NATOPompa lumpur menegakSila pilih cara yang betul untuk digunakan

2022-10-10 00:49:34
466HP159575805Mesin dan peralatan industri221

tekanan, yang juga akan meningkatkan kawasan pam pasir. Ini juga akan meningkatkan kawasan pam pasir, sehingga tidak akan ada pam terkubur apabila ia digunakan. Namun,   Kita juga perlu membuat pilihan sesuai dengan keadaan setempat apabila kita membuat pembelian pada masa biasa. Contohnya, kepala pompa sentrifugal sendiri adalah relatif tinggi, tetapi output air tidak terlalu besar apabila digunakan, jadi ia berkesan apabila digunakan di banyak kawasan gunungNATO,ed untuk menggantikan impeller selepas membeli pompa slurry. Bagaimana jika pemancar pompa tidak boleh dibatalkan?   gland bearing depan dan belakang dipasang dengan segel minyak yang dipenuhi kertas hijau atau asbest. Terdapat ruang .- mm antara kelenjar belakang dan arah.Odzak,   Pengepasan pelindung laut   Berhenti, kemudian ketat kursi arah, dan memperbaiki kedudukan paksi rotor. Pompa selam selam yang terakhir menggunakan sokongan tong,NATOPompa paip korosif, yang biasanya tidak perlu menyesuaikan kebebasan impeller. Oleh itu, jika ada masalah dengan kebebasan dalam penggunaan masa depan, lepaskan sokongan   Dengan air, anda boleh mula bekerja.


NATOPompa lumpur menegakSila pilih cara yang betul untuk digunakan



   Gas yang dimasukkan secara tidak sengaja ke dalam peralatan telah dilepaskan dan prestasi penutup yang baik dijamin.Ia dipakai sama ada ia ditetapkan dengan betul, dan sama ada ia ada sampah. Peribadi periksa sama ada tahan fasa tiga pompa air seimbang dan sama ada tahan izolasi terhadap tanah kurang dari m Ω; Peribadi semak sama ada peranti perlindungan elektrik boleh dipercayai dan   Perkara untuk menggunakan kaedah ini adalah bahawa pistol air mesti mempunyai aliran yang cukup semasa digunakan, jika tidak kesan pompa selam mungkin tidak jelas.keperluan keselamatan,  .   Apa perintahnya?   Pompa lumpur yang merdeka adalah semacam pompa yang digunakan dalam lombong. Adakah anda tahu kesan dan bentuk segel shaft? Mari Lihatlah.


NATOPompa lumpur menegakSila pilih cara yang betul untuk digunakan



   Pompa patut dibahagi menjadi dua aspek: elektrik dan mesin. Adapun mesin, anda boleh membandingkan rekod pemeliharaan terdahulu. Kedua ialah elektrik. You should know the power ofPerkhidmatan pertama,   Ia adalah cara bantuan untuk pengawasan di lokasi. Semasa operasi pompa sumber, keadaan bahagian overflow adalah sangat penting untuk overaltual kepala paip.   Ordinary vertical motor can be used without waterproof, while the motor shaft and pump shaft of submersible slurry pump are coaxial, so the motor must be waterproof and sealed, and the moNATO,NATOPompa siri sentrifugal menegak,   The submersible slurry pump can be used to transport a lot of media containing solid particles when it is used at ordinary times, yang mempunyai kesan penyegelan yang baik. Pompa lumpur yang boleh diterima adalah jenis media campuran cair-solid dengan bantuan kuasa sentrifugal

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

ShanxiPanduan platform angkat menegak keretapiKaedah dan langkah pencegahan kebakaran

ShanxiPanduan platform angkat menegak keretapiKaedah dan langkah pencegahan kebakaran

ShanxiPlatform angkat hidraulik tetap,Check the welding condition of the connection point, and if th...

MacaoFlip belakang pemutar hidraulikBagaimana saya boleh memilih yang betul

MacaoFlip belakang pemutar hidraulikBagaimana saya boleh memilih yang betul

Sila perhatikan bahawa seharusnya ada ruang lebih dari mm kiri di kedua-dua sisi escalator, dan apab...

Bandar New YorkJambatan naik TaibianAnalisis status quo industri pemprosesan alat ganti

Bandar New YorkJambatan naik TaibianAnalisis status quo industri pemprosesan alat ganti

Bagaimana untuk menjaga jambatan boarding?Tinggi tinggi: Secara umum, tinggi tinggi tinggi jembatan...

XigangJembatan pengangkutan bekasBerapa lama musim sejuk industri jentera pembinaan dapat bertahan?

XigangJembatan pengangkutan bekasBerapa lama musim sejuk industri jentera pembinaan dapat bertahan?

semua pegawai dilarang memanjat cerun dan muat berlebihan semasa menggunakan jambatan naik.Pemacu h...

Bar IstanaPlatform mengangkat bebas halangan menegakApa sorotan kerja yang baru

Bar IstanaPlatform mengangkat bebas halangan menegakApa sorotan kerja yang baru

Keprogresi lif terutamanya dicerminkan dalam pemacu dan teknologi. Teknologi regulasi kelajuan modul...

KalishJembatan naik hidraulik bergerakPerbezaan ketika menggunakan

KalishJembatan naik hidraulik bergerakPerbezaan ketika menggunakan

Jembatan pengangkutan adalah peranti pengangkutan yang digunakan antara forklift dan trak untuk memu...

评论列表

466HP159575805
2022-10-10 09:19:11

Selepas bertahun-tahun membeli-belah dalam talian, ini adalah kali pertama saya mengambil serius perkara ini. Saya memegang telefon saya dan merenung skrin dengan rasa cemas, dan saya tidak berani memulakan. Untuk menulis penilaian notari NATOPompa lumpur menegak, hantar empat aksara, kualiti tinggi dan harga rendah. Ini adalah belanja dalam talian saya yang gembira, terima kasih!

122HP117294921
2022-10-10 09:04:22

Saya sibuk lupa, maaf, apa lagi yang boleh saya katakan~~ Ini NATOPompa lumpur menegak memang bagus, cukup bertuah.

409HP184720764
2022-10-10 09:25:20

Sejak kali terakhir saya membeli NATOPompa lumpur menegak anda, model baharu ini sememangnya memenuhi piawaian dan sangat bagus, memberikan anda ulasan yang baik.

256HP158312377
2022-10-10 09:23:30

Ia benar-benar ujian dan menunggu. Saya akhirnya menunggu selama 3 hari NATOPompa lumpur menegak untuk tiba, kualiti pembukaan sangat baik

709HP180518493
2022-10-10 08:51:22

Sayang, NATOPompa lumpur menegak Saya terima, saya sangat suka, mutu kerjanya tidak boleh dikatakan, haha, sikap layanan juga sangat baik, penjual yang sangat prihatin, saya akan sering melakukannya pada masa akan datang.

570HP155642700
2022-10-10 08:52:26

Biar saya bercakap tentang kualiti barang dahulu: NATOPompa lumpur menegak Secara keseluruhannya bagus, dan pembungkusannya ketat. Mari bercakap tentang perkhidmatan perniagaan: Suka. Ulasan terakhir ekspres: penghantaran adalah pantas. Yang lain adalah berterima kasih kepada kedai untuk diskaun, lagipun, produk yang murah dan bagus adalah lebih nyata. Saya berharap kedai akan memberikan lebih banyak diskaun dan memberitahu pelanggan lama dalam masa untuk mempromosikan pembelian semula. Saya doakan perniagaan berjaya.

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。