Saint LouisPower transformer 2Reputasi yang baik

2022-03-18 02:02:44
122HP117294921Mesin dan peralatan industri435
ia sangat mudah untuk merusak perlindungan relay di dalam dan diluar pengubah jenis kering dengan kilat. Jika ia adalah situasi yang serius, ia sangat mudah menyebabkan kemalangan api, kegagalan kuasa, kerosakan mesin dan peralatan,Saint LouisPengubah kuasa penyimpanan tenaga 35kV, dll.Syarikat pengubah jenis keringSaint Louis,Ia dipahami bahawa di China, pengubah telah mengalami keseluruhan proses menggantikan banyak produk seri seperti sss. As early as the middle and late s, S Series lossless distribution transformers were selected in China to replace the high energy consumption transformers of jb- and jb - Specifications operating in the power network at that time. Sejak abad ke-, grid tenaga bandar telah diubah di seluruh negara, dan pengubah distribusi S telah digunakan untuk menggantikan S Series. Pada tahun-tahun terakhir, komoditi S dan S dipilih secara perlahan-lahan dalam kuantiti besar dalam perubahan rangkaian kuasa bandar dan pedesaan di China, dan kerugian muatan penuh mereka adalah % - % kurang daripada yang perubahan S.Apabila mengambil sampel dari pengubah kuasa kecil dan ukuran tengah tanpa paip pembuangan (atau plat penggantian sampel minyak), ia boleh berada dalam pengubah kuasa seperti paip ujian kaca apabila ia tidak berfungsi untuk mengekstrak sampel minyak di bawah, atau ia boleh diganti dengan mengubah minyak.Levin,Kol elektromagnetik terluka dengan wayar kuasa tembaga atau foli dan ditangkap dengan serat kaca. Lekat epoksi tidak perlu dipenuhi. Peralatan pengeringan vakum digunakan untuk menggeruskan dan melemahkan umidifikasi. Beton keseluruhan dituangkan dengan kuat pecahan tinggi, resistensi terhadap kesalahan sirkuit pendek, kesalahan umum dan kesan. Kerja ini berhati- hati.Kerosakan pemburukan pengisihan inti pengubahMenghindarkan penuaan dan kerosakan pengubah kuasa pengisihan inti besi: penuaan pengisihan inti besi atau kerosakan lengan tahan air yang memegang bolt jangkar akan menyebabkan vortex besar inti besi dan pemanasan jangka panjang inti besi akan menyebabkan penuaan pengisihan.


Saint LouisPower transformer 2Reputasi yang baik



Contohnya,Saint LouisPiawai untuk ujian tekanan AC bagi pengubah kuasa, pada tahun -an, program radio yang dilaksanakan oleh setiap keluarga di kampung mempunyai wayar tanah, dan mereka sering basah dengan air. Pendaratan perlindungan adalah untuk mengubur plat tembaga konduktor listrik logam dalam lapisan tanah, dan kemudian memimpin titik keluar dari jalan dengan garis transmisi, yang menyempurnakan perlindungan tanah. Kabel mendarat menentukan perlindungan wayar mendarat ≤ Ω. Perlindungan tanah adalah tindakan perlindungan yang ditetapkan untuk menghindari kemalangan keselamatan apabila menggunakan peralatan rumah tangga, pejabat dan peralatan elektrik lain.Pertama-tama, walaupun pengubah jenis kering mempunyai perlawanan kelembapan yang kuat, ia secara umum struktur terbuka atau sangat mudah untuk kelembapan, terutama tahap izolasi pengubah jenis kering yang dihasilkan dan dihasilkan di China adalah rendah (grad penahan api rendah). Oleh itu, ia menunjukkan bahawa pengubah adalah lambat serius, dan operasi percubaan akan dihentikan.Menghindari kerosakan mengisolasi secara tidak sengaja semasa penyelamatan: apabila memperbaiki inti gantung pengubah kuasa, perhatian istimewa akan diberikan kepada penyelamatan koil solenoid atau mengisolasi lengan anti air. Jika terdapat kerosakan scratch,Saint LouisParameter pengubah distribusi 10kV, ia akan dikendalikan dengan betul.Risiko kualiti,Penukar kuasa dirancang mengikut skema perlindungan suhu. Bahagian-bahagian yang terlibat dalam lapisan bahan dari kola elektromagnetik tekanan tinggi (rendah) yang menumpahkan dengan beton integral disediakan dengan saluran ventilasi panjang, yang boleh dilengkapi dengan mesin dan peralatan yang sejuk udara (pemanah sentrifugal sejuk). Selepas memilih mesin dan peralatan yang sejuk udara, kapasitas output boleh meningkat dengan %.Apabila menggunakan sampel minyak pengubah kuasa dalam operasi, perlu menambah minyak dari valv gerbang minyak di bahagian bawah tangki minyak atau valv gerbang sampel untuk melepaskan sekitar kg cairan sampah yang disimpan di bawah untuk membersihkan masukan minyak, dan kemudian mengambil sampel minyak.Apabila menggunakan sampel minyak pengubah kuasa dalam operasi, perlu menambah minyak dari valv gerbang minyak di bahagian bawah tangki minyak atau valv gerbang sampel untuk melepaskan sekitar kg cairan sampah yang disimpan di bawah untuk membersihkan masukan minyak, dan kemudian mengambil sampel minyak.


Saint LouisPower transformer 2Reputasi yang baik



Bahan-bahan mentah Fushi biru boleh digunakan untuk ikatan, sehingga kebocoran minyak keseluruhan konektor boleh dikawal dengan kuasa besar; Jika operasi sebenar adalah selesa, shell logam juga boleh diikat pada masa yang sama untuk mencapai tujuan rawatan bocor.query,Solusi pengurangan getaran jambatan kabel adalah untuk mengubah sambungan keras antara jambatan bas dan pengubah jenis kering, dan solusi pengurangan getaran dibuat di jambatan kabel.Peralatan induktif sekunder di stesen pengedaran (seperti pengubah, pengubah tensi, reli kenderaan, AC, dll.) semua bekerja secara biasa. Menurut semasa AC, dan akan ada bunyi dan bahkan 'crackling' dalam kes kegagalan peralatan umum& rdquo; Bunyi memuat dan membuang boleh membedakan generasi dan ciri-ciri perisian biasa cacat menurut undang-undang muzik dan perubahan bunyi apabila segala-galanya normal dan tidak normal.Kebocoran minyak di posisi penywelding elektrikSaint Louis inti pengubah resisten angin akan mengeluarkan bunyi 'buzzing and buzzing' dengan irama yang sama dan nada tertentu. Staf operasi pengubah seharusnya memahami dan menangkap ciri-ciri bunyi,Pengubah kuasa digunakan dalam semua jalur kehidupanPengubah kuasa milik peralatan elektrik yang relatif kekal, dan kita tidak boleh mengabaikannya dalam aplikasi sehari-hari. masalah umum konduktor pengubah kuasa, pembetulan pengubah kuasa dan penyunting kuasa pengubah kuasa adalah dianalisis di bawah:Untuk kebocoran yang telah berlaku, cari titik kebocoran dahulu, yang tidak boleh diabaikan. Untuk kedudukan dengan kebocoran serius, sekop atau tembakan tajam boleh dipilih. Titik kebocoran boleh dipilih dengan alat khas untuk bahan logam. Selepas memanipulasi kebocoran, tujuan rawatan jangka panjang kebocoran boleh dicapai.

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

PinskHarga pengubah kuasa 1600KVAReka bentuk pemasangan yang mudah

PinskHarga pengubah kuasa 1600KVAReka bentuk pemasangan yang mudah

Berapa banyak pengubah kuasaBunyi pengubah jenis kering berasal dariPinsk,Peralatan ini boleh mengha...

VelsenPlatform penangkapan hidraulik logistikHubungan penawaran dan permintaan telah bertambah baik

VelsenPlatform penangkapan hidraulik logistikHubungan penawaran dan permintaan telah bertambah baik

Pada masa ini, kerana dibandingkan dengan jenis lain kenderaan platform angkat, jenis peralatan ini...

ZwedhurtPlatform penangkapan hidraulik kecilUnik

ZwedhurtPlatform penangkapan hidraulik kecilUnik

Kaedah operasi yang betul untuk perincian. Walaupun jenis peralatan angkat yang digunakan, kaedah op...

HunanJembatan boarding tetap tanahKesan hidup

HunanJembatan boarding tetap tanahKesan hidup

Kelas mekanik dan elektrik: bertanggungjawab atas penyelamatan minggu jambatan kenderaan.The fixed b...

DelmasPompa lumpur tenggelam garis sampahPenjagaan awal

DelmasPompa lumpur tenggelam garis sampahPenjagaan awal

   Ke bawah, dan lepaskan perlumbaan dalam, O-ring, lengan peluru dan menjaga lengan bertukar.   The...

KoshalinJembatan penerbangan hidraulik Jembatan penerbangan tetapBeberapa petua untuk meningkatkan kecekapan

KoshalinJembatan penerbangan hidraulik Jembatan penerbangan tetapBeberapa petua untuk meningkatkan kecekapan

SekuensialPanjang rantai boleh ditetapkan boleh berhubung dengan trak, membuat jambatan boarding dan...

评论列表

122HP117294921
2022-03-18 09:15:38

Penjual yang baik, walaupun orang baru, banyak Saint LouisPower transformer 2 tidak faham. Nasib baik, penjual mempunyai bimbingan pesakit di hujung komputer yang lain, dan saya mempunyai rasa pencapaian, dan akhirnya mengetahui masalahnya yang saya tidak faham.^- ^Ketahui lebih lanjut pada masa hadapan!

409HP184720764
2022-03-18 09:36:46

Selamat bekerjasama dan pembungkusan yang ketat. Mari bercakap tentang perkhidmatan perniagaan: Suka

256HP158312377
2022-03-18 09:12:40

Saint LouisPower transformer 2 Kualitinya tidak buruk, dan barang dihantar tepat pada masanya. Saya mengesyorkan anda membelinya lain kali.

709HP180518493
2022-03-18 10:50:55

Akhirnya dapat Saint LouisPower transformer 2 Sangat gembira! Hasil kerja sangat bagus.

717HP127443542
2022-03-18 10:34:10

Saint LouisPower transformer 2 Bagaimanakah arah aliran pasaran baru-baru ini, adakah anda tahu apa-apa?

632HP195506591
2022-03-18 09:49:52

Selepas pengalaman peribadi saya, reputasi kedai ini agak baik. Saint LouisPower transformer 2 Kualitinya lebih seperti berlian. Terima kasih banyak-banyak!

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。