San Jose de las LajasPengubah minyak terjun 50KVAKualitinya dipengaruhi oleh unsur kimia mana

2022-06-23 12:36:46
122HP117294921Mesin dan peralatan industri330
perhatikan dan mengesan bahawa tekanan input dan output memenuhi peraturan. Pada masa yang sama

Pemalam kuasa dengan muatan penuh dahulu, periksa sama ada peralatan mempunyai bunyi, bau dan keadaan lain yang tidak normal. Jika terdapat apa-apa abnormaliti,San Jose de las LajasPengubah distribusi tenggelam minyak, sila matikan bekalan kuasa penukaran input.Pemburukan pengisihan SolenoidSan Jose de las Lajas,Apa penyebab kegagalan inti pengubah kuasa?Pipa pembuangan panas radiator paip panas biasanya dibuat dari paip baja tanpa lengkap selepas dipotong dengan menampar mati. Apabila paip pembuangan panas dibelakang dan diseweldi oleh penywelding elektrik, pembuangan minyak sering disebabkan. Ini disebabkan kekuatan sokongan pada permukaan paip dan tekanan kerja pada lubang dalaman apabila menampar paip pembuangan panas.Vrbas,(IV) pengubah pada lajur akan stabil dan tegas, dan kereta pinggang akan & phi; Kabel galvanized mm akan terluka selama pusingan dalam nombor yang sama. Kabel besi tidak akan mempunyai sambungan dan akan ketat selepas membelakang. Jarak antara kereta pinggang dan bahagian yang bertenaga tidak akan kurang dari , sumber, tarikh pengumpulan, orang pengumpulan, kondisi cuaca dan bahan-bahan lain sampel minyak.Selepas ujian tiada muatan dijalankan normal selama jam,San Jose de las LajasBerapa banyak pengubah kotak Eropah, ia boleh dipindahkan ke operasi pada muatan, dan muatan akan bertambah secara perlahan-lahan dari %, % dan % mengikut gred.


San Jose de las LajasPengubah minyak terjun 50KVAKualitinya dipengaruhi oleh unsur kimia mana



Garis kuasa input dan output tiga-fasa akan disambung ke fasa a, fasa B dan fasa C berdasarkan warna saluran bas kuning, hijau dan merah papan terminal pengubah. Garis sifar akan disambung ke garis sifar neutral voltaj pengubah, dan wayar mendarat, kasing pengubah dan titik pengubahnya akan disambung satu sama lain. Pada masa biasa wayar tanah dan wayar sifar dipimpin oleh wayar neutral pengubah. (contohnya, kotak pengubah akan sepadan dengan tanda wayar tanah shell dan disambung satu sama lain). Semak garis input dan output untuk pastikan ia sesuai dan tepat.Transformer adalahJatuh perkara asing dan menghancurkanStatistik,Menurut keadaan retak, wayar besi galvanized boleh ditembak ke dalam kebocoran atau dicabut dengan palu. Kemudian bersihkan titik kebocoran dengan toluene dan menguncinya dengan bahan-bahan mentah. Mata penutup pasir boleh ditutup dengan bahan-bahan mentah segera.Keras besi pengubah kuasa terbuat dari kerusi ferrit tergulung panas berkualiti tinggi, yang dikumpulkan pada antaramuka berbilang langkah darjah. Permukaan ditutup dengan penutup kabel melekat resin epoksi, yang menentang kerosakan dan kerosakan, dan mempunyai pengisihan bunyi dan pengurangan bunyi.Pembuat pengubah kuasa


San Jose de las LajasPengubah minyak terjun 50KVAKualitinya dipengaruhi oleh unsur kimia mana



Pengubah kuasa digunakan dalam semua jalur kehidupantawaran,San Jose de las LajasPengubah kuasa berulang,Operasi pengubah tenggelam minyakPembuat pengubah mengatakan pada tahap ini, pasar pengubah penyimpanan tenaga China adalah relatif terbelah, ditambah dengan keterangan faktor seperti ambang rendah di lapangan, kekurangan penilaian dan spesifikasi, dan inovasi teknikal yang tidak sesuai, yang menyebabkan pemasaran perlahan pengubah penyimpanan tenaga.Pembuat pengubah jenis keringSan Jose de las Lajas,oscilasi pengubah jenis kering diselesaikan dengan melaksanakan platform pemadam getah pada pengubah jenis kering dan melaksanakan pengurusan pengurangan getah frekuensi rendah, yang boleh mengawal oscilasi di bawah .%, dan kemudian mengurangi bunyi struktur bangunan yang dihantar oleh oscilasi pengubah jenis kering.Perjalanan pengasingan bunyi bilik enjin utama kunci untuk perawatan pengasingan bunyi bilik pengubah jenis kering bermula dari tiga tahap: tetingkap port ventilasi dan pertukaran udara dan permukaan jalan, dan aplikasikan tetingkap pengasingan bunyi, silinder pengangkutan, pad pengangkutan lantai beton yang mengapung dan komoditi pengurangan bunyi dan pengurangan bunyi lain untuk mencapai kesan pengasingan bunyi.Minyak dalam mesin dan peralatan tangki penyimpanan minyak secara umum akan berdiri selama jam sebelum mengambil sampel; Apabila mengambil sampel pada pengubah kuasa dalam operasi, ia tidak perlu diam.

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

San Jose de las LajasPengubah minyak terjun 50KVAmengapa

San Jose de las LajasPengubah minyak terjun 50KVAmengapa

dan boleh dilengkapi dengan kasing perlindungan keselamatan menurut gred yang berbeza yang tahan ai...

评论列表

466HP159575805
2022-06-23 12:50:40

Saya akan mencari awak lagi lain kali saya mempunyai peluang.

122HP117294921
2022-06-23 13:14:22

Bos sangat baik, dia sangat tahu pekerjaannya. Di bawah bimbingan anda, saya akan menjadi pakar tidak lama lagi! Perkhidmatan penjual sangat prihatin. Kumpulkan rakan sekerja pada masa hadapan. Sangat bagus San Jose de las LajasPengubah minyak terjun 50KVA. Terima kasih.

256HP158312377
2022-06-23 12:41:29

Saya hampir tidak pernah serius menilainya sebelum ini. Saya membeli milik anda San Jose de las LajasPengubah minyak terjun 50KVA dan akan melawatnya pada masa akan datang. Ia sangat mudah sehingga saya tidak boleh berhenti sama sekali. Ia adalah produk tulen dengan logistik yang pantas. Saya menyukainya untuk anda .

570HP155642700
2022-06-23 12:42:53

San Jose de las LajasPengubah minyak terjun 50KVA Harganya sangat tinggi, dan kualitinya sangat baik jika anda boleh membelinya pada harga sedemikian.

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。