Washington DCPembuat pengubah kuasa tenggelam minyakTujuan dan skop penggunaan

2022-02-28 02:00:24
122HP117294921Mesin dan peralatan industri474

Kebocoran minyak benang luaran bolt atau paipShell plastik produk elektrik dan bekalan pejabat dipenuhi dengan wayar mendarat. Jika lapisan pengisihan rosak dan shell dipenuhi tenaga, aliran elektrik akan bocor ke bumi sepanjang wayar mendarat yang dipasang, untuk mencapai tujuan keselamatan,Washington DCHarga pengubah jenis kering seri scbh15, jika tidak ia akan mempunyai kesan negatif pada keselamatan hidup.Washington DCPenukar jenis kering yang digunakan untuk penukaran tenaga kilang kuasa berbeza dari penukar minyak. Ia diharamkan untuk memimpin jalan di sisi tenaga bawah untuk mencegah lapisan izolasi penukar jenis kering daripada penetrat disebabkan terlalu tenaga disebabkan terlalu tenaga di sisi grid kuasa atau strok kilat pada garis.Tindakan perlindungan untuk memecahkan pengubah jenis keringNtungamo,Washington DCSaiz pengubah jenis kering 1250,Menurut keadaan retak, umumnya, penyegelan pinggir kotak dan penutup mesin ditutup dengan tongkat goma resisten asad atau plat goma. Jika kongsi tidak diselesaikan dengan baik, ia akan menyebabkan kesalahan biasa pembekuan minyak.Mod mewakili kumpulan sambungan pengubah jenis kering adalah: huruf utama Inggeris menunjukkan kabel di sisi utama (atau sisi utama), dan huruf Inggeris menunjukkan kabel di sisi sekunder (atau sisi sekunder). Y (atau y) adalah kawat bintang, dan D (atau D) adalah kawat segitiga.


Washington DCPembuat pengubah kuasa tenggelam minyakTujuan dan skop penggunaan



Kawalan salib-seksyen bagi pemalam input dan kuasa output pengubah mesti sesuai dengan persediaan saiz semasa mereka; Ia sepatutnya dilengkapi mengikut intensiti semasa -A / Min.Analisis penyimpanan kuasa pengubahPenukar tekanan yang mengatur tidak berada di tempat atau lemahMengikuti keajaiban,Operasi pengubah tenggelam minyakPenelitian saintifik minyak pengubah kuasa biasanya dilakukan mengikut cara pengumpulan sampel. Apa kaedah dan proses pengumpulan biasa?Analisis kesalahan biasa pengubah tenggelam minyak:


Washington DCPembuat pengubah kuasa tenggelam minyakTujuan dan skop penggunaan



Segel kebocoran minyakPiawai inspeksi,Apabila pengubah kuasa berfungsi dengan muatan penuh,Washington DCTransformer 35KVA, ia memerlukan muatan reaktif besar. Muatan reaktif ini akan disediakan oleh sistem bekalan kuasa dan distribusi. Jika volum pengubah terlalu besar, ia tidak hanya akan meningkatkan pelaburan projek awal, tetapi juga membuat pengubah berfungsi dengan muatan penuh atau muatan untuk masa yang panjang, mengembangkan nisbah kehilangan muatan penuh, mengurangkan faktor kuasa dan meningkatkan kehilangan Internet. Operasi seperti ini bukanlah pembangunan ekonomi atau saintifik.Apa penyebab kegagalan inti pengubah kuasa?Pengubah kuasa adalah salah satu peralatan kunci di stesen kuasa dan stesen bawah. Fungsi pengubah kuasa adalah dalam semua aspek. Ia tidak hanya boleh meningkatkan tenaga dan menghantar tenaga elektromagnetik ke kawasan penggunaan kuasa, tetapi juga mengurangkan tenaga untuk setiap tenaga aplikasi, untuk memenuhi keperluan penggunaan kuasa. Perubahan tekanan dan pengurangan tekanan darah mesti dilakukan oleh pengubah.Washington DC,Alasan utama ialah kualiti penyeludupan penyeludupan listrik adalah lemah, terdapat penyeludupan kosong, penyeludupan terbuka, lubang jarum, lubang pasir dan kekurangan lain dalam penyeludupan. Penukar minyak mudah ditutup dengan serbuk penyeludupan dan cat apabila meninggalkan kilang, getaran induksi elektromagnetik akan memecahkan penyeludupan listrik dan menyebabkan kebocoran.Solusi bunyi pengubah jenis keringPenukar jenis kering terdiri dari dua resisten pembuluhan, yang menghasilkan empat kumpulan kabel: & ldquo; Y[UNK]y”[UNK]& ldquo; Dy”& ldquo; Y[UNK]d” Dan & ldquo; D[UNK]d”. Di China, hanya & ldquo; Y[UNK]y” Dan & ldquo; Y[UNK]d”. Kerana terdapat juga dua jenis sambungan Y dengan wayar neutral dan tanpa wayar neutral. Jika tiada wayar neutral, semua tanda tidak akan ditangkap. Jika ada wayar neutral, huruf N akan ditambah selepas huruf y Inggeris. N menunjukkan bahawa garis neutral mempunyai wayar pendaratan pengubah. Kumpulan kabel Yn. Apabila UAB meliputi UAB, tangan minit menunjuk ke & ldquo; ” Dalam kumpulan wayar baru, guna & ldquo; ” menunjukkan.

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

Washington DCPembuat pengubah kuasa tenggelam minyakAnalisis komprehensif penjualan terus meningkat

Washington DCPembuat pengubah kuasa tenggelam minyakAnalisis komprehensif penjualan terus meningkat

Impuls tiada-muatan menutup voltaj kerja tidak boleh melebihi % voltaj kerja yang ditandai pada perg...

评论列表

409HP184720764
2022-02-28 10:03:12

Ya, saya harap untuk memberi kerjasama lain kali. Terima kasih bos~~ Penghantaran cepat, Washington DCPembuat pengubah kuasa tenggelam minyak pada dasarnya berpuas hati.

709HP180518493
2022-02-28 10:03:06

Saya telah membeli-belah dalam talian Washington DCPembuat pengubah kuasa tenggelam minyak selama bertahun-tahun, ini adalah kali pertama saya mengambil serius perkara ini. Saya sangat berpuas hati dengan kualiti dan mutu produk.

570HP155642700
2022-02-28 10:04:32

Pembelian dalam talian pertama Washington DCPembuat pengubah kuasa tenggelam minyak. Saya menggunakan pengalaman peribadi saya untuk memberitahu semua orang bahawa sikap perkhidmatan anda sangat baik. Kualiti barang juga sangat baik. Saya suka awak!

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。