JakaltennagoPemasangan dan harga penyimpanan sejuk kecilApa kesalahannya?

2023-03-18 03:10:40
632HP195506591tenaga189

Dinding lebar, cahaya dan tipis mempunyai keuntungan berat ringan, span besar dan muatan tinggi kerana bulu ketat poliuretan bertindak sebagai bahan struktur pada masa yang sama. Plat sandwich poliuretan yang lebih tipis boleh memenuhi persediaan yang berkaitan dengan batas konsumsi tenaga bangunan,Tempat penyimpanan segar adalah bangunan dengan pendinginan buatan untuk membuat ruang tetap mencapai suhu tertentu dan memudahkan penyimpanan barang. Jalan besar gudang segar boleh digunakan secara luas di kilang makanan, kilang susu, kilang, dan sebagainya. Yang berikut adalah fungsi bahagian utama gudang penyimpanan segar.On the basis of cold storage and preservation, the quick-frozen warehouse increases the regulation of gas composition, inhibits the respiration of fruits and vegetables, delays their metabolic process better maintains the freshness and commercial quality of fruits and vegetables, penyimpanan atmosfer terkawal buah boleh memperpanjang masa penyimpanan dengan & mdash; Tiga kali atau lebih. OK and prolongs the storage period and shelf life of fruits and vegetables. Secara umum, apa piawai gudang beku cepat?Partille,Kadar ruang besar gudang beku cepat: untuk gudang beku cepat saiz yang sama, skema rancangan yang masuk akal menyimpan lebih banyak barang daripada yang tidak masuk akal. Untuk gudang beku cepat saiz tertentu, bagaimana untuk merancangnya untuk maksimumkan kadar ruang itu sering menjadi masalah penting yang dianggap oleh perancang kita. Dalam skema rancangan gudang perubatan Lukang yang dibekukan cepat, kami merancang untuk mengembangkan kapasitas penyimpanan asal kotak kepada kotak, yang meningkatkan ruang banyak.Sistem pendinginan: sistem pendinginan adalah bahagian utama desain penyimpanan sejuk. Ia adalah kunci untuk menentukan ekonomi, perlindungan persekitaran dan prestasi penyimpanan sejuk.Ini adalah beberapa bahan penyimpanan sejuk yang biasa. penggunaan bahan-bahan ini telah meningkatkan jauh pengisihan panas dan prestasi pendinginan penyimpanan sejuk, yang membuat item yang disimpan orang lebih selesa dan dipercayai. Dengan pembangunan terus menerus teknologi bahan, berbagai bahan penyimpanan sejuk hari ini muncul tanpa henti, dan penyimpanan sejuk berbeza antara satu sama lain.


JakaltennagoPemasangan dan harga penyimpanan sejuk kecilApa kesalahannya?



Vent valve or water seal well shall be set at the outlet of flushing (thawing) drainage pipeline. Tindakan bukti sejuk akan diambil untuk valv exhaust dan sumur yang ditutup air di kawasan sejuk yang berat.Semua sambungan peralatan akan ditetapkan dengan paip wayar dan ditetapkan dengan klip. paip wayar PVC akan diikat dengan lem, dan lubang paip akan ditutup dan dibungkus dengan pita melekat.Pemasangan kotak dan peranti operasi: desain kotak mesti masuk akal, dan kualiti penampilan mesti memenuhi keperluan keindahan dan praktikal. Semua butang, tombol elektrik, dll. mesti dipercayai, selamat, pemasangan penyimpanan sejuk jangka panjang, pemasangan penyimpanan sejuk, pembangunan penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk buah, penyimpanan sejuk perubatan, marka lama, keuntungan harga dan jaminan kualiti! Mudah untuk dikenali dan beroperasi. Cahaya penunjuk akan mudah dan jelas. Peranti dan setiap suis akan dipasang di bahagian atas diluar pintu gudang, yang mudah beroperasi, baca data dan tidak mudah rosak, dan akan diperbaiki dengan selamat. Kotak peranti dipasang pada plat bingkai pintu di sisi pembukaan pintu. Garis tengah kotak meliputi garis tengah plat bingkai pintu. Bawah kotak adalah mm di atas tanah dan ditetapkan dengan yakin. Lampu pencahayaan dan tukar wayar bingkai pintu dalam gudang dipasang langsung di bawah peranti, dan tinggi pinggir bawah kotak tukar adalah kira-kira mm.kualiti tertinggi,Pelepasan minyak biasa, turun dan pelepasan udara: apabila terdapat filem minyak tebal , mm dalam kolam pembakaran, untuk menjaga keperluan suhu ditetapkan, suhu kondensasi akan meningkat [UNK] dibandingkan dengan suhu asal, konsum kuasa akan meningkat sekitar . Ia boleh dilihat bahawa ia sejukApabila pembukaan dan pengeboran diperlukan untuk plat gudang atas atau plat dinding, tetapan dan posisi dalaman dan luar akan dilakukan mengikut keperluan desain lukisan, lubang masuk cair,JakaltennagoPemasangan storan sejuk, lubang kembali, lubang bekalan air dan lubang pembuangan akan dibuka dengan pembuka lubang. Perjalanan pembangunan akan dilakukan pada masa selepas membuka dan menggali dan lubang akan ditutup dengan bahan putih atau penyembunyi untuk mencegah kebocoran udara dan berjalan sejuk; Pintu, ventilasi dan port penghantaran harus dihiasi dengan pinggir terbungkus dan ditetapkan dengan garis tarik dengan jarak mm dan mm di luar.Struktur sel tertutup dan bahan permukaan dari bulu poliuretan yang ketat dengan ketat basah yang baik, dan ia boleh dibuat menjadi struktur sambungan dalam semasa membentuk, yang mudah untuk dikumpulkan. It does not need additional insulating layer to prevent moisture and saves a lot of trouble in laying insulating layer.


JakaltennagoPemasangan dan harga penyimpanan sejuk kecilApa kesalahannya?



Kemudahan skema reka: reka gudang beku-cepat tidak boleh dianggap sebagai tentu. Banyak faktor penghalang patut dianggap. Dalam praktik, skema reka-reka yang masuk akal patut diberikan mengikut syarat setempat. Contohnya, gudang beku-beku-cepat skala besar yang saya bina untuk keluarga saya patut disejukkan dengan ammonia secara teori, kerana kapasitas pendinginan pendinginan ammonia besar, dan saya mendapati bahawa ia murah untuk mereplikasikan sejuk melalui penyelidikan medan sebenar.Penjagaan peralatan,Secara umum, pembangunan penyimpanan sejuk adalah untuk memastikan kualiti bangunan dengan isolasi panas ketat, penyegelan, ketepatan dan perlawanan beku.Bersihkan perlindungan dan gantikan minyak dalam pompa sentrifugal, dan getaran shaft. - tindakan pencegahan untuk pemasangan lantai penyimpanan sejuk: lantai akan dipasang rata, bahagian yang tidak sama akan dipasang dengan bahan-bahan,JakaltennagoPemasangan peralatan pendinginan dalam storan sejuk, dan hook kunci antara plat akan dikunci untuk memastikan permukaan gudang adalah rata tanpa perasaan kosong. (Perhatikan bahawa jika sistem pembuangan ini dipasang di luar di utara, paip pembuangan akan diasingkan).Jakaltennago,Pembangunan penyimpanan sejuk kecil digunakan secara luas dalam kehidupan, seperti industri makanan, industri memproduksi, dll. kerana penyimpanan sejuk digunakan secara luas, anda tahu penyimpanan sejuk? Especially the construction process and steps of cold storage. Memahami proses pembinaan dan langkah penyimpanan sejuk adalah berguna untuk semua pautan penyimpanan penyimpanan sejuk.Terdapat banyak skenario aplikasi penyimpanan sejuk, yang berbeza. Untuk masa yang lama, ia menyediakan pemasangan penyimpanan sejuk berbeza,JakaltennagoPembuat pendingin, pemasangan penyimpanan sejuk, pembinaan penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk buah, penyimpanan sejuk perubatan, penyelesaian di lokasi, operasi jujur, dan mempunyai pejabat di seluruh negara untuk kerjasama jangka panjang. Tujuan, fungsi dan rancangan berbeza, jadi apa yang perlu dipahami dalam rancangan penyimpanan sejuk?Struktur sel tertutup dan bahan permukaan dari bulu poliuretan yang ketat dengan ketat basah yang baik, ketat air dan perlawanan korosion membuatnya mempunyai perlawanan udara yang lebih baik dan perlawanan paru air, dan ia boleh dibuat menjadi struktur sambungan dalam semasa membentuk yang mudah untuk dikumpulkan. It does not need additional insulating layer to prevent moisture and saves a lot of trouble in laying insulating layer.

Artikel berkaitan

St. ChristopherPemasangan profesional penyimpanan sejukPembangunan masa depan juga memerlukan konservasi tenaga hijau

St. ChristopherPemasangan profesional penyimpanan sejukPembangunan masa depan juga memerlukan konservasi tenaga hijau

Keluarga juga akan dilengkapi dengan beberapa peranti pendinginan sederhana. Untuk peranti pendingin...

NacomRalat pemasangan penyimpanan sejukPerkenalan dan Aplikasi

NacomRalat pemasangan penyimpanan sejukPerkenalan dan Aplikasi

Dalam projek penyimpanan sejuk, pemilihan penyimpanan sejuk berkaitan dengan operasi keseluruhan pen...

KokarkoHarga pembinaan dan pemasangan penyimpanan sejukKejutan melemahkan, dan sikap perniagaan menderita terhadap pasar masa depan meningkat

KokarkoHarga pembinaan dan pemasangan penyimpanan sejukKejutan melemahkan, dan sikap perniagaan menderita terhadap pasar masa depan meningkat

Apabila memasang papan pengisihan poliuretan, pastikan permukaannya licin dan rata tanpa scratch dan...

kancunPembuat pemasangan penyimpanan sejukPengurusan ekonomi

kancunPembuat pemasangan penyimpanan sejukPengurusan ekonomi

Terdapat banyak skenario aplikasi penyimpanan sejuk, yang berbeza. Untuk masa yang lama, ia menyedia...

ZaragozaHarga pemasangan penyimpanan sejuk besarBagaimana untuk mengawal lebih

ZaragozaHarga pemasangan penyimpanan sejuk besarBagaimana untuk mengawal lebih

Kerana lembaran poliuretan mempunyai prestasi pengisihan panas yang baik, ia boleh mengurangi tebal...

GuashanKabinet penjagaan buahQuality Assurance

GuashanKabinet penjagaan buahQuality Assurance

Temperatur beku cepat digunakan secara luas. Terdapat banyak jenis suhu dalam kedai beku cepat, dan...

评论列表

256HP158312377
2023-03-18 10:21:30

JakaltennagoPemasangan dan harga penyimpanan sejuk kecilBerapa harganya dan bagaimana saya boleh menjualnya?

717HP127443542
2023-03-18 10:56:25

Kualiti sangat baik, betul-betul sama dengan penerangan penjual, sangat berpuas hati, sangat suka, benar-benar melebihi jangkaan, kelajuan penghantaran sangat cepat, pembungkusan sangat berhati-hati dan ketat, sikap perkhidmatan syarikat logistik sangat baik, kelajuan penghantaran sangat cepat, dan saya sangat berpuas hati sekali membeli-belah.

570HP155642700
2023-03-18 10:36:08

Akhirnya saya dapat apa yang saya perlukan JakaltennagoPemasangan dan harga penyimpanan sejuk kecil, barang sangat bagus, harga pun murah dan harga pun murah, terima kasih boss! Sejujurnya, ini adalah pengalaman membeli-belah saya yang paling memuaskan. Sama ada sikap kedai atau barang, saya sangat berpuas hati. Sikap kedai sangat profesional dan bersemangat, menjawab semua soalan, dan jawapannya sangat cepat. Saya bertanya banyak soalan, dan dia tidak berasa menjengkelkan, dan dia akan menjawab saya dengan serius. Untuk ini, saya ingin merakamkan rasa hormat saya kepada anda. Tidak banyak kedai yang bagus seperti ini. .

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。