GuanajayOil immersed transformer foundationPiawaian dalam pemilihan bahan

2022-07-09 20:49:31
122HP117294921Mesin dan peralatan industri302

Cora gantung pengubah jenis kering adalah bahagian pentingUntuk impuls tiada muatan menutup pengubah, perhatikan perkara-perkara berikut:Guanajay,Ia boleh dilihat dari atas yang dari perspektif penyimpanan kuasa, dalam beberapa kes, pengubah & ldquo; Kuda kecil menarik kereta kecil & rdquo; Tidak dapat membandingkan dengan & ldquo; Middle car & rdquo;, Walaupun kurang dari & ldquo; Great Lars, naga kecil & rdquo;,GuanajayLangkah perubahan minyak pengubah minyak yang ditenggelamkan, Oleh itu, kehilangan muatan penuh dan muatan pengubah mesti dianggap dalam pengiraan, dan keputusan boleh dibuat dengan betul dalam terma pengurangan kuasa atau penggunaan kuasa. Menurut korelasi antara kadar muatan dan kapasitas penukar: . Kadar muatan penukar dan simpanan kuasa akan dibawa ke dalam formula: indeks muatan penukar, iaitu, muatan operasi dan kapasitas nilai penukar . Sekarang ia diperlihatkan oleh contoh bahawa kedua- dua sisi elektron akadacal menyentuh jenis tanah kaki kaki mencari turunan P, dan kemudian mengurangkan kehilangan kuasa aktif penukar kuasa besar dari kehilangan kuasa aktif penukar kapasitas kecil: iaitu, formula dikurangkan Indeks muatan adalah indeks muatan apabila kehilangan operasi pengubah kecil dan kadar besar, dan kadar besar apabila kehilangan tembaga khusus sama dengan kehilangan besi.Dry type transformer factoryPeru,Pengambilan sampel diluar akan dilakukan dalam hari matahari atau cuaca kering dengan kelembapan lingkungan rendah. Semasa pengambilan sampel, perlu mencegah dengan teguh penyerangan tanah seperti hujan, salji, jelas meletakkan ke hadapan tabung ujian kaca, putar dan lepaskan minyak dalam tabung untuk membersihkan tabung sampel, melakukan ia dua kali, dan kemudian lukis sampel minyak.Apabila meninggalkan kilang, produksi dan pemprosesan tidak licin dan penyegelan adalah lemah. Kesalahan umum pembekuan minyak akan disebabkan selepas pengubah minyak ditutup selama beberapa masa.


GuanajayOil immersed transformer foundationPiawaian dalam pemilihan bahan



Semasa menjalankan ujian tanpa muatan, dan kemudian membuat impuls tenaga kerja ditutup.Ia dipahami bahawa di China, pengubah telah mengalami keseluruhan proses menggantikan banyak produk seri seperti sss. As early as the middle and late s, S Series lossless distribution transformers were selected in China to replace the high energy consumption transformers of jb- and jb - Specifications operating in the power network at that time. Sejak abad ke-, grid tenaga bandar telah diubah di seluruh negara, dan pengubah distribusi S telah digunakan untuk menggantikan S Series. Pada tahun-tahun terakhir, komoditi S dan S dipilih secara perlahan-lahan dalam kuantiti besar dalam perubahan rangkaian kuasa bandar dan pedesaan di China, dan kerugian muatan penuh mereka adalah % - % kurang daripada yang perubahan S.Bahagian khusus pengubah jenis kering adalah inti gantung pengubah jenis kering. inti gantung pengubah jenis kering adalah komponen penting. Bagaimana untuk menjalankan inti gantung?pengetahuan,Sebab penyegelan yang buruk, umumnya, penyegelan pinggir kotak dan penutup mesin ditutup dengan tongkat goma resisten asad atau plat goma. Jika kongsi tidak diselesaikan dengan baik, ia akan menyebabkan kesalahan biasa pembekuan minyak.Bagaimana dengan api pengubah minyak yang ditenggelamkan?Secara umum kaedah rawatan kecemasan api pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah terutama untuk memadamkan pengubah yang ditenggelamkan minyak, dengan cepat melaburkan pengubah yang ditenggelamkan minyak dan memulakan sistem bekalan kuasa dari kosong. Hentikan operasi peralatan sejuk. Nyalakan penukar minyak yang ditenggelamkan. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak jenis L dan pengubah yang ditenggelamkan minyak stesen tegangan tinggi dinyalakan, set generator mesti dihapus terlebih dahulu.


GuanajayOil immersed transformer foundationPiawaian dalam pemilihan bahan



Isolasi dan pemindahan panas berbeza. Pengubah jenis kering secara umum diisilai dengan resin epoksi, disejukkan oleh udara semulajadi dan kapasitas besar oleh peminat sentrifugal. Pengubah yang ditenggelamkan minyak diisilai oleh minyak mengisolasi, diisilai oleh minyak mengisolasi dalam sistem yang berkeliaran di dalam pengubah, dan panas dibuang pada radiator (radiator) sistem yang berkeliaran di dalam pengubah.aset,Bunyi dalam kes kegagalan fasaMengukur dengan tepat kebelakangan setiap fasa angin dan melakukan pengukuran. Jika ada perbezaan besar,GuanajayPengubah ujian jenis kering 10kV, ia adalah kesalahan umum angin. Kemudian melakukan pemeriksaan penampilan inti besi, dan kemudian mengukur dengan tepat penentang izolasi antara cip dengan kaedah tekanan AC dan galvanometer. Jika kerosakan tidak besar, cat bahagian yang rosak.Semasa menjalankan ujian tanpa muatan, pengubah mesti disambungkan dengan tenaga kerja dari sisi bekalan kuasa tukar, dan kemudian membuat impuls tenaga kerja ditutup.Guanajay,Menghindari kerosakan mengisolasi secara tidak sengaja semasa penyelamatan: apabila memperbaiki inti gantung pengubah kuasa perhatian istimewa akan diberikan kepada penyelamatan koil solenoid atau mengisolasi lengan anti air. Jika terdapat kerosakan scratch, prevention and key are & ldquo; Pencegahan dan Manipulasi & rdquo; Adalah dominan.

ia akan dikendalikan dengan betul.Pembuat pengubah jenis keringIn order to better reduce the probability of short-circuit fault of relay protection dry-type transformer
404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

CifuentesHarga pemeliharaan pengubah terbenam minyakPiawai sekerap

CifuentesHarga pemeliharaan pengubah terbenam minyakPiawai sekerap

Penjagaan dan kerosakan pengisihan yang tidak berhati-hatiSyarikat pengubah minyak terjunCifuentes,K...

Bandar KansasPompa lumpur centrifugalManual dan kaedah yang boleh dipakai untuk pemasangan

Bandar KansasPompa lumpur centrifugalManual dan kaedah yang boleh dipakai untuk pemasangan

paip ventilasi,Bandar Kansaspompa lumpur tenggelam shaft, sehingga campuran air pasir akan membentuk...

DunkirkJembatan boarding platform tetapEmpat elemen perhatian pembelian

DunkirkJembatan boarding platform tetapEmpat elemen perhatian pembelian

kesalahan biasa yang tidak dijangka kadang-kadang boleh berlaku, yang mungkin menyebabkan kemalanga...

Wu QiangPlatform penangkapan hidraulik tahapFungsi pemindahan haba lebih baik

Wu QiangPlatform penangkapan hidraulik tahapFungsi pemindahan haba lebih baik

Komponen elektrik dibahagi secara kira-kira ke skrin, tukar elektrik untuk setiap sirkuit keselamata...

Velika KladusaPenyelam pompa sampahFungsi rawatan fosfat antikorosif

Velika KladusaPenyelam pompa sampahFungsi rawatan fosfat antikorosif

Velika KladusaApi pompa sumur dalam,   Jabatan produksi perlu menghabiskan banyak wang untuk menyimp...

Asuncion MitaPengubah jenis kering 630kVAPasar panas

Asuncion MitaPengubah jenis kering 630kVAPasar panas

Terdapat banyak kumpulan sambungan pengubah jenis kering, dan struktur dan sambungan yang dipilih ju...

评论列表

122HP117294921
2022-07-09 21:20:26

Rakan sekerja saya sangat menyukainya. Lain kali datang lagi. Ia adalah produk asli yang jarang ditemui. GuanajayOil immersed transformer foundation Saya sangat berpuas hati dengannya. Bos mempunyai personaliti yang baik, awesome. Not bad. Kualiti pun bagus. Kelajuan juga pantas. Bagus betul!

709HP180518493
2022-07-09 21:25:35

GuanajayOil immersed transformer foundation Kualitinya tidak buruk, dan barang dihantar tepat pada masanya. Saya mengesyorkan anda membelinya lain kali.

717HP127443542
2022-07-09 20:59:10

Ya, GuanajayOil immersed transformer foundation kualiti yang baik dan berbaloi untuk wang

632HP195506591
2022-07-09 21:24:44

GuanajayOil immersed transformer foundationKualitinya bagus, benar-benar di luar jangkaan, dan kelajuan penghantaran sangat pantas.

570HP155642700
2022-07-09 21:50:24

Ya, saya harap untuk memberi kerjasama lain kali. Terima kasih bos~~ Penghantaran cepat, GuanajayOil immersed transformer foundation pada dasarnya berpuas hati.

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。