TotonicapanLukisan pemasangan pengubah tenggelam minyakApakah faktor yang mempengaruhi pemilihan kategori

2022-09-07 01:43:23
122HP117294921Mesin dan peralatan industri298

Garis sifar terutama digunakan dalam sirkuit kerja. Tengahan disebabkan oleh garis sifar adalah sama dengan lawan garis darab dengan arus sirkuit kerja. Kerana jarak, tekanan disebabkan garis sifar tidak boleh diabaikan. Sebagai tindakan lawan untuk menjaga keselamatan hidup, ia semakin tidak dipercayai. Kabel tanah (PE): ia tidak digunakan sebagai sirkuit kerja, tetapi hanya sebagai garis penyelamatan. Guna pengesahan bumi & ldquo; ” Tengah. Apabila mesin dan peralatan penutup elektrik, arus akan segera mendarat. Walaupun ada petunjuk untuk garis PE, ia akan mendarat dari tubuh mendarat sekeliling.Selepas mengambil sampel, ikat tapp kaca laminasi dengan kuat dengan kertas atau kain bersih untuk mencegah tanah dan air mencemarkan tapp botol.Totonicapan, hubungan tarik-masuk dengan litar pembukaan, dan laraskan nilai perlindungan yang berlebihan.Yoju,Sebab penyegelan yang buruk, umumnya, penyegelan pinggir kotak dan penutup mesin ditutup dengan tongkat goma resisten asad atau plat goma. Jika kongsi tidak diselesaikan dengan baik, ia akan menyebabkan kesalahan biasa pembekuan minyak.Alasan utama untuk kebocoran minyak adalah bahawa terdapat cacat dalam bahagian besi yang diletakkanMenghindari kerosakan mengisolasi secara tidak sengaja semasa penyelamatan: apabila memperbaiki inti gantung pengubah kuasa, perhatian istimewa akan diberikan kepada penyelamatan koil solenoid atau mengisolasi lengan anti air. Jika terdapat kerosakan scratch, ia akan dikendalikan dengan betul.


TotonicapanLukisan pemasangan pengubah tenggelam minyakApakah faktor yang mempengaruhi pemilihan kategori



Perjalanan pengasingan bunyi bilik enjin utama kunci untuk perawatan pengasingan bunyi bilik pengubah jenis kering bermula dari tiga tahap: tetingkap, port ventilasi dan pertukaran udara dan permukaan jalan, dan aplikasikan tetingkap pengasingan bunyi, silinder pengangkutan,TotonicapanLaporan pengubah jenis kering, pad pengangkutan lantai beton yang mengapung dan komoditi pengurangan bunyi dan pengurangan bunyi lain untuk mencapai kesan pengasingan bunyi.Orang yang bertanggungjawab berkaitan Persekutuan Peralatan Rumah Cina Persekutuan Penukaran Persekutuan Peralatan Rumah Cina menunjukkan bahawa prospek pembangunan penukar di China pada masa depan masih merupakan trend pembangunan perlindungan persekitaran, bunyi rendah, keselamatan api dan pembebasan letupan dan kepercayaan tinggi. Terdapat dua prospek pembangunan utama: satu adalah trend pembangunan tegangan tinggi dan tegangan tinggi, terutama kV dan kV. The second is the development trend towards environmental protection, energy conservation and miniaturization. The former key is applied to the long-distance substation project route, and the latter key is applied to the substation project route in big cities.Core pengubah enjin kuasa kVA Bahagian plastik dipilih di tengah-tengah kalung dan koil elektromagnetik untuk menjaga koil elektromagnetik dalam keadaan kalung yang stabil untuk mengurangi bunyi.Seluruh julat produk,TotonicapanGambar pemasangan pengubah kuasa,Garis kuasa input dan output tiga-fasa akan disambung ke fasa a, fasa B dan fasa C berdasarkan warna saluran bas kuning hijau dan merah papan terminal pengubah. Garis sifar akan disambung ke garis sifar neutral voltaj pengubah, kasing pengubah dan titik pengubahnya akan disambung satu sama lain. Pada masa biasa dan wayar mendarat, wayar tanah dan wayar sifar dipimpin oleh wayar neutral pengubah. (contohnya, kotak pengubah akan sepadan dengan tanda wayar tanah shell dan disambung satu sama lain). Semak garis input dan output untuk pastikan ia sesuai dan tepat.Kebocoran minyak di flange looperPerkenalan singkat bagi garis sifar pengubah kuasa


TotonicapanLukisan pemasangan pengubah tenggelam minyakApakah faktor yang mempengaruhi pemilihan kategori



Penukar kuasa terdiri dari dua atau lebih koil elektromagnetik luka sekitar inti penukar yang sama. Keperlawanan angin disambungkan mengikut medan elektromagnetik bertukar dan berfungsi mengikut prinsip asas kesan magnetik semasa. Kedudukan pemasangan pengubah kuasa akan dianggap menyebabkan operasi, dan kawasan yang boleh dipercayai akan dipilih pada masa yang sama. Kapasiti nilai pengubah mesti digunakan secara efektif bila melaksanakan pengubah.produk baru,Menghindari kerosakan mengisolasi secara tidak sengaja semasa penyelamatan: apabila memperbaiki inti gantung pengubah kuasa, perhatian istimewa akan diberikan kepada penyelamatan koil solenoid atau mengisolasi lengan anti air. Jika terdapat kerosakan scratch, ia akan dikendalikan dengan betul.Apa penyebab kegagalan inti pengubah kuasa?Apabila skru ekstruder inti melalui memegang inti besi penukar adalah longgar, terdapat bahagian topi skru yang tersisa pada inti besi, atau bahan logam kecil jatuh ke dalam penukar, penukar akan menghantar keluar & ldquo; Ding Ding Dang & rdquo; Or & ldquo; Panggil & hellip; Panggil & Helip& rdquo; Bunyi meniup dan & ldquo; Squeak, squeak & rdquo; Ia seperti magnet menghisap pencuci kecil, sementara voltaj bekerja,TotonicapanSuhu penggera bagi pengubah jenis kering, arus dan suhu pengubah semua normal. Keadaan seperti ini biasanya tidak membahayakan semua operasi normal pengubah, dan boleh diselesaikan sehingga kekurangan kuasa.TotonicapanPenukar jenis keringPerbezaan antara pengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyak:oscilasi pengubah jenis kering diselesaikan dengan melaksanakan platform pemadam getah pada pengubah jenis kering dan melaksanakan pengurusan pengurangan getah frekuensi rendah, yang boleh mengawal oscilasi di bawah .%, dan kemudian mengurangi bunyi struktur bangunan yang dihantar oleh oscilasi pengubah jenis kering.

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

TotonicapanLukisan pemasangan pengubah tenggelam minyakCara mengurangkan sinaran ke tubuh manusia

TotonicapanLukisan pemasangan pengubah tenggelam minyakCara mengurangkan sinaran ke tubuh manusia

Apabila pengubah kuasa berfungsi dengan muatan penuh, ia memerlukan muatan reaktif besar. Muatan rea...

评论列表

466HP159575805
2022-09-07 09:40:50

Selepas bertahun-tahun membeli-belah dalam talian, ini adalah kali pertama saya mengambil serius perkara ini. Saya memegang telefon saya dan merenung skrin dengan rasa cemas, dan saya tidak berani memulakan. Untuk menulis penilaian notari TotonicapanLukisan pemasangan pengubah tenggelam minyak, hantar empat aksara, kualiti tinggi dan harga rendah. Ini adalah belanja dalam talian saya yang gembira, terima kasih!

409HP184720764
2022-09-07 10:13:31

Selamat bekerjasama dan pembungkusan yang ketat. Mari bercakap tentang perkhidmatan perniagaan: Suka

709HP180518493
2022-09-07 10:32:18

Penjual yang baik, TotonicapanLukisan pemasangan pengubah tenggelam minyak barangnya sangat bagus. Kembali pada masa hadapan. Anda boleh membeli dengan yakin.

570HP155642700
2022-09-07 10:39:01

Kualiti sangat bagus, sangat bagus, TotonicapanLukisan pemasangan pengubah tenggelam minyak sama seperti gambar, pembungkusan dan kualiti juga sangat baik,

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。