Dvur Kralove dan LabemAplikasi pengubah jenis keringAnalisis kerosakan dan langkah berjaga-jaga biasa untuk pemasangan

2024-05-10 02:15:13

Penukar tap pengubah kuasa juga akan mempunyai pengisihan yang kuat. Penukar tapak beban kV secara umum disisolasi dari tanah oleh kilang paip kertas yang dihasilkan.Pembuat pengubah jenis keringDvur Kralove dan Labem,Dvur Kralove dan LabemPengubah jenis kering scb13-1250kva,Pemilihan yang betul bagi pengubah jenis kering Anhui mempunyai kesan kunci untuk meningkatkan keselamatan dan operasi lancar perisian sistem kuasa. Dalam teks terdahulu, kami telah menguasai struktur dan ciri-ciri pengubah jenis kering. In this part, we will describe how to select dry-type transformer according to the load characteristics and application environment of dry-type transformer.Lapisan yang mengisolasi di tengah-tengah plat besi silikon sudah tua, penutup bolt jangkar dengan inti besi rosak,Dvur Kralove dan LabemPembuat pengubah jenis kering S11, inti besi menyebabkan vortex besar, yang menyebabkan panas, suhu meningkat, dan penuaan lapisan mengisolasi dipercepat. Kekuatan pemampatan pengubah kuasa mengisolasi inti mesti diukur pada masa dan tepat. Jika ditemui kekuatan pemampatan pengisihan kurang daripada nilai indeks, sila buang dan gantikan tutup bolt penyancar atau buat pengisihan untuk kabel inti tembaga.Minab,Jika anda mahu memeriksa serat karbon yang diaktifkan untuk penutup gantung, pertama-tama keluarkan lengan anti-air tenaga rendah dan tombol kuasa penukar muatan, kemudian turunkan bolt penutup lonceng untuk penutup besar, perlahan-lahan menggantung tali wayar besi galvanized dengan berat jaring yang mencukupi pada cincin telinga yang biasanya digunakan, memakai pusingan besi dari atas ke bawah dalam lubang skru sekeliling, dan menghitung ruang dan spesifikasi untuk pemasangan semula mudah. Pada masa yang sama, angin kabel akan ditambah di semua sisi untuk memastikan bahawa tubuh antarabangsa inti tidak akan rosak selama keseluruhan proses angkat. Selepas angkat untuk mm, hentikan angkat, stabilkan tutup lonceng, pusat graviti dan Jack. Selepas segala-galanya adalah normal, angkat lagi sehingga tutup lonceng melebihi tinggi relatif tubuh, dan putar grannya untuk meletakkan tutup lonceng pada skid bersih.Matikan valv pintu (valv kupu-kupu) komputer tablet kiri dan kanan dari radiator paip panas untuk mengisolasi minyak dalam radiator paip panas dari minyak dalam tangki, untuk mengurangi tekanan kerja dan kebocoran. Selepas lokasi kebocoran ditentukan, perawatan permukaan yang sesuai akan dilakukan, kemudian bahan mentah biru Fushi akan dipilih untuk perawatan penyegelan.Bunyi pengubah jenis kering milik bunyi frekuensi rendah. Di kawasan kecil, kebanyakan bunyi tersebar mengikut struktur bangunan. Bunyi frekuensi rendah ini tersebar ke rumah rumah rumah mengikut bangunan rumah, kemudian menyebabkan bunyi getaran gas, yang kemudian tersebar ke telinga pengguna. Walaupun jumlah bunyi tidak terlalu besar, ruang penyebaran dan kesan negatif sangat besar.


Dvur Kralove dan LabemAplikasi pengubah jenis keringAnalisis kerosakan dan langkah berjaga-jaga biasa untuk pemasangan



Jika anda mahu memeriksa serat karbon yang diaktifkan untuk penutup gantung, pertama-tama keluarkan lengan anti-air tenaga rendah dan tombol kuasa penukar muatan,Dvur Kralove dan LabemDiagram struktur pengubah tenggelam minyak, kemudian turunkan bolt penutup lonceng untuk penutup besar perlahan-lahan menggantung tali wayar besi galvanized dengan berat jaring yang mencukupi pada cincin telinga yang biasanya digunakan, memakai pusingan besi dari atas ke bawah dalam lubang skru sekeliling, dan menghitung ruang dan spesifikasi untuk pemasangan semula mudah. Pada masa yang sama, angin kabel akan ditambah di semua sisi untuk memastikan bahawa tubuh antarabangsa inti tidak akan rosak selama keseluruhan proses angkat. Selepas angkat untuk mm, hentikan angkat, stabilkan tutup lonceng, dan periksa kapasitas bearing inti angkat pusat graviti dan Jack. Selepas segala-galanya adalah normal, angkat lagi sehingga tutup lonceng melebihi tinggi relatif tubuh,Pembuat pengubah jenis keringPengubah terbenam minyakTerdapat banyak kumpulan sambungan pengubah jenis kering, dan struktur dan sambungan yang dipilih juga berbeza. Jadi, apa kumpulan pengubah jenis kering? How to carry out the connection? Atau dengan pembuat pengubah jenis kering untuk melaksanakan program rangkaian asas untuk memperkenalkannya.


Dvur Kralove dan LabemAplikasi pengubah jenis keringAnalisis kerosakan dan langkah berjaga-jaga biasa untuk pemasangan



Kost projek berbeza. Berbanding dengan harga pembelian pengubah kapasitas, harga pembelian pengubah jenis kering jauh lebih tinggi daripada harga pengubah yang ditenggelamkan minyak.Laporan pemeriksaan kualiti, pengubah jenis kering patut berfungsi di bawah kapasiti bernilaiKaedah dan keseluruhan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa adalah seperti ini:Kapasiti pembawa setiap muatan berbeza. Secara umum, sementara pengubah minyak mempunyai kapasiti kerja muatan yang lebih baik.Kerosakan pemburukan pengisihan inti pengubah

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

Salt LakePlatform angkat hidraulikProses meluruskan

Salt LakePlatform angkat hidraulikProses meluruskan

Apabila memilih produk, perhatikan kualiti produk-produk ini dan keadaan reka-reka produk-produk ini...

DalianJembatan boarding tetap sederhanaPengkomersialan tertumpu pada penembusan masalah teknikal

DalianJembatan boarding tetap sederhanaPengkomersialan tertumpu pada penembusan masalah teknikal

Pastikan trak berhenti tepat di ujung depan jambatan boarding tetap dan menggunakan brek tangan untu...

DetroitKendaraan platform angkat hidraulik kakiPengilang memberitahu anda fokus membeli

DetroitKendaraan platform angkat hidraulik kakiPengilang memberitahu anda fokus membeli

DetroitPlatform angkat hidraulik 5 ton,Pada dasarnya, yang di atas adalah beberapa sebab untuk menin...

Fijichina. kgmPlatform penangkapan hidraulik garpu gandaKaedah penentuan kandungan plumbum

Fijichina. kgmPlatform penangkapan hidraulik garpu gandaKaedah penentuan kandungan plumbum

Sudah tentu, apabila memilih lif, ia juga perlu untuk mempertimbangkan produksi. Jika seorang pembua...

Saint-JeromePengubah distribusi sidang AmorphousCara meningkatkan hayat perkhidmatan

Saint-JeromePengubah distribusi sidang AmorphousCara meningkatkan hayat perkhidmatan

Kemudian tekan paip cabang dengan ibu jari anda, jelas meletakkan ke hadapan tabung ujian kaca, puta...

Perancis10 ton jambatan naik bimbitApakah fungsi mesin pemprosesan?

Perancis10 ton jambatan naik bimbitApakah fungsi mesin pemprosesan?

Pada dasarnya tiada masalah kualiti dengan komponen elektrik, seperti orang dan DeliMenurut penemuan...

评论列表

263HP148803710
2024-05-10 10:06:02

Saya baru menerimanya pagi ini dan saya sangat menyukainya. Lain kali saya datang, boleh kenalkan kawan untuk beli Dvur Kralove dan LabemAplikasi pengubah jenis kering bagi diskaun?

258HP138990173
2024-05-10 10:59:27

Penjual yang baik, Dvur Kralove dan LabemAplikasi pengubah jenis kering barangnya sangat bagus. Kembali pada masa hadapan. Anda boleh membeli dengan yakin.

881HP198728332
2024-05-10 09:45:29

Dvur Kralove dan LabemAplikasi pengubah jenis kering Minimum berapa, boleh borong

535HP136858825
2024-05-10 11:04:38

Rakan sekerja saya sangat menyukainya. Lain kali datang lagi. Ia adalah produk asli yang jarang ditemui. Dvur Kralove dan LabemAplikasi pengubah jenis kering Saya sangat berpuas hati dengannya. Bos mempunyai personaliti yang baik, awesome. Not bad. Kualiti pun bagus. Kelajuan juga pantas. Bagus betul!

466HP159575805
2024-05-10 10:44:22

Sokong satu sama lain! Sampai jumpa Dvur Kralove dan LabemAplikasi pengubah jenis kering, kami sedang bersedia untuk membuat pesanan dan berharap dapat menghantar tepat pada masanya.

632HP195506591
2024-05-10 10:54:54

Ikuti anda Dvur Kralove dan LabemAplikasi pengubah jenis kering untuk masa yang lama, tetapi ini adalah kali pertama untuk bermula. Ia harus dikatakan cukup bagus. Saya beli untuk kali kedua, dan kedai itu lebih baik daripada yang saya jangkakan. Bos memujinya.

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。