NorfolkKuasa pengubahAnalisis penyelenggaraan

2022-03-24 00:45:56
122HP117294921Mesin dan peralatan industri390
NorfolkPerkenalan ke pengubah jenis kering,

[UNK][UNK]“ Yn[UNK]d” Di antara mereka, menunjukkan bahawa apabila fasor tegangan kerja garis sisi utama, sebagai tangan minit, merujuk kepada kedudukan pada jam , fasor tegangan fasa sisi kedua adalah pada jam . iaitu, tekanan fasa UAB di sisi sekunder tertinggal darjah di belakang tekanan operasi garis utama uab (atau darjah di hadapan).Analisis kesalahan biasa pengubah tenggelam minyak:Norfolk,Ia boleh dilihat dari atas yang dari perspektif penyimpanan kuasa dalam beberapa kes, pengubah & ldquo; Kuda kecil menarik kereta kecil & rdquo; Tidak dapat membandingkan dengan & ldquo; Middle car & rdquo; Walaupun kurang dari & ldquo; Great Lars, naga kecil & rdquo;, Oleh itu, kehilangan muatan penuh dan muatan pengubah mesti dianggap dalam pengiraan, dan keputusan boleh dibuat dengan betul dalam terma pengurangan kuasa atau penggunaan kuasa. Menurut korelasi antara kadar muatan dan kapasitas penukar: . Kadar muatan penukar dan simpanan kuasa akan dibawa ke dalam formula: indeks muatan penukar,NorfolkPengubah jenis kering adalah baik, iaitu, muatan operasi dan kapasitas nilai penukar . Sekarang ia diperlihatkan oleh contoh bahawa kedua- dua sisi elektron akadacal menyentuh jenis tanah kaki kaki mencari turunan P, dan kemudian mengurangkan kehilangan kuasa aktif penukar kuasa besar dari kehilangan kuasa aktif penukar kapasitas kecil: iaitu, formula dikurangkan Indeks muatan adalah indeks muatan apabila kehilangan operasi pengubah kecil dan kadar besar,Apabila meninggalkan kilang, produksi dan pemprosesan tidak licin dan penyegelan adalah lemah. Kesalahan umum pembekuan minyak akan disebabkan selepas pengubah minyak ditutup selama beberapa masa.Terlalu muatan atau sirkuit pendek berlaku di dalam pengubah kuasa. Bahan-bahan mentah yang boleh dibakar dipengaruhi oleh suhu tinggi dan pengasingan listrik, yang meleleh dan menyalakan, meningkatkan tekanan kerja dalaman pengubah kuasa, menyebabkan nyalakan kasing, menyebabkan kegagalan kuasa skala besar, membahayakan semua produksi, penghasilan dan aktiviti normal. Ada tiga sebab kemalangan api dalam operasi pengubah kuasa.Apabila sampel minyak digunakan, spesifikasi teknikal keselamatan dan keselamatan api di tempat akan dilaksanakan secara ketat.


NorfolkKuasa pengubahAnalisis penyelenggaraan



If the above provisions are not met, the problem of dryness shall be solved. Generally, ia mesti dihapuskan untuk memastikan ventilasi dalam dan menghindari penetrasi izolasi. Secara khususnya, perhatikan untuk membersihkan penyesuaian pengubah kuasa Akhir atas dan bawah pemasangan winding. Pemantau sentrifugal boleh dibawa atau pemampatan udara kering atau N akan digunakan untuk membersihkan debu dalam ruang dalam yang tidak mudah dicapai, seperti saluran ventilasi, dan tidak boleh ada tanah.Kandungan pemeliharaan pengubah kuasaBerapa banyak pengubah kuasaJumlah jaminan kualiti,Manufacturing process and steps of dry-type transformerMod wayar pengubah jenis kering:Jika penukar yang ditenggelamkan minyak dibakar oleh penutup penukar, apabila penukar yang ditenggelamkan minyak gagal, sisi bawah penukar akan dibuka dan sebahagian yang sesuai akan diletakkan. Apabila penukar yang ditenggelamkan minyak terbakar, minyak tidak boleh dilepaskan untuk menghindari kejadian penukar yang ditenggelamkan minyak. At the same time, use detection equipment to put out the fire immediately. Untuk tidak mengembangkan bahaya pasukan kebakaran mesti diberitahu.


NorfolkKuasa pengubahAnalisis penyelenggaraan



Pipa pembuangan panas radiator paip panas biasanya dibuat dari paip baja tanpa lengkap selepas dipotong dengan menampar mati. Apabila paip pembuangan panas dibelakang dan diseweldi oleh penywelding elektrik, pembuangan minyak sering disebabkan. Ini disebabkan kekuatan sokongan pada permukaan paip dan tekanan kerja pada lubang dalaman apabila menampar paip pembuangan panas.standar kualiti,(III) pengubah jenis kering KVA dan dibawah boleh dipasang pada tiang. Jarak antara hujung bawahnya dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m; Jarak antara bahagian listrik dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m.Menurut statistik, untuk menguasai kedudukan teknikal global utama, industri pengubah bergantung pada dua data kunci, volum komoditi dan aras tenaga. Sejak & ldquo; Rencana Lima Tahun ke-; Pada tahap awal China telah menjadi negara yang kuat dalam produksi, penghasilan dan aplikasi pengubah jenis kering di seluruh dunia,Lapisan yang mengisolasi di tengah-tengah plat besi silikon sudah tua, penutup bolt jangkar dengan inti besi rosak, inti besi menyebabkan vortex besar, yang menyebabkan panas, suhu meningkat, dan penuaan lapisan mengisolasi dipercepat. Kekuatan pemampatan pengubah kuasa mengisolasi inti mesti diukur pada masa dan tepat. Jika ditemui kekuatan pemampatan pengisihan kurang daripada nilai indeks, sila buang dan gantikan tutup bolt penyancar atau buat pengisihan untuk kabel inti tembaga.Perhatian: dalam keseluruhan proses pemeriksaan patroli keselamatan, staf operasi di lokasi dan pengurusan penyelamatan mesti menggunakan penguji suhu atau imej panas untuk melakukan pemeriksaan sengaja pada penukar sendiri, blok terminal dan aksesori lain; Bunyi semasa operasi penukar adalah bunyi semasa simetrik. Jika bunyi ditemui abnormal,NorfolkPenukar 500 kV minyak ditenggelamkan, dikembangkan secara signifikan, atau terdapat bunyi setempat, penyebab akan ditemui segera dan tindakan efektif tertentu akan diambil. Jika perlu, muatan boleh dikurangi atau operasi penukar boleh dihentikan.(I) jarak antara kontor luaran kV dan dibawah pengubah jenis kering dan kereta pelindung atau dinding halaman sekeliling harus mempertimbangkan kesehatan pengangkutan dan perbaikan pengubah jenis kering, dan jarak tidak akan kurang dari m; Pada sudut dengan operasi sebenar, ruang lebih dari m akan disimpan; Jika pagar logam dipilih, pagar logam akan dibawah dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

Media LunaISG single stage vertical pipeline pumpNisbah jenis yang berkesan

Media LunaISG single stage vertical pipeline pumpNisbah jenis yang berkesan

   Dalam iniry pompa ia mengisi ruang dalam aplikasi pompa slurry. Apabila tenggelam dalam dan tidak...

ColumbusTransformer kuasa S13-m-200Bagaimana menjadi pengendali yang berkelayakan

ColumbusTransformer kuasa S13-m-200Bagaimana menjadi pengendali yang berkelayakan

Sebelum tiada kesan muatan ditutup, tempoh posisi perlindungan overcurrent akan ditetapkan ke sifar,...

Villa NuevaBerapa banyak pengubah kotak 315Adakah anda tahu penyelenggaraan yang betul

Villa NuevaBerapa banyak pengubah kotak 315Adakah anda tahu penyelenggaraan yang betul

Apakah mod kawat pengubah jenis kering?kV dan di atas & plusmn; Tiada muatan tenaga nominal; Sebahag...

PorticiPlatform mengangkat liga aluminium berjalan sendiriApa trend masa depan

PorticiPlatform mengangkat liga aluminium berjalan sendiriApa trend masa depan

tukar elektrik untuk setiap sirkuit keselamatanKomponen elektrik dibahagi secara kira-kira ke skrin...

BudaPlatform mengangkat garpu gunting trek mengatasi sendiriLangkah penyelenggaraan

BudaPlatform mengangkat garpu gunting trek mengatasi sendiriLangkah penyelenggaraan

Pemindahan barang antara lantai bilik, restoran dan restoran. Tinggi rendah antara - mm, terutama se...

AhuachapanBerapa banyak pengubah kotak 250kVAHarga bahan diselaraskan dengan lemah

AhuachapanBerapa banyak pengubah kotak 250kVAHarga bahan diselaraskan dengan lemah

perhatian istimewa akan diberikan kepada penyelamatan koil solenoid atau mengisolasi lengan anti ai...

评论列表

256HP158312377
2022-03-24 07:59:01

Saya ingin menukar pembekal dan berjumpa anda di Internet, boleh saya memberi penjelasan terperinci NorfolkKuasa pengubah

717HP127443542
2022-03-24 08:45:13

Kali pertama saya jumpa apa yang saya mahukan NorfolkKuasa pengubah, saya berada dalam mood yang baik! Bos, ayuh, saya berharap untuk terus menghasilkan produk yang bagus.

632HP195506591
2022-03-24 09:36:36

Sejak mencari dan membeli-belah dalam talian, anda tidak perlu keluar dan bersiar-siar. Kualiti NorfolkKuasa pengubah anda dijamin, logistik dan penghantaran adalah pantas, jenama besar lebih baik daripada kedai luar talian, dan saya akan menyemaknya jika perlu pada masa hadapan !

570HP155642700
2022-03-24 09:41:57

Logistik NorfolkKuasa pengubah agak perlahan. Secara keseluruhannya bagus, saya harap saya mempunyai peluang untuk memberi kerjasama lain kali

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。