Rio CautoGrad tahan panas insulasi pengubah yang ditenggelamkan minyakBerpatutan

2022-07-11 17:49:35
122HP117294921Mesin dan peralatan industri316

Apabila pengubah ditempatkan ke dalam operasi, jika pengubah tekan tidak berada pada masa, suatu & ldquo; yang hebat Tweet & rdquo; Fus tenaga tinggi rosak apabila bunyi itu serius; Jika pengubah tap cacat, ia akan menyebabkan & ldquo; ringan Squeak & rdquo; Bunyi pembuangan korona, apabila muatan meningkat, ia mungkin untuk membakar pemutus sirkuit pengubah tap. Dalam situasi seperti ini, matikan kuasa segera untuk penyelenggaran.Performasi dan parameter utama komposit logam umum, pelbagai proses penywelding dan mesin dan peralatan, perawatan persiapan plat besi tebal, proses penyosongan proses produksi dan penghasilan dan standar kualiti tangki minyak kereta, risir, ujian kebocoran penywelding dan teknologi NDT, proses perawatan permukaan dan standar kualiti, tembaga, Proses produksi dan piawai kualiti perisai aluminium; Proses penyisihan besi setelan badan, proses pemasangan wayar, penyelesaian kekeringan badan dan proses penyelesaian minyak pengubah kering, penyemburan minyak pompa vakum, proses pemasangan umum, ujian kebocoran dan proses pengesan kebocoran dan standar kualiti. Parameter prestasi pakaian kerja kunci mesin dan peralatan setiap aliran proses; Persekitaran kerja semulajadi pada dasarnya diatur.Rio Cauto,Rio CautoKelas pengubah terbenam minyak,Ini ialah contoh teknik penggunaan kuasa sebagai penyimpanan kuasa. Alasan utama ialah kaedah pengiraan biasa mengabaikan kehilangan tembaga.Dalam kes menggunakan pengubah jenis kering, pelanggan mesti menguasai kaedah kabel. Jika ada masalah dalam kabel, ia mudah menyebabkan kesalahan biasa dalam aplikasi. Jadi, apa mod kabel pengubah jenis kering?Lom,Impuls tiada-muatan menutup voltaj kerja tidak boleh melebihi % voltaj kerja yang ditandai pada pergerakan penukar, frekuensi menutup ialah kali, masa lambat selepas menerima kuasa tidak boleh kurang dari min, dan selang masa setiap penutup tidak boleh kurang dari min.Kebocoran minyak di flange looperPenghakiman cacat pengubah kuasa


Rio CautoGrad tahan panas insulasi pengubah yang ditenggelamkan minyakBerpatutan



Apakah mod kawat pengubah jenis kering?Formula pengiraan penyimpanan kuasa yang sesuai patut ditambah dari proses berikut: kehilangan kuasa aktif pengubah kapasitas besar: - muatan pengubah kapasitas besar; PDK - kerugian ralat sirkuit pendek bagi pengubah kapasitas besar, kW Kehilangan kuasa aktif pengubah kapasitas kecil: semasa operasi normal rumah pam, dua pam dimulakan secara tambahan, dan setiap pam dipandu oleh motor kW, jadi muatan biasa ialah kW, CST = Satu pengubah kva telah dikonfigur awalnya, dan kadar penggunaan kapasitas yang diperkenalkan oleh pengubah pengubah hanya %Isolasi konduktor pengubah kuasa adalah bahagian utama pengisihan dalaman. Beberapa konduktor patut melewati tengah koil elektromagnetik, atau diantara koil elektromagnetik, tongkat besi dan dinding tangki minyak kereta. Oleh itu, perlu memastikan bahawa jenis konduktor ini mempunyai kekuatan pemampatan isolasi yang cukup, iaitu ruang izolasi.Rekomendasi kata mulut,Rio CautoModel pengubah kuasa, produksi dan pemprosesan tidak licin dan penyegelan adalah lemah. Kesalahan umum pembekuan minyak akan disebabkan selepas pengubah minyak ditutup selama beberapa masa.Pemburukan pengisihan SolenoidPenukar jenis kering terdiri dari dua resisten pembuluhan,Rio CautoName, yang menghasilkan empat kumpulan kabel: & ldquo; Y[UNK]y”[UNK]& ldquo; Dy”& ldquo; Y[UNK]d” Dan & ldquo; D[UNK]d”. Di China, hanya & ldquo; Y[UNK]y” Dan & ldquo; Y[UNK]d”. Kerana terdapat juga dua jenis sambungan Y dengan wayar neutral dan tanpa wayar neutral. Jika tiada wayar neutral, semua tanda tidak akan ditangkap. Jika ada wayar neutral, tangan minit menunjuk ke & ldquo; ” Dalam kumpulan wayar baru, guna & ldquo; ” menunjukkan.


Rio CautoGrad tahan panas insulasi pengubah yang ditenggelamkan minyakBerpatutan



Apabila sampel minyak digunakan, spesifikasi teknikal keselamatan dan keselamatan api di tempat akan dilaksanakan secara ketat.berapa banyak,Terdapat juga banyak masalah yang perlu diperhatikan dalam tindakan preventif dan proses penindasan pengubah jenis kering. Apa kesan dan fungsi kunci penindasan pengubah jenis kering dan tindakan preventif yang sepadan? Mari kita menguasai dan berkonsultasi secara terperinci dengan penyunting kecil dari pembuat pengubah jenis kering.Mod perlindungan bagi pemilihan jenis pengubah ujian jenis keringJarak izolasi antara angin dan tong besi pengubah kuasa jauh lebih besar daripada yang diantara angin, kerana medan elektrik diantara angin dan tong besi jauh dan tidak sama simetrik seperti yang diantara angin. Dalam medan elektrik di tengah angin, iaitu, komponen pemutusan medan elektrik adalah kecil.Rio Cauto,Kapasiti dan tekanan kerja berbeza. Pengubah jenis kering biasanya sesuai untuk peralatan distribusi. Kapasiti biasanya di bawah kVA dan tekanan kerja di bawah KV, yang juga memastikan tekanan nominal kV; Oil immersed transformers are generally suitable for distribution equipment.Kebocoran minyak benang luaran bolt atau paipOleh itu, dalam proses pemasangan peralatan bawah stesen, tongkat kilat patut ditetapkan mengikut situasi khusus untuk mencegah kerosakan kepada pengubah jenis kering perlindungan relay disebabkan oleh kilat. Selain itu dalam pemasangan dan proses penggunaan tongkat kilat, pilih jenis yang masuk akal tongkat kilat mengikut situasi operasi untuk menentukan bahawa mereka berada dalam situasi yang sama. Selain itu, semasa pemasangan tongkat kilat, sila sambungkan semua laluan sejauh mungkin untuk mencegah kesalahan lain.

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

Point FortinISG single stage vertical pipeline pumpApa gunanya apa?

Point FortinISG single stage vertical pipeline pumpApa gunanya apa?

   Semasa operasi normal, suhu motor sangat tinggi, beberapa bahkan sebanyak . Dalam kes ini, ia mud...

OshawaApi pompa sumur dalamPetikan konsultasi berita

OshawaApi pompa sumur dalamPetikan konsultasi berita

pasang sensor aras cair pada dinding dalaman tangki oleh penghasil pompa slurry mengadopsi mod kawa...

Washington DCPembuat pengubah kuasa tenggelam minyakTujuan dan skop penggunaan

Washington DCPembuat pengubah kuasa tenggelam minyakTujuan dan skop penggunaan

Kebocoran minyak benang luaran bolt atau paipShell plastik produk elektrik dan bekalan pejabat dipen...

ReginaPompa sumur yang dalamBolehkah perkembangan penurunan produksi kongsi pembuat berkembang

ReginaPompa sumur yang dalamBolehkah perkembangan penurunan produksi kongsi pembuat berkembang

   Pompa selam bersiap-siap akan menggulung / pusingan setiap minggu untuk membuat perlindungan men...

TlalpanPengubah tiga fasa 380V hingga 660VCara mengambil inisiatif untuk mengembangkan keuntungan

TlalpanPengubah tiga fasa 380V hingga 660VCara mengambil inisiatif untuk mengembangkan keuntungan

oscilasi pengubah jenis kering diselesaikan dengan melaksanakan platform pemadam getah pada pengubah...

BellevillePompa slurry ZDA

BellevillePompa slurry ZDA

unit description in lists Submersible slurry pump is a machine used to transport liquid. Ia boleh d...

评论列表

409HP184720764
2022-07-11 19:34:36

Saya akan mencari awak lagi lain kali saya mempunyai peluang.

256HP158312377
2022-07-11 19:38:43

Saya mendengar pengenalan rakan sekerja untuk membeli Rio CautoGrad tahan panas insulasi pengubah yang ditenggelamkan minyak, dan mereka semua berkata kualitinya bagus, dan saya akan datang ke rumah anda lain kali. Ha ha.

632HP195506591
2022-07-11 19:02:43

Kerjasama dengan anda sangat baik, Rio CautoGrad tahan panas insulasi pengubah yang ditenggelamkan minyak kualiti yang baik, datang ke syarikat kami lagi jika anda mempunyai masa.

570HP155642700
2022-07-11 18:12:28

Saudara, dengan sokongan anda, model baharu ini Rio CautoGrad tahan panas insulasi pengubah yang ditenggelamkan minyak sememangnya mencapai standard dan sangat bagus.

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。