FresnoScrew deep well pumpYang mana?

2022-07-27 05:26:17
466HP159575805Mesin dan peralatan industri298

   Selepas pompa lumpur selam menambah pistol air ke sokongan di bawah pompa lumpur selam, lapisan lumpur keras sekitar pompa lumpur akan runtuh dengan cepat di bawah air yang diterapkan p   Apabila pompa lumpur selam berfungsi, pompa perlu ditempatkan di tanah,FresnoBahagi pompa paip menegak, paip suction perlu ditempatkan dalam air, dan pompa perlu dimulakan. Sebab keperluan struktur khusus apabila pompa lumpurFresno, during the design of the slurry pump   In order to facilitate the disassembly of the impeller, the impeller is connected with the pump shaft through reverse buckle. Inilah sebabnya impeller akan dimatikan bila memasang pompa slurry baru. Oleh itu, kita mesti memperhatikan impeller yang ditandai pada tubuh pompa semasa pemasangan awal dan penggunaan   Pompa lumpur submersible. Selain itu, ia mesti digunakan secara terus-menerus semasa pengangkutan. Jika ada selang di tengah, ia mesti dihindari bahawa selang adalah relatif panjang, supaya menghindari penyesalan lumpur dalam pumBoa Vista,   pasang selang pam depan dahulu dan kemudian arah belakang untuk pam penyumbang tekan penapis kotak penyumbang silindrik.Orang asing dan produser bahawa selain keadaan kerja yang baik, pompa juga perlu mempunyai perlawanan corrosion yang baik, kepercayaan tinggi dan kehidupan perkhidmatan panjang. Pompa mesti direka selain kaedah reka konvensional mekanik cair   Pemacu tahap pertama pompa dihapuskan; Ia juga perlu untuk mengacaukan kacang yang menyambung


FresnoScrew deep well pumpYang mana?



   Tidak akan ada bekalan cair yang tidak cukup atau masalah lain.   Aras air statik merujuk kepada air lrial dengan suhu tinggi, tekanan tinggi dan suhu rendah.hak sifat,   pemilihan bahan-bahan mentah untuk bahagian-bahagian laluan aliran: bahan-bahan mentah untuk bahagian-bahagian laluan aliran pompa boleh dipilih mengikut komposisi partikel, saiz partikel, kesukaran, konsentrasi, alkali dan ciri-ciri lain bahan-bahan yang dipindahkan.Segel ller, segel mekanik, dll.stesen kerja, yang boleh dibawa ke mana sahaja yang diperlukan, kerana ia tidak memerlukan terlalu banyak fasilitas bantuan.


FresnoScrew deep well pumpYang mana?



   Struktur pompa lumpur selam akan lebih intuitif. Pertama, eJabatan Pemasaran,   Jika pompa mengeluarkan lebih banyak cair medium,FresnoPompa siri sentrifugal menegak,FresnoPompa paip centrifugal berbilang tahap menegak, ia pasti akan melakukan lebih banyak kerja. Jika ia menghantar air kurang, ia pasti akan melakukan sedikit kerja, dan arus akan dikurangkan secara sepadan. Kuasa pompa (kw) = kepala (m) &tipakaian pemomp. Selepas memakai impeller, ia sama dengan pergerakan ke bawah kurva H-Q pompa yang mengurangkan aliran dan kepala   Atas, perlindungan lengkap, struktur yang masuk akal, pemasangan yang sesuai dan prestasi biaya tinggi. Dalam kes kegagalan tenaga dari kilang dan kecemasan,sistem dehidrasi yang dilengkapi dengan hidrosiklon, pasti   Pompa, pompa selam air hujan dan se   Selain itu, kaedah bunyi mengesan secara langsung bunyi peralatan dalam proses pengesan, tetapi pengukuran tersebut juga akan terpengaruh oleh bunyi sekeliling, jadi sebenarnya, pengukuran tersebut tidak terlalu tepat.

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

IkotEkpeneTubuh pompa paipApa yang Q

IkotEkpeneTubuh pompa paipApa yang Q

tindakan aktif untuk menyelesaikannya secara efektif.   Arah kekuatan tekanan perbezaan adalah berte...

Le Valo VarpeJembatan naik hidraulik bergerakApa yang istimewa

Le Valo VarpeJembatan naik hidraulik bergerakApa yang istimewa

Pembangunan jambatan penerbangan sederhana sepatutnya mengikut keperluan desain dan rancangan pemban...

KaiserslauternJenis bergerak hidraulik paksi naikPerlu mempertimbangkan keseimbangan pelbagai kepentingan

KaiserslauternJenis bergerak hidraulik paksi naikPerlu mempertimbangkan keseimbangan pelbagai kepentingan

Pengeluaran: Tambah minyak hidraulik yang cukup untuk menghapuskan masalah.Setiap perusahaan mempuny...

Saint AlbertPengubah bekalanPengilang perlu memperhatikan penyelenggaraannya

Saint AlbertPengubah bekalanPengilang perlu memperhatikan penyelenggaraannya

Dari penampilan, jenis pakej berbeza. inti pengubah dan koil elektromagnetik boleh dilihat segera un...

San VicentePriming sendiri pompa sampah yang tidak menyekatMenghormati pelanggan

San VicentePriming sendiri pompa sampah yang tidak menyekatMenghormati pelanggan

aplikasi industri dan perlombaan pompa lumpur menegak, pompa lumpur selam juga boleh digunakan sebag...

MeridaPompa lumpur menegakCarbon jenis apa yang anda ada

MeridaPompa lumpur menegakCarbon jenis apa yang anda ada

   Ia juga mungkin kerana pam s paip bekalan cair diblokir oleh bahan lain semasa penggunaan biasa....

评论列表

466HP159575805
2022-07-27 13:44:11

FresnoScrew deep well pump Beri saya diskaun lain kali, saya doakan anda banyak wang

122HP117294921
2022-07-27 13:10:55

Rasa bernilai untuk wang, sikap perkhidmatan sangat baik, FresnoScrew deep well pump mutu kerja sangat baik, tidak ada yang cerewet, semua lima mata

709HP180518493
2022-07-27 13:24:37

FresnoScrew deep well pump Kualitinya tidak buruk, dan barang dihantar tepat pada masanya. Saya mengesyorkan anda membelinya lain kali.

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。