San Juan SacatepequezPengubah penuh minyak tertutupLangkah berjaga-jaga untuk pemasangan

2022-10-02 18:16:57
122HP117294921Mesin dan peralatan industri248

Lupakan operasi muatan pengubah kuasa: jika muatan berfungsi untuk masa yang panjang, ia akan menyebabkan koil elektromagnetik panas, izolasi akan lambat tua, dan sirkuit pendek antara kotak akan gagal Kegagalan sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek untuk kesalahan tanah dan penyelesaian minyak.Pembuat pengubah kuasaSan Juan Sacatepequez,Pembuat pengubah mengatakan pada tahap ini, pasar pengubah penyimpanan tenaga China adalah relatif terbelah,San Juan SacatepequezPenukar jenis kering 500 KVA, ditambah dengan keterangan faktor seperti ambang rendah di lapangan, syarikat yang tidak sama kekurangan penilaian dan spesifikasi, dan inovasi teknikal yang tidak sesuai, yang menyebabkan pemasaran perlahan pengubah penyimpanan tenaga.Selepas ujian, sambungkan hubungan isyarat data relay kereta dengan litar penggera, hubungan tarik-masuk dengan litar pembukaan, dan laraskan nilai perlindungan yang berlebihan.Darayya,Operasi pengubah tenggelam minyakCora gantung pengubah jenis kering adalah bahagian pentingApa peranan penting pengubah kuasa


San Juan SacatepequezPengubah penuh minyak tertutupLangkah berjaga-jaga untuk pemasangan



Sebelum aplikasi, bekas pengumpulan akan dibersihkan dengan bensin kenderaan, air sabun atau penyebab organik lain (seperti fosfat trisodium) kecuali nod minyak, kemudian dicuci dengan air tap sehingga ia tidak alkalin,San Juan SacatepequezPengubah kuasa jenis kering 1250kva, kemudian dibersihkan dengan air bersih untuk banyak kali. bekas pengumpulan bersih akan dikeringkan dalam oven kering [UNK]. Selepas pendinginan, topi botol akan ditutup dengan ketat dan tidak dapat dibuka sebelum aplikasi.Pembuat penukar tidak boleh menggunakan kaedah sentuhan tangan untuk mengesan peralatan tenaga tinggi yang bertenaga, seperti penukar dalam operasi dan peralatan pendaratan neutral dari kola penahanan lengkung. For the equipment without power supply and whose shell is reliable grounding device, the temperature or temperature rise must be tested by hand. Peralatan sekunder boleh diperiksa dengan kaedah sentuhan tangan apabila ia panas dan bergetar.Secara umum, kaedah rawatan kecemasan api pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah terutama untuk memadamkan pengubah yang ditenggelamkan minyak, memadamkan bekalan kuasa yang ditukar di setiap sisi, dengan cepat melaburkan pengubah yang ditenggelamkan minyak dan memulakan sistem bekalan kuasa dari kosong. Hentikan operasi peralatan sejuk. Nyalakan penukar minyak yang ditenggelamkan. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak jenis L dan pengubah yang ditenggelamkan minyak stesen tegangan tinggi dinyalakan, set generator mesti dihapus terlebih dahulu.produksi,Apabila pengubah ditempatkan ke dalam operasi, jika pengubah tekan tidak berada pada masa suatu & ldquo; yang hebat Tweet & rdquo; Fus tenaga tinggi rosak apabila bunyi itu serius; Jika pengubah tap cacat, apabila muatan meningkat, matikan kuasa segera untuk penyelenggaran.Kerosakan pemburukan pengisihan inti pengubahSelepas ujian, sambungkan hubungan isyarat data relay kereta dengan litar penggera, hubungan tarik-masuk dengan litar pembukaan, dan laraskan nilai perlindungan yang berlebihan.


San Juan SacatepequezPengubah penuh minyak tertutupLangkah berjaga-jaga untuk pemasangan



Pengubah kuasa digunakan dalam semua jalur kehidupanTanda kualiti tinggi,Analisis kesalahan biasa pengubah tenggelam minyak:Peranti pendaratan dua titik dari inti besi disebabkan oleh bekas penywelding sisa;Terlalu muatan jangka panjang pengubah kuasa akan perlahan-lahan menyebabkan pemanasan dan pengisahan penuaan koil solenoid,San Juan SacatepequezBidding information of power transformer, yang menyebabkan sirkuit pendek diantara koil, sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek di tanah, yang menyebabkan pengubah kuasa menyalakan. Oleh itu, kekuatan pemampatan insulasi pengubah kuasa akan diuji sebelum pemasangan dan operasi, dan muatan berlebihan tidak dibenarkan dalam keseluruhan proses operasi.San Juan Sacatepequez,Mod mewakili kumpulan sambungan pengubah jenis kering adalah: huruf utama Inggeris menunjukkan kabel di sisi utama (atau sisi utama), dan huruf Inggeris menunjukkan kabel di sisi sekunder (atau sisi sekunder). Y (atau y) adalah kawat bintang dan D (atau D) adalah kawat segitiga.Lepaskan skru intiApabila skru ekstruder inti melalui memegang inti besi penukar adalah longgar, terdapat bahagian topi skru yang tersisa pada inti besi, atau bahan logam kecil jatuh ke dalam penukar, penukar akan menghantar keluar & ldquo; Ding Ding Dang & rdquo; Or & ldquo; Panggil & hellip; Panggil & Helip& rdquo; Bunyi meniup dan & ldquo; Squeak, squeak & rdquo; Ia seperti magnet menghisap pencuci kecil, sementara voltaj bekerja, arus dan suhu pengubah semua normal. Keadaan seperti ini biasanya tidak membahayakan semua operasi normal pengubah, dan boleh diselesaikan sehingga kekurangan kuasa.

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

San Juan SacatepequezPengubah penuh minyak tertutupPengenalan skop aplikasi dan ciri struktur

San Juan SacatepequezPengubah penuh minyak tertutupPengenalan skop aplikasi dan ciri struktur

Apabila pengubah ditempatkan ke dalam operasi, jika pengubah tekan tidak berada pada masa, suatu & l...

评论列表

466HP159575805
2022-10-02 19:52:42

Saya terlalu sibuk kebelakangan ini, sudah terlambat untuk mengesahkan, San Juan SacatepequezPengubah penuh minyak tertutup sangat baik, seperti bos.

256HP158312377
2022-10-02 19:37:07

Jadi berikan pujian! Baru terima barang, sangat bagus, San Juan SacatepequezPengubah penuh minyak tertutup berbaloi! ! Datang pada masa hadapan!

717HP127443542
2022-10-02 18:40:26

Saya hampir tidak pernah serius menilainya sebelum ini. Saya membeli milik anda San Juan SacatepequezPengubah penuh minyak tertutup dan akan melawatnya pada masa akan datang. Ia sangat mudah sehingga saya tidak boleh berhenti sama sekali. Ia adalah produk tulen dengan logistik yang pantas. Saya menyukainya untuk anda .

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。