada tanah.Apabila mengambil sampel dari pengubah kuasa kecil dan ukuran tengah tanpa paip pembuangan (atau plat penggantian sampel minyak), ia boleh berada dalam pengubah kuasa seperti paip ujian kaca apabila ia tidak berfungsi untuk mengekstrak sampel minyak di bawah, atau ia boleh diganti dengan mengubah minyak.


San Gregorio de NiguaSkema pemasangan penukar 35 kV minyakKod Penggunaan yang Adil



Garis sifar terutama digunakan dalam sirkuit kerja. Tengahan disebabkan oleh garis sifar adalah sama dengan lawan garis darab dengan arus sirkuit kerja. Kerana jarak, tekanan disebabkan garis sifar tidak boleh diabaikan. Sebagai tindakan lawan untuk menjaga keselamatan hidup, ia semakin tidak dipercayai. Kabel tanah (PE): ia tidak digunakan sebagai sirkuit kerja, tetapi hanya sebagai garis penyelamatan. Guna pengesahan bumi & ldquo; ” Tengah. Apabila mesin dan peralatan penutup elektrik, arus akan segera mendarat. Walaupun ada petunjuk untuk garis PE, ia akan mendarat dari tubuh mendarat sekeliling.servis teknikal,Apakah mod kawat pengubah jenis kering?Perubah telinga pemeriksaanJika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %), ia patut diizolasi sebelum digunakan, dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl, perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh, dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).San Gregorio de Nigua, ia mesti dipasang antara pemutus dan pemutus komposit tenaga rendah, atau pemutus sirkuit mesti dipilih sebagai pemutus; Jika tidak ada pemutus pada sisi sekunder, ia mesti dipasang pada kedua-dua sisi penyesuaian komposit tenaga rendah, dan pelompat kabel terpisah mesti disambung ke kabel terpisah pada kedua-dua sisi pemutus sirkuit.Isolasi konduktor pengubah kuasa adalah bahagian utama pengisihan dalaman. Beberapa konduktor patut melewati tengah koil elektromagnetik, atau diantara koil elektromagnetik, tongkat besi dan dinding tangki minyak kereta. Oleh itu, perlu memastikan bahawa jenis konduktor ini mempunyai kekuatan pemampatan isolasi yang cukup, iaitu ruang izolasi.Untuk impuls tiada muatan menutup pengubah, perhatikan perkara-perkara berikut:

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

SlotskBerapa banyak pengubah kuasa 100 KVAPerniagaan utama

SlotskBerapa banyak pengubah kuasa 100 KVAPerniagaan utama

Alasan utama untuk kebocoran minyak adalah bahawa terdapat cacat dalam bahagian besi yang diletakkan...

PadebornHarga Platform Penangkapan Fork Gunting MudahProduk baru

PadebornHarga Platform Penangkapan Fork Gunting MudahProduk baru

Gerakan ke bawah silinder hidraulik (iaitu menurunkan objek berat). Minyak hidraulik memasuki hujung...

Qian'anJembatan naik hidraulik bergerakCara mengatasi kegagalan

Qian'anJembatan naik hidraulik bergerakCara mengatasi kegagalan

Bahan jadual: Jadual dibuat dari mata anti slip mm.Apabila menggunakan benteng, pastikan permukaan...

Aeroporto della MalpensaPlatform angkat bimbitApakah langkah-langkah operasi

Aeroporto della MalpensaPlatform angkat bimbitApakah langkah-langkah operasi

Tahap angkat boleh menyediakan maklumat pada masa sebenar mengenai operasi seluruh kenderaan mengela...

TiheiliftPeranan menjana tenaga

TiheiliftPeranan menjana tenaga

Fungsi trak platform pemuatan dan pembuatan tetap. Trak platform pemuatan dan pembuatan tetap memenu...

ArxanTekanan hidraulik meja mengangkatCara membuat proses penggulungan

ArxanTekanan hidraulik meja mengangkatCara membuat proses penggulungan

seperti berat keseluruhan mereka relatif ringanKarakteristik kenderaan platform angkat hidraulik sa...

评论列表

466HP159575805
2022-08-17 07:17:00

Bolehkah anda memberi saya San Gregorio de NiguaSkema pemasangan penukar 35 kV minyak spesifikasi terperinci?

256HP158312377
2022-08-17 07:16:26

San Gregorio de NiguaSkema pemasangan penukar 35 kV minyak Not bad, harga berbaloi-baloi, betul-betul.

709HP180518493
2022-08-17 07:03:04

Dalam jangkaan, saya akhirnya menunggu kekasih saya San Gregorio de NiguaSkema pemasangan penukar 35 kV minyak, saya doakan bos perniagaan dan kekayaan yang makmur!

717HP127443542
2022-08-17 13:11:06

San Gregorio de NiguaSkema pemasangan penukar 35 kV minyakKualitinya bagus, benar-benar di luar jangkaan, dan kelajuan penghantaran sangat pantas.

632HP195506591
2022-08-17 07:08:42

Saya akan membelinya pada masa hadapan San Gregorio de NiguaSkema pemasangan penukar 35 kV minyak dan saya akan datang kepada anda lagi. Terima kasih bos, berikan saya komen yang baik. Saya sayang awak bos. Terima kasih!

570HP155642700
2022-08-17 07:40:13

San Gregorio de NiguaSkema pemasangan penukar 35 kV minyak Ia boleh dikatakan terkemuka, dan butirannya sempurna.

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。