KingstonPemasangan penyimpanan sejuk dadahApa isu prestasi asas

2022-06-07 00:54:02
632HP195506591tenaga308

Semasa produksi di workshop produksi, berat unit papan gudang Pu tidak boleh kurang daripada berat unit yang diperlukan oleh projek, tidak kurang dari & plusmn; kg/m.In order to maintain a constant low temperature in the cold storage, attention should be paid to the installation of cold storage panels in Guizhou: the floor, wall and flat roof of the cold storage are laid with a certain thickness of thermal insulation materials to reduce the incoming heat from the outside. Untuk mengurangkan penyorban radiasi surya, permukaan dinding luar penyimpanan sejuk dicat putih atau warna cahaya. Oleh itu, bangunan penyimpanan sejuk berbeza dari bangunan industri umum dan awam, dan mempunyai struktur unik. Bangunan penyimpanan sejuk sepatutnya mencegah masuk udara dan penyebaran paru air.KingstonMenurut perubahan keadaan luaran, gudang penyimpanan udara segar di bilik mesin boleh secara automatik dan tepat menyesuaikan operasi peralatan,Tip utama: dalam projek penyimpanan sejuk, hanya dengan keterampilan pemasangan penyimpanan sejuk yang cukup boleh kita pastikan penyimpanan sejuk lebih menyimpan tenaga dan penyimpanan tenaga selepas pemasangan, dan tidak cenderung untuk gagal, penggunaan dan pengurusan yang sesuai dan kehidupan perkhidmatan panjang.Bandar ultrasonik adalah teknologi berpotensi dengan penutup tenaga bentuk, yang meningkatkan jumlah pelembusan efektif dengan -% per jam. Apa aspek yang masuk akal dalam rancangan gudang beku cepat?Kg hingga kg/m dan tebal plat besi biasanya perlu lebih dari . mm untuk memenuhi piawai. Pada pasaran, bahan-bahan mentah utama papan penyimpanan sejuk khas untuk projek penyimpanan sejuk adalah polyphenylene, polyethylene dan polyphenylene lemak. Setelah nisbah tertentu polyethylene, ia boleh melumpuhkan bahan pengisihan penyimpanan sejuk dengan ketepatan yang sesuai dan kesan pengisihan panas yang baik, dan mempunyai kapasitas pembawa muatan yang tinggi; resin polifenilen mempunyai penyorban air yang kuat, tetapi pengisihan panas yang lemah. Oleh itu, papan sandwich poliuretan dengan prestasi yang sangat baik milik papan sandwich poliuretan. Walaupun ia sedikit lebih tinggi, papan poliuretan mempunyai prestasi pengisihan panas yang sangat baik dan tidak menyerap kelembapan.


KingstonPemasangan penyimpanan sejuk dadahApa isu prestasi asas



Penyimpanan sejuk mempunyai kebakaran dan perlawanan api yang baik. After adding flame retardant, polyurethane is a kind of flame retardant and self extinguishing material. If it is burned by fire, it can be carbonized, unlike flow burning and flashover like extruded board, which can effectively prevent fire spread. In particular it can be closed as a whole after fire prevention treatment to form non combustible products.Sistem kawalan elektronik besar-besaran gudang penyimpanan segar adalah komponen utama sistem pintar besar-besaran gudang segar-penyimpanan. Kawalan elektronik pintar mempunyai fungsi sejuk automatik, berhenti, defrosting, lambat dan fungsi lain yang berkaitan. Mod kawalan elektronik yang dihumanizasikan menyimpan kerja rumit operasi manual. Mesin makanan laut besar-besaran gudang penyimpanan segar digunakan untuk pembuatan makanan laut dan sistem suhu lain. Prinsip adalah sama dengan yang pengkondisi udara. Komponen utama ialah tong titanium, fan, kondensator, kompressor, kawal suhu, melalui valv dan komponen lain. Seterusnya, jualan besar gudang segar diperkenalkan secara terperinciBanyak pekerja tidak dibenarkan untuk memilih barang dalam gudang. Tutup pintu gudang pada masa. Apabila pintu gudang terbuka, perhatikan sama ada tirai udara terbuka atau tirai pintu ditempatkan dengan betul. Matikan lampu bila keluar dari gudang.Konsultasi terakhir,Ia diperlukan untuk menetapkan bilik penghitungan istimewa (kawasan), dan suhu kawalan penghitungan biasanya pada ~ + [UNK].Penyelesaian lantai anti bau harus ditetapkan di atas pelabuhan bilik sejuk dan bilik unit sejuk, dan nisbah lebar tinggi segel air penyesalan lantai tidak boleh kurang dari mm. Lubang lif, lubang elektronik dan tempat lain yang sesuai untuk pembuangan, harus disediakan dengan pembuangan dan peralatan untuk menghindari aliran balik air.Struktur sel tertutup dan bahan permukaan dari bulu poliuretan yang ketat dengan ketat basah yang baik, ketat air dan perlawanan korosion membuatnya mempunyai perlawanan udara yang lebih baik dan perlawanan paru air, dan ia boleh dibuat menjadi struktur sambungan dalam semasa membentuk yang mudah untuk dikumpulkan. It does not need additional insulating layer to prevent moisture and saves a lot of trouble in laying insulating layer.


KingstonPemasangan penyimpanan sejuk dadahApa isu prestasi asas



Semasa pemasangan gudang polistiren, Ralat Perpendikulariti plat dinding akan diperbaiki semasa plat gudang atas dipasang. Panjang plat gudang atas mesti mm lebih pendek daripada permukaan plat dinding. Selepas pemasangan plat gudang atas, ruang mm mesti ditandai dengan bahan putih untuk memastikan prestasi penyegelan tubuh gudang.query,Kerana lembaran poliuretan mempunyai prestasi pengisihan panas yang baik, jadi ia mempunyai keuntungan struktur sederhana, volum kecil, berat ringan, beberapa bahagian (terutama beberapa bahagian yang rentan) dan kepercayaan tinggi; Perubahan momen kecil. Saya terlibat dalam semua jenis pemasangan penyimpanan sejuk, pemasangan penyimpanan sejuk,KingstonPembuat pendingin, pembangunan penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk buah,KingstonGudang beku dadah, penyimpanan sejuk perubatan dan bahan lain sepanjang tahun. Saya beroperasi dengan keyakinan yang baik. Selamat datang untuk menelefon! Imbangan tinggi, getaran rendah, operasi stabil dan getaran rendah seluruh mesin; Ia mempunyai efisiensi tinggi dan teknologi peraturan kelajuan frekuensi pembolehubah dalam julat kapasitas pendinginan; The scroll refrigeration unit has no clearance volume, can maintain high volumetric efficiency, low operation noise, and is relatively not easy to liquid hammer.mampu menahan iklim setempat yang kasar dan perubahannya. Suhu tinggi dan iklim sejuk yang berat tidak akan menyebabkan kerosakan yang tidak boleh dikembalikan atau deformasi sistem pengisihan luaran. Perubahan drastik suhu permukaan dinding luaran, seperti hujan tiba-tiba selepas jangka panjang eksposisi, atau bayangan semasa eksposisi, tidak akan menyebabkan kerosakan permukaan penyimpanan sejuk.Kingston,Ini adalah beberapa bahan penyimpanan sejuk yang biasa. penggunaan bahan-bahan ini telah meningkatkan jauh pengisihan panas dan prestasi pendinginan penyimpanan sejuk, yang membuat item yang disimpan orang lebih selesa dan dipercayai. Dengan pembangunan terus menerus teknologi bahan,KingstonApa syarikat pemasangan penyimpanan sejuk, berbagai bahan penyimpanan sejuk hari ini muncul tanpa henti, dan penyimpanan sejuk berbeza antara satu sama lain.Kehidupan perkhidmatan penyimpanan sejuk bergantung pada kualiti peralatan pendinginan, tetapi ia juga mempunyai hubungan yang besar dengan pengurusan dan penyelamatan sehari-hari yang sesuai selepas pemasangan penyimpanan sejuk. Banyak kali, orang sering mengabaikan titik terakhir. Dalam kehidupan sehari-hari, selama kita menyimpan dan menyimpan penyimpanan sejuk secara biasa, kita boleh meningkatkan hidup perkhidmatan penyimpanan sejuk dan mengurangi biaya.Ia diperlukan untuk menetapkan bilik penghitungan istimewa (kawasan), dan suhu kawalan penghitungan biasanya pada ~ + [UNK].

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

BassettStoran sejukMengatasi masalah-masalah utama dan memperbaiki hasil

BassettStoran sejukMengatasi masalah-masalah utama dan memperbaiki hasil

jangkauan antara papan penyimpanan atas menyokong (titik angkat) mesti sesuai dengan persediaan ber...

Compastra asuyaRangkaian penyimpanan sejuk dan pemasanganSedikit kesan negatif pada persekitaran

Compastra asuyaRangkaian penyimpanan sejuk dan pemasanganSedikit kesan negatif pada persekitaran

Struktur penyimpanan sejuk kontemporari berada dalam trenden pembangunan penyimpanan sejuk bangunan...

CharlottetonSyarikat teknikal pemasangan FreezerKaedah apa yang digunakan untuk operasi

CharlottetonSyarikat teknikal pemasangan FreezerKaedah apa yang digunakan untuk operasi

Biasanya perhatikan keadaan operasi pemampat jantung peralatan penyimpanan sejuk dan suhu exhaust. S...

Kambing besarLampu elektrik dipasang dalam storan sejukPrinsip arah kerja yang betul

Kambing besarLampu elektrik dipasang dalam storan sejukPrinsip arah kerja yang betul

The water tank is designed to be separated from the machine body and is double-layer. It will not dr...

dominican_ republic. kgmRancangan dan pemasangan penyimpanan sejuk kecilPerbezaan dalam penggunaan

dominican_ republic. kgmRancangan dan pemasangan penyimpanan sejuk kecilPerbezaan dalam penggunaan

Kebanyakan penyimpanan sejuk digunakan untuk pemprosesan beku dan penyimpanan makananIa diperlukan u...

SuriPemasangan kerja penyimpanan sejukKuatkan perlindungan peribadi

SuriPemasangan kerja penyimpanan sejukKuatkan perlindungan peribadi

Dua set sambungan antara penyimpanan sejuk mesti dikunci dengan ketat, dan dua set sambungan mesti d...

评论列表

409HP184720764
2022-06-07 08:36:59

KingstonPemasangan penyimpanan sejuk dadah Sangat menjimatkan kos! Ia berbaloi untuk dibeli seperti semua orang! berbaloi untuk dimiliki!

256HP158312377
2022-06-07 08:36:00

Saya sangat suka, saya sangat menyokong, kualiti sangat baik, sama seperti yang diterangkan dalam KingstonPemasangan penyimpanan sejuk dadah, saya sangat berpuas hati, sangat suka, benar-benar melebihi jangkaan, kelajuan penghantaran sangat cepat, pembungkusan sangat berhati-hati dan ketat, dan perkhidmatan syarikat logistik Sikapnya sangat baik, kelajuan penghantaran sangat cepat, dan saya sangat berpuas hati dengan membeli-belah.

709HP180518493
2022-06-07 09:20:42

Baru terima barang, sangat bagus, KingstonPemasangan penyimpanan sejuk dadah berbaloi! ! Datang pada masa hadapan!

717HP127443542
2022-06-07 08:04:47

Buat iklan untuk anda, kawan-kawan: Produk KingstonPemasangan penyimpanan sejuk dadah ini sangat bernilai.

632HP195506591
2022-06-07 08:16:14

Selamat bekerjasama dan pembungkusan yang ketat. Mari bercakap tentang perkhidmatan perniagaan: Suka

570HP155642700
2022-06-07 08:14:36

Anda KingstonPemasangan penyimpanan sejuk dadah tidak apa-apa, berikan diskaun kali seterusnya anda membeli dan beli syarikat anda KingstonPemasangan penyimpanan sejuk dadah

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。