DangrigaTransformer 2000 KVAKepentingan dalam kren

2022-03-26 01:54:15
122HP117294921Mesin dan peralatan industri397

Perkenalan singkat bagi garis sifar pengubah kuasaSeluruh proses menggantung inti pengubah jenis kering lebih kritik, dan terdapat banyak situasi yang inti penggantung pengubah jenis kering mesti memberi perhatian istimewa kepada. Oleh itu, inti penggantung pengubah jenis kering mesti dilakukan mengikut perkara-perkara di atas, untuk mempromosikan keselamatan pengubah jenis kering!Dangriga,Pemilihan akan dilakukan mengikut ciri-ciri muatan kuasa. Terdapat banyak jenis muatan kuasa, dan pengubah jenis kering berbeza patut digunakan untuk muatan kuasa berbeza. Jika aras impuls piawai muatan kuasa kurang dari kV, pengubah jenis kering kelas H patut dilaksanakan. Jika aras kesan piawai muatan kuasa melebihi kV. Penukar jenis kering akan diletakkan dengan lem resin epoksi.Apabila memeriksa inti hook insulasi koil elektromagnetik dan lengan porselin biasanya rosak secara tidak sengaja. After the shell of the pottery is broken, if you work again, turn on the photo flash when it's light, and it's short when it's heavy. Oleh itu, sila perhatikan semasa menyimpan. Ia tidak perlu untuk menghancurkan pengasingan. Selepas penyelamatan, ahli-ahli boleh periksa alat khas, bahagian, pengasingan, dll. dan hantar mereka selepas mereka ditentukan untuk lengkap dan dipercayai.Batken,Berapa banyak pengubah kuasaSebab api dalam pengubah kuasaSolusi bunyi pengubah jenis kering


DangrigaTransformer 2000 KVAKepentingan dalam kren



Pengubah kuasa adalah salah satu peralatan kunci di stesen kuasa dan stesen bawah. Fungsi pengubah kuasa adalah dalam semua aspek. Ia tidak hanya boleh meningkatkan tenaga dan menghantar tenaga elektromagnetik ke kawasan penggunaan kuasa tetapi juga mengurangkan tenaga untuk setiap tenaga aplikasi, untuk memenuhi keperluan penggunaan kuasa. Perubahan tekanan dan pengurangan tekanan darah mesti dilakukan oleh pengubah.Semasa operasi pengubah, nilai perlahan wayar mendarat akan diukur dengan tepat setiap dua tahun.Untuk impuls tiada muatan menutup pengubah, perhatikan perkara-perkara berikut:Sangat disarankan, dengan kekuatan dan ketat yang baik, yang menyebabkan penyesuaian data dan mempunyai gaya yang unik dan bersih.Selepas mengambil sampel, ikat tapp kaca laminasi dengan kuat dengan kertas atau kain bersih untuk mencegah tanah dan air mencemarkan tapp botol.Impuls tiada-muatan menutup voltaj kerja tidak boleh melebihi % voltaj kerja yang ditandai pada pergerakan penukar frekuensi menutup ialah kali, masa lambat selepas menerima kuasa tidak boleh kurang dari min, dan selang masa setiap penutup tidak boleh kurang dari min.


DangrigaTransformer 2000 KVAKepentingan dalam kren



Mod wayar pengubah jenis kering:Mari kita lihat.,Matikan valv pintu (valv kupu-kupu) komputer tablet kiri dan kanan dari radiator paip panas untuk mengisolasi minyak dalam radiator paip panas dari minyak dalam tangki, untuk mengurangi tekanan kerja dan kebocoran. Selepas lokasi kebocoran ditentukan, perawatan permukaan yang sesuai akan dilakukan, kemudian bahan mentah biru Fushi akan dipilih untuk perawatan penyegelan.Pertama-tama, walaupun pengubah jenis kering mempunyai perlawanan kelembapan yang kuat,DangrigaMod pendinginan pengubah tenggelam minyak, ia secara umum struktur terbuka atau sangat mudah untuk kelembapan, terutama tahap izolasi pengubah jenis kering yang dihasilkan dan dihasilkan di China adalah rendah (grad penahan api rendah). Oleh itu, pengubah jenis kering hanya boleh mendapatkan kestabilan tinggi apabila kemanusiaan udara berada di bawah %. Dry type transformer shall also prevent long-term shutdown to prevent serious moisture. Apabila nilai perlawanan mendarat kurang dari / V (tegangan operasi), ia menunjukkan bahawa pengubah adalah lambat serius, dan operasi percubaan akan dihentikan.Menghindarkan penuaan dan kerosakan pengubah kuasa pengisihan inti besi: penuaan pengisihan inti besi atau kerosakan lengan tahan air yang memegang bolt jangkar akan menyebabkan vortex besar inti besi, dan pemanasan jangka panjang inti besi akan menyebabkan penuaan pengisihan.Dangriga,DangrigaSpesifikasi penyimpanan bagi pengubah jenis kotak,Ungkapan jam digunakan untuk menunjukkan perbezaan fasa korelasi bagi tekanan kerja garis sisi kedua. Fasor tekanan kerja garis sisi utama digunakan sebagai tangan minit, jari tetap pada pukul , dan fasor tekanan fasa sisi kedua digunakan sebagai tangan kedua.Penukar tap pengubah kuasa juga akan mempunyai pengisihan yang kuat. Penukar tapak beban kV secara umum disisolasi dari tanah oleh kilang paip kertas yang dihasilkan.Garis kuasa input dan output tiga-fasa akan disambung ke fasa a, hijau dan merah papan terminal pengubah. Garis sifar akan disambung ke garis sifar neutral voltaj pengubah, dan wayar mendarat, kasing pengubah dan titik pengubahnya akan disambung satu sama lain. Pada masa biasa, kotak pengubah akan sepadan dengan tanda wayar tanah shell dan disambung satu sama lain). Semak garis input dan output untuk pastikan ia sesuai dan tepat.

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

MinamirinkanPompa paip digunakanPrinsip analitik penyimpanan tenaga pertukaran frekuensi

MinamirinkanPompa paip digunakanPrinsip analitik penyimpanan tenaga pertukaran frekuensi

   Jika tidak ada sensor kebocoran air yang sepadan, diperlukan untuk menyimpan secara terus-meneru...

IrapuatoPompa sampah selam WQKecerahan dan faktor berkaitan

IrapuatoPompa sampah selam WQKecerahan dan faktor berkaitan

sementara pompa lumpur selam boleh digunakan secara langsung tanpa penyemburan pompa penyelam selam...

Bandar New YorkPompa paipelBagaimana untuk membezakan kualiti

Bandar New YorkPompa paipelBagaimana untuk membezakan kualiti

   Apabila pompa air dipandusegel), dan permulaan pompa siri juga mengikut kaedah di atas. Hanya sel...

ArubaPompa lumpur sapu gandaAplikasi dalam industri metallurgi

ArubaPompa lumpur sapu gandaAplikasi dalam industri metallurgi

   Lapisan lumpur keras runtuh selepas lembut, menghindari fenomena mengubur pam semasa digunakan.pe...

TalachynCarbon steel explosion-proof pipeline pumpApa klasifikasi khusus

TalachynCarbon steel explosion-proof pipeline pumpApa klasifikasi khusus

   Selain itu penggunaan ° dan bengkok S patut dikurangkan sebanyak mungkin semasa pemasangan...

Benteng sekhbehPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiTerdapat banyak perkara yang perlu diberi perhatian dalam pemilihan bahan

Benteng sekhbehPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiTerdapat banyak perkara yang perlu diberi perhatian dalam pemilihan bahan

Alasan mengapa kenderaan platform bergerak boleh digunakan untuk operasi ketinggian tinggi dalam per...

评论列表

256HP158312377
2022-03-26 10:02:59

Saya baru menerimanya pada waktu pagi dan rakan-rakan saya sangat menyukainya. Saya akan membelinya daripada anda lain kali DangrigaTransformer 2000 KVA.

717HP127443542
2022-03-26 10:50:41

DangrigaTransformer 2000 KVA Saya menerimanya, penjual menghantar barang dengan sangat cepat, logistik juga sangat baik, sikap perkhidmatan pelanggan yang sangat baik, sangat sabar, memberikan orang semacam keakraban, dan saya sangat menyukainya. Terdapat juga pembungkusan yang indah dan suasana mewah, dapat dilihat bahawa para peniaga sangat berhati-hati. DangrigaTransformer 2000 KVA Memang bagus, padan dengan gambar, tiada bezanya, memang berbaloi-baloi.

570HP155642700
2022-03-26 09:05:06

Sejak mencari dan membeli-belah dalam talian, anda tidak perlu keluar dan bersiar-siar. Kualiti DangrigaTransformer 2000 KVA anda dijamin, logistik dan penghantaran adalah pantas, jenama besar lebih baik daripada kedai luar talian, dan saya akan menyemaknya jika perlu pada masa hadapan !

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。