WinnipegSpesifikasi kemampuan pengubah kuasaUjian berdasarkan

2022-04-05 04:44:29
122HP117294921Mesin dan peralatan industri341
minyak akan dipomp ke bawah botol bel sebelum botol bel boleh dibuang.Winnipeg,Pertama-tama, walaupun pengubah jenis kering mempunyai perlawanan kelembapan yang kuat, ia secara umum struktur terbuka atau sangat mudah untuk kelembapan, terutama tahap izolasi pengubah jenis kering yang dihasilkan dan dihasilkan di China adalah rendah (grad penahan api rendah). Oleh itu, pengubah jenis kering hanya boleh mendapatkan kestabilan tinggi apabila kemanusiaan udara berada di bawah %. Dry type transformer shall also prevent long-term shutdown to prevent serious moisture. Apabila nilai perlawanan mendarat kurang dari / V (tegangan operasi), ia menunjukkan bahawa pengubah adalah lambat serius, dan operasi percubaan akan dihentikan.Secara umum, kaedah rawatan kecemasan api pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah terutama untuk memadamkan pengubah yang ditenggelamkan minyak, memadamkan bekalan kuasa yang ditukar di setiap sisi, dengan cepat melaburkan pengubah yang ditenggelamkan minyak dan memulakan sistem bekalan kuasa dari kosong. Hentikan operasi peralatan sejuk. Nyalakan penukar minyak yang ditenggelamkan. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak jenis L dan pengubah yang ditenggelamkan minyak stesen tegangan tinggi dinyalakan, set generator mesti dihapus terlebih dahulu.Kurye,Jarak izolasi antara angin dan tong besi pengubah kuasa jauh lebih besar daripada yang diantara angin, kerana medan elektrik diantara angin dan tong besi jauh dan tidak sama simetrik seperti yang diantara angin. Dalam medan elektrik di tengah angin kebanyakan kabel berada dalam fasa dengan silinder (plat) yang mengisolasi di tengah angin, iaitu, komponen pemutusan medan elektrik adalah kecil.& ldquo; pengubah kawat; Masukkan & rdquo; Dan & ldquo; Output & rdquo; Use a megger to test the grounding resistance between the terminal and the ground wire. Apabila diukur dengan tepat dengan V megger, nilai perlawanan melebihi bas m ohm.Penukar jenis kering


WinnipegSpesifikasi kemampuan pengubah kuasaUjian berdasarkan



Pengubah kuasa milik peralatan elektrik yang relatif kekal, pembetulan pengubah kuasa dan penyunting kuasa pengubah kuasa adalah dianalisis di bawah:Pasar pengubah dalaman lambatIa termasuk prestasi dan penggunaan utama bahan lapisan mengisolasi, berbagai bahagian lapisan mengisolasi proses penghasilan komponen dan standar kualiti; Performasi dan penggunaan utama berbilang wayar, proses induktansi koil dari berbagai cara koil elektromagnetik, proses penyelesaian dan piawai kualiti,WinnipegPengubah kuasa 25kV, proses keseluruhan sut dan piawai kualiti koil elektromagnetik; Parameter prestasi utama inti ferrit, proses potong cip besi proses tumpukan inti dan piawai kualiti, proses produksi dan piawai kualiti perisai elektromagnetik.Servis yang hebat,Kerosakan pemburukan pengisihan inti pengubah(III) pengubah jenis kering KVA dan dibawah boleh dipasang pada tiang. Jarak antara hujung bawahnya dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m; Jarak antara bahagian listrik dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m.Pengubah kuasa


WinnipegSpesifikasi kemampuan pengubah kuasaUjian berdasarkan



Penjagaan dan kerosakan pengisihan yang tidak berhati-hatiDi mana yang baik,Untuk pemasangan tongkat kilat, ia sangat mudah untuk merusak perlindungan relay di dalam dan diluar pengubah jenis kering dengan kilat. Jika ia adalah situasi yang serius, ia sangat mudah menyebabkan kemalangan api, kegagalan kuasa, kerosakan mesin dan peralatan, dll.Semasa operasi pengubah, nilai perlahan wayar mendarat akan diukur dengan tepat setiap dua tahun.Sumber kuasa penukaran kekurangan satu fasa kuasa;Winnipeg, ia tidak perlu diam.Seluruh proses menggantung inti pengubah jenis kering lebih kritik, dan terdapat banyak situasi yang inti penggantung pengubah jenis kering mesti memberi perhatian istimewa kepada. Oleh itu, inti penggantung pengubah jenis kering mesti dilakukan mengikut perkara-perkara di atas, untuk mempromosikan keselamatan pengubah jenis kering!Setelah minyak telah dihapuskan, semua bolt jangkar tangki minyak kenderaan di ujung at as penutup minyak yang boleh dipotong akan diikat dengan jaket angkat,WinnipegKelayakan apa yang diperlukan untuk pasang pengubah kuasa, dan titik angkat akan berada pada cincin atau bolt umum. Jika perlu, tali tali tarik sumber manusia akan digunakan sebagai panduan.

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

RidderkerkLif liga aluminium yang bergerak sendiriTrend pembangunan industri

RidderkerkLif liga aluminium yang bergerak sendiriTrend pembangunan industri

b. Bila lif lama tidak dapat dimulakan: kerana tidak mampu memasuki benteng, data terbatas hanya bol...

Tecpan GuatemalaPenukar kotak LandscapeKemajuan dalam penyelidikan teknologi pemprosesan

Tecpan GuatemalaPenukar kotak LandscapeKemajuan dalam penyelidikan teknologi pemprosesan

Jika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurang...

UlanhotJembatan boarding platformAnalisis prestasi biasa

UlanhotJembatan boarding platformAnalisis prestasi biasa

Pengurusan masalah: Mengganti cincin penyegelan pompa minyak boleh menghapuskan masalah.Pemilihan ti...

KetaiPemulihan semula ketinggian tinggi elektrikSentiasa baik pulih dan jaga tepat pada waktunya

KetaiPemulihan semula ketinggian tinggi elektrikSentiasa baik pulih dan jaga tepat pada waktunya

Perhatian: lift terdiri dari dua bahagian utama: mekanik dan elektrik. Jika lif tidak dikekalkan seh...

PerancisJembatan naik bimbitGunakan masalah dan langkah rawatan

PerancisJembatan naik bimbitGunakan masalah dan langkah rawatan

Check and clean the driving gears and guide wheels of the elevator. If there is excessive wear, it i...

FijiaoTingkat Kecil Dalam Rumah VillaTeknik perlindungan permukaan

FijiaoTingkat Kecil Dalam Rumah VillaTeknik perlindungan permukaan

Ia disarankan untuk menggunakan escalator frekuensi cerdas atau pembolehubah bilik bukan mesin atau...

评论列表

409HP184720764
2022-04-05 13:09:11

Satu perkataan! ! nilai! ! ! Sikap perkhidmatan sangat baik, WinnipegSpesifikasi kemampuan pengubah kuasa penghantaran adalah pantas. Kualiti barangan juga agak baik. Saya sangat menyukainya, terima kasih.

256HP158312377
2022-04-05 13:02:10

Logistik sangat pantas, berharap dapat bekerjasama lagi

709HP180518493
2022-04-05 13:15:15

Bolehkah anda memberi saya WinnipegSpesifikasi kemampuan pengubah kuasa spesifikasi terperinci?

632HP195506591
2022-04-05 12:36:47

Untuk memenuhi jangkaan bos terhadap saya, saya akan menulis penilaian saya sendiri secara objektif, saksama dan jujur, WinnipegSpesifikasi kemampuan pengubah kuasa memang sangat bagus, terima kasih!!!

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。