BarysauHarga pengubah kuasa 1600KVAPunca kegagalan dan kaedah penyelesaian masalah

2023-08-26 15:08:52
122HP117294921Mesin dan peralatan industri118

Dalam kes operasi pengubah jenis kering terdapat lebih bunyi, dan beberapa juga menyebabkan bunyi, yang amat membahayakan semua orang tiada masalah waktu berehat dan kerja. Pada masa ini, pengubah jenis kering memerlukan rawatan pengasingan bunyi. Terdapat banyak proses dan kaedah kunci untuk menangani bunyi pengubah jenis kering biasa. Bagaimana bunyi pengubah jenis kering boleh diselesaikan? Atau dengan penyunting rangkaian pengubah jenis kering untuk memahaminya.Kawalan salib-seksyen bagi pemalam input dan kuasa output pengubah mesti sesuai dengan persediaan saiz semasa mereka; Ia sepatutnya dilengkapi mengikut intensiti semasa -A / Min.Barysau,BarysauSumber tenaga pengubah adalah,Isolasi bolt penyancar inti melalui menekan inti besi rosak, yang mengakibatkan kesalahan sirkuit pendek antara helaian besi silikon dari inti besi dan bolt penyancar inti;Analisis kesalahan biasa pengubah tenggelam minyak:Zinjibar,Saluran lapisan yang mengisolasi dan artikel yang menyambung antara botol bel dan inti akan dibuang. Jika ia adalah pemeriksaan lonceng menggantung,BarysauBerapa banyak pengubah jenis kering 2500, minyak akan dipomp ke bawah botol bel sebelum botol bel boleh dibuang.Garis sifar pengubah kuasa disambungkan dengan peralatan yang berfungsi. Oleh kerana tenaga yang dibentuk oleh pelayan semasa operasi akan dihantar ke pengubah kuasa bersama kabel, pengubah kuasa akan dipindahkan dan dihantar ke mesin dan peralatan yang menggunakan kuasa. Apakah garis sifar pengubah kuasa sebenar? Mari kita perkenalkannya kepada kita.Penukar tekanan yang mengatur tidak berada di tempat atau lemah


BarysauHarga pengubah kuasa 1600KVAPunca kegagalan dan kaedah penyelesaian masalah



Untuk pemasangan tongkat kilat, ia sangat mudah untuk merusak perlindungan relay di dalam dan diluar pengubah jenis kering dengan kilat. Jika ia adalah situasi yang serius, ia sangat mudah menyebabkan kemalangan api kegagalan kuasa, kerosakan mesin dan peralatan, dll.Bagaimana untuk membuat minyak untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak?Akhir ekor kepala angin tegangan tinggi dan tekan tengah dibuat dari sisip tembaga dan bahagian terbenam, dengan kekuatan dan ketat yang baik,Sumber kuasa penukaran kekurangan satu fasa kuasa;Solusi bunyi pengubah jenis keringPenelitian saintifik minyak pengubah kuasa biasanya dilakukan mengikut cara pengumpulan sampel. Apa kaedah dan proses pengumpulan biasa?


BarysauHarga pengubah kuasa 1600KVAPunca kegagalan dan kaedah penyelesaian masalah



Selepas ujian tiada muatan dijalankan normal selama jam, ia boleh dipindahkan ke operasi pada muatan, dan muatan akan bertambah secara perlahan-lahan dari %, % dan % mengikut gred.produksi,Kost projek berbeza. Berbanding dengan harga pembelian pengubah kapasitas, harga pembelian pengubah jenis kering jauh lebih tinggi daripada harga pengubah yang ditenggelamkan minyak.Orang yang bertanggungjawab berkaitan Persekutuan Peralatan Rumah Cina Persekutuan Penukaran Persekutuan Peralatan Rumah Cina menunjukkan bahawa prospek pembangunan penukar di China pada masa depan masih merupakan trend pembangunan perlindungan persekitaran, bunyi rendah, keselamatan api dan pembebasan letupan dan kepercayaan tinggi. Terdapat dua prospek pembangunan utama: satu adalah trend pembangunan tegangan tinggi dan tegangan tinggi, terutama kV dan kV. The second is the development trend towards environmental protection,BarysauApa fungsi utama pengubah kuasa, energy conservation and miniaturization. The former key is applied to the long-distance substation project route, dan jarak tidak akan kurang dari m; Pada sudut dengan operasi sebenar, ruang lebih dari m akan disimpan; Jika pagar logam dipilih, pagar logam akan dibawah dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.Barysau,(I) jarak antara kontor luaran kV dan dibawah pengubah jenis kering dan kereta pelindung atau dinding halaman sekeliling harus mempertimbangkan kesehatan pengangkutan dan perbaikan pengubah jenis kering, dan jarak tidak akan kurang dari m; Pada sudut dengan operasi sebenar, ruang lebih dari m akan disimpan; Jika pagar logam dipilih, pagar logam akan dibawah dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.Apabila pengubah kuasa berfungsi dengan muatan penuh, ia memerlukan muatan reaktif besar. Muatan reaktif ini akan disediakan oleh sistem bekalan kuasa dan distribusi. Jika volum pengubah terlalu besar, ia tidak hanya akan meningkatkan pelaburan projek awal, tetapi juga membuat pengubah berfungsi dengan muatan penuh atau muatan untuk masa yang panjang, mengembangkan nisbah kehilangan muatan penuh, mengurangkan faktor kuasa dan meningkatkan kehilangan Internet. Operasi seperti ini bukanlah pembangunan ekonomi atau saintifik.Jatuh perkara asing dan menghancurkan

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

BarysauHarga pengubah kuasa 1600KVALangkah-langkah apa yang diambil untuk mencapai perlindungan

BarysauHarga pengubah kuasa 1600KVALangkah-langkah apa yang diambil untuk mencapai perlindungan

Penukar jenis kering terdiri dari dua resisten pembuluhan, yang menghasilkan empat kumpulan kabel: &...

评论列表

275HP127226562
2023-08-26 15:34:05

Saya sibuk lupa, maaf, apa lagi yang boleh saya katakan~~ Ini BarysauHarga pengubah kuasa 1600KVA memang bagus, cukup bertuah.

938HP166090698
2023-08-26 16:08:14

BarysauHarga pengubah kuasa 1600KVA Harganya sangat tinggi, dan kualitinya sangat baik jika anda boleh membelinya pada harga sedemikian.

881HP198728332
2023-08-26 15:50:43

BarysauHarga pengubah kuasa 1600KVA Sangat berpuas hati, kualiti bagus.

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。