CampechuelaPengubah penjelmaan minyak jenis kotakTiga isu yang perlu diberi perhatian dalam pengeluaran

2022-07-09 23:49:31
122HP117294921Mesin dan peralatan industri367
pengubah jenis kering patut berfungsi di bawah kapasiti bernilai

Pengubah terbenam minyakKapasiti pembawa setiap muatan berbeza. Secara umum, sementara pengubah minyak mempunyai kapasiti kerja muatan yang lebih baik.Campechuela,Mod perlindungan bagi pemilihan jenis pengubah ujian jenis keringPengubah kuasa juga digunakan untuk ujian, yang dipanggil pengubah kuasa ujian. Ia boleh dibahagi menjadi pengubah kuasa yang boleh dihancurkan, pengubah minyak, ujian kering dan pengubah kuasa ujian lain. Ia adalah stesen kuasa Peralatan ujian as as yang digunakan untuk ujian komunikasi dan pemampatan AC oleh ramai pengguna seperti biro bekalan kuasa dan institusi kajian saintifik digunakan untuk berbagai produk elektrik menurut spesifikasi Biro pengawasan kualiti Komponen elektrik Ujian kekuatan pemampatan insulasi dibawah semasa yang diperlukan akan dilakukan untuk bahan mentah insulasi.Di Taj,Analisis kesalahan biasa pengubah tenggelam minyak:Isolasi konduktor pengubah kuasa adalah bahagian utama pengisihan dalaman. Beberapa konduktor patut melewati tengah koil elektromagnetik, atau diantara koil elektromagnetik tongkat besi dan dinding tangki minyak kereta. Oleh itu, perlu memastikan bahawa jenis konduktor ini mempunyai kekuatan pemampatan isolasi yang cukup, iaitu ruang izolasi.Selepas ujian, sambungkan hubungan isyarat data relay kereta dengan litar penggera, hubungan tarik-masuk dengan litar pembukaan, dan laraskan nilai perlindungan yang berlebihan.


CampechuelaPengubah penjelmaan minyak jenis kotakTiga isu yang perlu diberi perhatian dalam pengeluaran



Apabila menggunakan sampel minyak pengubah kuasa dalam operasi, perlu menambah minyak dari valv gerbang minyak di bahagian bawah tangki minyak atau valv gerbang sampel untuk melepaskan sekitar kg cairan sampah yang disimpan di bawah untuk membersihkan masukan minyak, dan kemudian mengambil sampel minyak.Semacam peralatan rangkaian kuasa yang menukar tekanan kerja dan semasa menurut undang-undang asas kesan magnetik semasa. Dalam seluruh proses penghantaran kuasa dan pengubahan rangkaian kuasa, diperlukan untuk melakukan pengubahan tekanan dan pengurangan tekanan darah menurut pengubah untuk mengurangi kehilangan tenaga elektromagnetik dalam seluruh proses. Oleh itu, konsumsi kuasa kilang pemprosesan semua terhubung dengan bekalan kuasa tukar kV, yang diubah menjadi tenaga elektromagnetik tegangan bawah melalui pengubah.Bahkan, wayar tanah bukanlah hanya jenis perlindungan pendaratan. Berikut menjelaskan secara terperinci bahawa wayar tanah adalah nama umum sistem pendaratan. wayar tanah dibahagi menjadi peranti pendaratan pendaratan perlindungan dan faktor keselamatan. Di antara mereka,CampechuelaPembelian pengubah tenggelam minyak, peranti pendaratan faktor keselamatan boleh dibahagi menjadi perlindungan pendaratan, peranti pendaratan kejutan elektrik dan peranti pendaratan radiasi gelombang elektromagnetik. Pemasangan perlindungan adalah menggunakannya untuk loop untuk membuat kemudahan mencapai wayar grounding yang dinyatakan oleh fungsi.Keperlukan pemasangan, bolt ketat terlepas, dan proses pemasangan dan pemprosesan salah, sehingga bolt tidak ketat dengan baik, menghasilkan kebocoran minyak.Therefore,CampechuelaBerapa banyak pengubah kotak 100 KVA, it is necessary to find the short-circuit fault point according to the fault situation, lock the fault point, and analyze the short-circuit fault types of relay protection dry-type transformer. Pada masa yang sama, jika semua medan jelas matikan bekalan kuasa tukar pada titik kesilapan, kerja penyelamatan pekerja akan dilakukan dengan lancar, kebanyakan bunyi tersebar mengikut struktur bangunan. Bunyi frekuensi rendah ini tersebar ke rumah rumah rumah mengikut bangunan rumah, kemudian menyebabkan bunyi getaran gas, yang kemudian tersebar ke telinga pengguna. Walaupun jumlah bunyi tidak terlalu besar, ruang penyebaran dan kesan negatif sangat besar.


CampechuelaPengubah penjelmaan minyak jenis kotakTiga isu yang perlu diberi perhatian dalam pengeluaran



Penjagaan dan kerosakan pengisihan yang tidak berhati-hatiquery,Bagaimana untuk mengurangi kegagalan pengubah jenis kering?Jaga-jaga untuk operasi percubaan penghasil pengubah kuasaJika anda mahu memeriksa serat karbon yang diaktifkan untuk penutup gantung, pertama-tama keluarkan lengan anti-air tenaga rendah dan tombol kuasa penukar muatan, kemudian turunkan bolt penutup lonceng untuk penutup besar,CampechuelaKapansansi kuasa pengubah, perlahan-lahan menggantung tali wayar besi galvanized dengan berat jaring yang mencukupi pada cincin telinga yang biasanya digunakan, memakai pusingan besi dari atas ke bawah dalam lubang skru sekeliling, dan menghitung ruang dan spesifikasi untuk pemasangan semula mudah. Pada masa yang sama, angin kabel akan ditambah di semua sisi untuk memastikan bahawa tubuh antarabangsa inti tidak akan rosak selama keseluruhan proses angkat. Selepas angkat untuk mm, hentikan angkat, stabilkan tutup lonceng, dan periksa kapasitas bearing inti angkat, pusat graviti dan Jack. Selepas segala-galanya adalah normal, angkat lagi sehingga tutup lonceng melebihi tinggi relatif tubuh, dan putar grannya untuk meletakkan tutup lonceng pada skid bersih.Campechuela,Dry type transformer factoryTerdapat juga banyak masalah yang perlu diperhatikan dalam tindakan preventif dan proses penindasan pengubah jenis kering. Apa kesan dan fungsi kunci penindasan pengubah jenis kering dan tindakan preventif yang sepadan? Mari kita menguasai dan berkonsultasi secara terperinci dengan penyunting kecil dari pembuat pengubah jenis kering.Penghakiman cacat pengubah kuasa

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

CampechuelaPengubah penjelmaan minyak jenis kotakStatus pembangunan industri dan rancangan penambahbaikan

CampechuelaPengubah penjelmaan minyak jenis kotakStatus pembangunan industri dan rancangan penambahbaikan

semua bolt jangkar tangki minyak kenderaan di ujung at as penutup minyak yang boleh dipotong akan d...

评论列表

466HP159575805
2022-07-10 07:24:06

CampechuelaPengubah penjelmaan minyak jenis kotak Kualiti sangat baik, transfer sudah diterima, bos bermasalah, terima kasih banyak!

122HP117294921
2022-07-10 07:04:15

Rakan sekerja saya sangat menyukainya. Lain kali datang lagi. Ia adalah produk asli yang jarang ditemui. CampechuelaPengubah penjelmaan minyak jenis kotak Saya sangat berpuas hati dengannya. Bos mempunyai personaliti yang baik, awesome. Not bad. Kualiti pun bagus. Kelajuan juga pantas. Bagus betul!

409HP184720764
2022-07-10 07:08:43

Akhirnya saya dapat apa yang saya perlukan CampechuelaPengubah penjelmaan minyak jenis kotak, barang sangat bagus, harga pun murah dan harga pun murah, terima kasih boss! Sejujurnya, ini adalah pengalaman membeli-belah saya yang paling memuaskan. Sama ada sikap kedai atau barang, saya sangat berpuas hati. Sikap kedai sangat profesional dan bersemangat, menjawab semua soalan, dan jawapannya sangat cepat. Saya bertanya banyak soalan, dan dia tidak berasa menjengkelkan, dan dia akan menjawab saya dengan serius. Untuk ini, saya ingin merakamkan rasa hormat saya kepada anda. Tidak banyak kedai yang bagus seperti ini. .

256HP158312377
2022-07-10 07:26:09

Hebat CampechuelaPengubah penjelmaan minyak jenis kotak, perkhidmatan yang sangat baik, terima kasih.

632HP195506591
2022-07-10 08:49:14

CampechuelaPengubah penjelmaan minyak jenis kotak Ia telah disiarkan dengan sangat pantas, tepat pada masanya, sila berikan saya ibu jari

570HP155642700
2022-07-10 08:42:21

Selepas menerima barang, saya merasakan kualiti CampechuelaPengubah penjelmaan minyak jenis kotak masih agak baik, konsisten dengan penerangan penjual, sangat berpuas hati, kelajuan penghantaran agak cepat, sikap perkhidmatan syarikat logistik sangat baik, dan kelajuan penghantaran adalah sangat cepat Secara umumnya, ini Ini adalah belanja yang sangat memuaskan, terima kasih kepada penjual.

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。